30 mars, 2011

Jobba, jobba :)

Kontoret idag. Our office today.



Hejs svejs från kontoret som har flyttats ut till växthuset. Den här veckan är det flera projekt på gång... bilder ska tas till påskäggsinspirationsartikel, gästbloggning hos IKEAs Livet Hemma och Design Day by Day.  Så det är rörigt värre, men så skönt att vara igång och ta bilder. Att sitta inne o sköta administration och skriva texter kan vara bitvis VÄLDIGT ansträngande.

Lev livet!
Minna :)

Hello from the office that has been moved to the green house today. Lots of photo shoots this weeks. Wonderful!!! Taking care of the administration and writing texts can be a bit boring, I NEED to get out and take photos every once in a while.


Hugs,
Minna :)

10 kommentarer:

tinajo sa...

Ser ju underbart ut - helt annat än mitt trista kontor! :-)

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Vad kreativt mysigt :-) Vad mycket kul som är på gång hör jag!! Själv spenderar mycket tid i mitt växthus nu, har dock ett stort problem: har alldeles för mycket 'grejer' som desperat behöver få plats i en bod jag inte har :-) Så, just nu är det riiiiktigt trångt om saligheten därinne. Försöker dessutom få plats med mina sådder... hihi...

Lycka till med allt!
Kram
Charlotte

Con encanto - Ana sa...

It´s lovely. Kisses, Ana

Mariette sa...

Mycket, men roligt kanske man kan sammanfatta det...

Må så gott!
Kram Mariette

C. Tvillingmamma sa...

Håller med...ta bilder är det roligaste...:)

Mariacininha sa...

Your blog is very beautiful, when I come here I'm delighted.

Linda sa...

Men for et herlig kontor:)

Marie - Med mina händer... sa...

Älskar vartenda kontor vi har på Hjärtesjö gård. För där är ju en del. :-)

DPTT sa...

Världens vackraste kontor. Här får du säkert massor av inspiration. Underbart .

Johanna sa...

Vilket underbart kontor-ett sånt´ får det bli i framtiden :)
Alltid inspirerande bilder här!
Kram från Johanna