03 januari, 2011

(Färg)sprakande Nytt År * Colorful New Year

Färgglatt hos www.lundagard.fi

Gott Nytt År till Er mina kära vänner! Jag önskar att ni kommer ha ett lyckligt år, precis så som ni behöver, på ert vis. För min egen del hoppas jag mycket färg, glädje och balans.
  • Färg som spännande händelser, möten och nya lärdomar
  • Glädje som frisk och glad familj och vänner
  • Balans som lyckligt harmoniskt hemma- och arbetsliv
Vad önskar ni er? Inte helt fel att fundera över det - då har man ngt att sträva efter och inte bara låta tiden rinna iväg från en.

Kramar,
Minna :)

Happy New Year to you my dear friends! I hope that your year will be exactly the way you need (want) it to be. For me I wish for color, happiness and balance.
  • Color as in exciting happenings, meetings and new knowledge
  • Happiness as in healthy and happy family & friends
  • Balance as in smooth every day life and no major struggle to combine family and working life
What are you hoping for? Maybe time to sit down and think about it - with no goals it might happen that time just flies by... and so does your precious days, weeks, months...

7 kommentarer:

Jeanettes hus sa...

Hej min älskade vän,

Först ut på det nya året med att lämna en kommentar!!!!!! Inte illa.

Dina önskningar inför nya året är sunda och bra, dom skall Du säkert leva upp till och genomföra.

Färg, ja det är aldrig fel. Ger liv åt det mesta och gör en på glatt humör.
En vit älskande person som jag utesluter inte färg, nej icke alls...
Men ännu ett tag får hemmet gå i yanser av vitt, men jag själv låter mig prydas i färg.

Ha det bäst! Vi ses snart
Kramisar Jeanette

Anna sa...

ônskningar ja...att forsätta vara frisk o rask, massa sol o värme, en lagom snöig vinter o TIDIG vår!
Mer harmoni o ro inombords ;o)=

Laeriss sa...

Je te souhaite une douce et heureuse année 2011 à toi et à toute ta famille ! Mille bises de Provence.

Ann-Mari sa...

Du har lagt upp fina och förnuftiga önskningar. Sådana som borde kunna uppfyllas! Jag önskar dig allt gott inför det nya året!

Ann-Mari

Bohemian sa...

I love the colorful kitchen, it is so bright and cheerful.

Happy New Year... Dawn... The Bohemian

Skumpa och Spaljé sa...

Ja håller med en härlig bild, man blir glad av färg, fast man inte har så mycket av den varan själv, kanske kan bli lite ändring på det. I vår nystartad affär jobbar vi med en bas och färgklickarna som förändras med årstiderna.

Kram Helena.

Maaike sa...

Hi Minna, colourful, happy and balanced 2011 for you! And along with some health, I think that will suit me as well. Enjoy,
love Maaike