26 januari, 2011

Hylla på bordet * Shelf on the table

Lots of stuff and little space, use shelves
Styling Pernilla/Dona, photo Minna 

I väntan på vitrinskåp där jag kan få stoppa in mina skatter, använder jag hyllor av olika slag. Min man är inte den gladaste i att borra upp massa saker, som nästa vecka ska flyttas till ett annat ställe. Nej. Så jag får vara påhittig - hyllor som står på egna ben är perfekta i detta ändamålet. Upp med hyllor på bordet bara, vem har sagt att en hylla som på bilden ska stå på golvet?!

Onsdagskram,
Minna :)

While I'm waiting for my glass case to storage my treasures, I'm using shelves av different types. My husband is not happy to drill upp my shelves, cause he knows that they soon will be moved again. No. So I have to be inventive - and here's where the shelves come in to the picture. Upp with them on the table, who said that they have to stand on the floor?!


Hugs,
Minna :)

19 kommentarer:

tari sa...

Great idea!

Isabel sa...

What a good way to dress up the wall!

Åppå Källbackan sa...

Perfekt!
Och vilket fint kök (?) du har!! Det är precis så som jag vill ha det också, intressant och mycket att titta på, men organiserat. :)

Ha det fint!

ENGLE HJØRNE sa...

Nydelige bilder, bloggen din er kjempe fin.Ha en god dav videre,klem fra Sissel.

Puumuli sa...

Superfint! Nu går det lätt att flytta på hyllan vid behov. Hos oss är det jag som får hålla i borren och andra apparater, inte min man...

Kram
Sari från Puumuli

H A N N A S - F O R M sa...

ALLTID så fint här...duktiga du! Hoppas allt är bra med dig..förstår att du har fullt upp, så roligt!

Varmaste kramen för dig!

KRAM
Hanna

Norrfrids Eija sa...

Jättevackert och påhittigt Minna! Jag önskar jag hade mer tid att fixa och dona i hemmet som du gör, för det är så roligt! Och bra inläggsmaterial blir det också samtidigt!
Läste i ett tidigare inlägg där du följde ditt hjärta och sa upp dig från ditt tidigare jobb...så modigt av dig tycker jag, önskar jag hade samma guts. Önskar dig all lycka och framgång, för detta du gör nu gläder så många...
Eija

Scilla sa...

Sååå snyggt! Underbara vårarrangemang!

Kram,
Stina

Kristina - ingen vanlig dag sa...

Men så snyggt det där var! Och så många fina arrangemang. Jag kommenterar inte här så ofta men är här desto mer och hämtar inspiration :)
/Kristina

rebeccasdiy sa...

Åh vad jag tycker kreativ inredning som denna! Och vilken fantastisk bild!

Therese sa...

Härlig inspiration, nått att plocka russinen ur å införliva här hemma! KRAM Sockenvägens Söta

Terese sa...

Åh, vilken härlig bild! Söt hylla och söt liten lådhurts. Inspirerande!

Och så fint ni fått det i ert gästhus! Hade jag inte bott i skåne hade jag hyrt på momangen, ska absolut tipsa andra om ert ställe!

Kram Terese

Linnea sa...

Jättefint!!

makyloua sa...

j'adore l'ambiance printanière de ta cuisine

FaB Frida Anthin Broberg sa...

Men käranån vad underbart det ser ut -
Vilka härliga bilder på din blogg!

Trevlig torsdag! / Frida

Corinne. sa...

Très jolies ces petites fleurs dans les tasses et autre !Très bonne idée !
amitié
corinne

liebelein sa...

what a beautiful blog...brilliant photos and so many lovely ideas...will follow your blog and Im very excited about your next pictures...

lovely regards kristin

YKW sa...

Stil, klass och attityd.

Chudex's sa...

Beauty and nice i saw that.