01 mars, 2011

Shoppa franska antikviteter * Shopping for French antiques

www.callianbrocante.se

Nu är jag så loppissugen att det är inte sant. Har inte varit ute o botaniserat på ett endaste ställe i månader. Därför blir jag helt till mig när jag besöker fina webshoppar som Callian Antik och Brocanté.

Ägarinnan är just nu på en shoppingtur i Frankrike  - vilket jobb va? Åka runt och fynda i underbara miljöer. Ännu en driftig och modig kvinna som skapat sig ett jobb - I like! Läs mer om hennes äventyr på
hennes blogg.

Kram,
Minna :)

Like French antiques?  Then you should visit Callian Antik and Brocanté, a Swedish webshop. Sooo many nice things...


Hugs,
Minna :)

8 kommentarer:

tinajo sa...

Ja ujuj - det måste vara hemskt jobbigt att leta vackra saker..! :-D

Härlig bild! :-)

Puumuli sa...

Ja, det är trevligt att fynda!

Ha en skön första mars!

Kram
Sari från Puumuli

Elisabeth sa...

Vilken fin länk du tipsade om. Tack:)

Sussi / Sussinghurst sa...

Flot billede på din blog, uhsch, der er flere ting, som jeg ville ønske var mine :)

Tina - www.Vintage-Blog.dk sa...

Hvilket fint billede - jeg elsker de gamle æsker som står på hylden ;o)
Glæder mig til at følge din blog ;o)
Klem Tina

Bohemian sa...

Minna... I really like the stacked printed boxes.

Dawn... The Bohemian

Anonym sa...

Tack för tipset! Det kommer säkert att bli ett inköp framöver. Äääälskar saker med patina! Hälsar Eva från Småland

Lilla huset på prärien sa...

Jag håller helt med dig Minna - är så himla sugen på att shoppa loss totalt. Jag vill åka själv till Frankrike och botanisera bland de små stånden och bara njuta av all härlighet! :)

Kram Jenny