30 mars, 2011

Annika Christensen rules

Styling & photo by Annika Christensen

Om du gillar trädgård bara en liten gnutta, så är fotografen Annika Christensens blogg Naturliga Ting ett måste. Vackra inspirerande bilder och massor med kunskap. Många känner henne redan, flitig som hon är. Annika föreläser om sin spännande väg till fotograf,  har egna inspirationssidor i Allt om Trädgård och så klart sin blogg sedan många år.

För mig är hon en speciell vän och en av dem som har stöttat mig mest på min väg till en ny yrkesbana. Vågen, eloge och massor med tack och kärlek till en kvinna med ett stort hjärta!

Tack Annika, you rule!
Minna :)

18 kommentarer:

Trädgårdsmakare Hillevissan sa...

Ohhhhhh, så roligt att höra att du också är med i fan-cluben! Jag tokgillar min kära AC:-)
Kram Hillevi

Magdalena sa...

ååhhh .. det er jo egg inni jo...

Maria sa...

Tack för tipset:)) Jag tycker att DU har en helt underbar blogg!!!
Jag hittade den inte här på nätet utan i en av mina inrednings-tidningar(sedan en tid utklippt och sitter i plastficka i min inspirationspärm) Kramis Maria
(lauraslillahem.blogspot.com)

Zink & vita ting sa...

Härligt att ha människor med stora hjärtan omkring sig!
Njuter av inspirationen jag får här, men ska så klart kika in hos din vän!
Kram Mimmi

Jennifer sa...

very cool wreath - will check out the blog... always a pleasure to see your's! jennifer come visit me again!

Bohemian sa...

What a creative Spring Wreath... and the color of that door is just beautiful... one of my favorite shades!!!

Dawn... The Bohemian

Marie - Med mina händer... sa...

WOW, vilken krans! Skitläcker. Och dörren ska vi ju inte tala om. *visslar*

Ny blogg för mig, sparas för framtida inspiration.

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

mmmm.... Håller med, Annika är fantastisk :-) Å äggakransen är bara för läcker!!!

Kram
Charlotte

Malin's Hus sa...

jättefin krans!!! verkligen!!!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

♥Min Eden♥ sa...

Jo, Annika har nog varit en av mina inspirationskällor också under de år jag bloggat trädgård :)

Puumuli sa...

Hon har helt underbara idéer liksom denna krans!

Kram
Sari från Puumuli

Madame C sa...

Härligt inlägg, Minna! En kvinna som stannar kvar i hjärtat, redan efter första mötet.

Vad spännande att få veta mer om din spännande väg till ett nytt yrke;)

Ha det gott,
Charlotta

Madame C sa...

Äsch, menade ju "Vore spännande..." - försökte lägga ut en liten vink där;)

Annika Christensen sa...

Tack Minna för de fina orden.
jag önskar dig all lycka med allt fint du gör-
Kram
Annika

Emma O sa...

Instämmer fullständigt!

Dona blogg sa...

Stämmer in i hyllningskören!
Annika inspirerar stort.

Ha en härlig helg vännen!
/Pernilla

Marie Boström sa...

Jättefin kransstomme som man kan göra mkt med.Fyll den med talgbollar till fåglarna,röda äpplen o lite vintergrönt till jul,torkad hortensia,ja det är bara fantasin som sätter stopp....De som vill ha tag på en sådan,kan jag tala om att de är från Eldgarden,och vi säljer dem i Lilla Fiskaregatans Trädgårdsbutik i Lund.De finns i 2 storlekar.Jag älskar saker som man kan använda på flera olika sätt!!!!

Maria Berg sa...

Hon är härlig Annika, MB