06 januari, 2011

Slut på julen * End of Christmas


Så. Nu är julen ute. Lite vemodigt, för jag älskar verkligen den myspys-stämningen granen och alla dekorationerna bidrar till... 
Men, men, nya friska tag. Och julen kommer ju (snart) igen :)


Glada kramar,
Minna :)


So. Now we've cleaned the Christmas out of the house. Bit sad, I love the cozy atmosphere with the Christmas three and all the decorations. 
Well, well, it's a new fresh start. And Christmas will be here (soon) again :)


Happy hugs,
Minna :)

9 kommentarer:

Hulda sa...

Så godt bilde på at julen er slutt - du har blåst ut lysene. :) Nyt vinteren, om ikke alt for lenge banker våren på. :)

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Oj så ledsamt...jag saknar julens myyys redan -fast jag inte slängt ut julen ännu, det gör jag efter julgransplundringen på tjugondag knut!

Kram Helena /franska liljan

Candylei sa...

Yes, now we are ready for warm weather and spring flowers and planting.
I like how you've captured the wafting smoke from the candles in your photograph.

Candylei

Dessie sa...

Ja jag menar, tar julen riktigt slut någon gång.. egentligen?! Jag tycker att jag kommer på mig själv titt som tätt under årets alla månader att komma på nya ideér som jag måste använda till jul, samla på inspirationsbilder osv. så att jag kan plocka fram allt då advent börjar närma sig. Så för mig slutar den då aldrig riktigt. Det är bara det att från och men nu så är man tillbaka på planeringsstadiet igen! *fniss*

Ha en skön helg Minna.

Kram Dessie

♥ Hannele på Hisingen sa...

här blommar amaryllisen och dörrkransen är kvar :)

Hemma hos Razzel sa...

Vilken stämningsfull bild med röken från ljusen!

Anna sa...

Over and out ja...men vi har en vakker o varm vår/sommer å se frem til!!

Svenska Blomsterbloggar sa...

Hej

Vad snygg header! *avundsjuk* ;) Verkligen slivrig och vintrig.

Ha en skön helg!
Kram Emelie

susanne blomqvist, florist, yrkesvävare, trädgårdsmästare sa...

hej!
här har vi allt annat bortplockat men uteljusen och dörrkransen får vara med hela januari ännu, sen tas även de ner =)
kram
susanne