04 mars, 2011

Best cover 2010

Best Cover 2010
Det här omslaget valde finska Kodin Kuvalehtis läsare till båsta år 2010. Som motivering angavs; bilden andas vårkänslor, vacker bild, härliga färger och tydlighet. Stolta och glada fotografen känner sig ärad - och tackar ödmjukast. Hon vill också påpeka att utan den vackra modellen Viola hade inte den fina bildern blivit av :)  

Kramar & trevlig helg önskar fotografen Minna :)


This cover was voted for the best one 2010 by the readers of Finnish magazine Kodin Kuvalehti. The readers motivated they choice by saying that the cover felt spring -like, beautiful image and colours as well as that there was a balance in the image. Proud and happy photographer is honoured  - and says thank you. And reminds that without the beautiful model Viola it would not have worked :)


Hugs and a good weekend from Minna the photograper

12 kommentarer:

Anna på Tant Hulda sa...

Grattis önskar Tant Hulda, ha en mysig helg./Anna

Landlige Hjem sa...

Vackert ;))
Grattis!!♥
Kramis Anki

Hildas hem sa...

Wow! Vad kul, stort grattis till det! :)

Jag önskar dig en fortsatt härlig fredag!
Kram Sofia

♥Min Eden♥ sa...

Oj Grattis! Jag ska kika i tidningshyllan nästan gång jag är i affärn...:)

Polar Bear Creations sa...

Congratulations! Beautiful!! :0)

Puumuli sa...

Grattis! Jag är en trogen läsare av Kodin Kuvalehti och tycker att deras bilder oftast är väldigt vackra och lyckade. Violerna får mig att tänka på min mormor som alltid gav mig dessa vackra blommor till namnsdag...

Ha en skön helg!

Kram
Sari från Puumuli

Nette Cecilia sa...

Grattis till fotografen,trevlig helg Nette

Kotivalo sa...

Grattis från Kodin Kuvalehti´s läsare!! = )

Mirjami sa...

Well done, Minna :)

Madame C sa...

Grattis, fantastiskt duktiga du!!!!

Kraxpelax sa...

Gud och Sex

majra1 sa...

Grattis! Dina bilder är fina så du förtjänar att vinna. :)

Mari