05 januari, 2011

It's a wrap..


Job done - packing up in the kitchen. I'll let you know when the article is out.


Ja, det var en "wrap", jobbet är färdigt. Hoppas jag. Nu ska bara tidningen tycka till. Även trälådorna kom till användning, fast det hade jag ju inte planerat direkt. Jag är lite impulsiv när det kommer till att göra jobb. Fråga assistenten, hon vet att det planeras på det här jobbet -lika mycket som planerna ändras... Men på nåt vänster så får vi ihop det :)

Njut kvällen. Jag ska läsa bok!
Minna :)


8 kommentarer:

Maleviks Rosenträdgård sa...

Det blir säkert jättefint :)
Njut av kvällen....mycket mildare nu ,,,,,,skönt
ha det gott
Håkan

Åppå Källbackan sa...

Jag blir lite nyfiken på vad det är du jobbar med...?! :)
Det ser ut som något jag skulle kunna jobba med det där också med min utbildning och fotograferingsintresse ;)

Sandra

Candylei sa...

Love the little splash of lime green! Reminds us all of SPRING time when the cleanest, brightest green leaves emerge.

Happy Gardening,
Candylei

♥ Fyra årstider sa...

Fantastiskan bilder och underbar header.
Kram Lotta

sytt å sånt sa...

tack för tipset med lådorna, fin omslagsbild=wrap? naturligt och inte för mycket, helt i min smak. God fortsättning på det nya året

Bohemian sa...

What a lovely photograph, it reminds me of Springtime.

Dawn... The Bohemian

Kryddiga damen sa...

vad vackert!
samtidigt är det när man har som mest bråttom som den bästa kreativiteten brukar komma till pass, i alla fall för mig.
tack för att jag får läsa din fina blogg! :)

fialka012 sa...

Krásné...