11 januari, 2011

Färgfesten fortsätter * Colourparty continues



 Bilderna från Oi Soi Oi via Purple Area

Mera färg....! Dessa härliga bilder hittade jag hos Susann på Purple Area. Det är dit jag brukar surfa när jag vill bli updaterad på snygg inredning. Hon har järnkoll på just sånt som jag älskar. Turkost är bara så fint, det andas friskt och fräscht. Men feg som jag har jag hållit mig till bara turkosa möbler. En turkos möbel för att vara noga. Den ska ni få se snart!

Kvällsklem!

Minna  - som håller på med b&b -administration för fullt! Snart är sommaren fullbokad! Varför inte göra som Carola & hennes tjejgäng - boka vårt gästhus!

**********************************************************************************
More colour...! I found these wonderful images at Purple Area. Susann blogs about interior design and that's the place to go if you're looking for the latest news within design in natural materials, lovely colours from natural to this turquoise - a colour that I absolute adore at the moment. I'm not so brave in painting walls, so far I only have one turquoise piece. You'll see it shortly, I promise.


Hugs,


Minna  - who is trying to administrate all the booking for our summer house. Why don't you do as Carola and her girl gang - book our guesthouse!

8 kommentarer:

MARTA sa...

Como un adelanto de la primavera.
Saludos desde Barcelona, Un blog encantador

Fiona sa...

Lovely colors and beautiful pictures. Thanks for sharing.

purple area sa...

Tack, söta Minna! Visst är det underbara färger i de här bilderna. Man vill bara ha!

Sussi sa...

Turkost....ljuvligt! Ser fram emot när du avslöjar din enda turkosa möbel...vaaaad kan det vara???

Surfade in hos Susann som du tipsade om...och oj så mycket fint! Där blir det mera surfing från mig.

Kram
Sussi

Garden Forum sa...

the color is very refreshing and definitely stylish!

Boxwood Cottage sa...

Thanks for the mention Minna!
I'm looking forward very much to get to know you in person and to spend time in you beautiful summer house and country garden with my family in August this year :)

Karna sa...

Herlig fargesprakende....ikke så tøff når det gjelder å ta inn fargesprakende møbler jeg heller.., men tekstiler og annen pynt er jo lett å bytte ut om en blir lei, og veldig greit for å friske opp litt med...

Tusen takk for koselig hilsen, tenker ofte på deg jeg også...alltid så koselig å komme innom bloggen din!!

jannek sa...

Hi Minna, just stumbled on your blog. It's very inspirational, hit the 'follow' button! Beautiful pictures you share here!