03 mars, 2011

Muscari

www.allerstradgard.se

Halloj allihop! Jag vågar inte tro på det riktigt än, men idag gjorde vi nog vårt sista juljobb. Kransar, kransar, kransar. Fina, fina, fina - skulle så gärna vilja visa..men samma tradiga visa... kan inte eftersom de ska in i tidningen nästa år...

Och vem vill kolla på juljobb anyhow - köp däremot Allers Trädgård 2/11. Där finns med ett av mina jobb med pärlhyacinter. Samt massa annat fint såklart!

Nu ska herr Elmer och jag ska gå o bada - en härlig torsdagtradition.

Puss på er!
Minna :)

3 kommentarer:

Jeanettes hus sa...

Hoppas att ert dopp i bassängen idag var skönt.
Vilket badhus åker ni till.....

Jag skall genast köpa tidningen så jag får se vad fint du gjort denna gång.

Imon skall jag o Pigge titta på hus i Löberöd på em. Så vi kanske avståndet mellan oss kanske blir kortáre, vem vet.....

Ha det bäst

Nordingården sa...

Tja, du är helt enkelt bäst Minna!!!! Det är ngt magsikt över dina bilder och din styling, ha en BRA helg! Mari.

Linda sa...

Ville bara säga att du är fantastiskt duktig, man blir verkligen inspirerad.