04 december, 2010


Update 5 dec
Vinnaren av kursen för två hos Liv på Hedentorps Plantskola är Lotta med bloggen Lottas lund.
Hennes motivation: Jag skulle verkligen bli glad om jag nån gång kunde slippa fnitter följt av hånfulla kommentarer när familj och vänner beskådar mina skapelser. Därför deltar jag gärna i denna utlottning.

Stort grattis Lotta säger vi och önskar en trevlig pysselstund hos Liv.!







Ohops, texten föll bort när jag la upp Kalendern tidigare... förlåt!

Men ni vet ju vid det här laget hur det funkar :) Kalender-tidnnigen ska läsas och sedan tillbaka hit för att delta i tävlingen.

Idag tackar vi ödmjukast Liv Göransdotter från underbara Hedentorps Plantskola.

Och på samma gång gratulerar vi vinnaren:
Virpi sa...

Wow, vilken bok! Mörkt äkta choklad med porter öl är helt toppen.
Din kalendar är underbart. Tack:-)

som vann boken "Vintermat" (vill du vara snäll och maila till mig Virpi och berätta din adress. Mailadressen hittar du under "Contact" i högerspalten).

Lovely lördag till alla!

Minna & Marie

Good morning friends! Today you'll find some inspiration by Liv Göransdotter from Swedish plant nursery Hedentorps Plantskola.


23 kommentarer:

Maleviks Rosenträdgård sa...

VILKEN UNDERBAR KALENDER :)
Me Like :)
Du e verkligen DUKTIG :)

SATURDAY SHOW OFF
Välkommen att vara med :)
Håkan

gittan sa...

Vilka underbara vinster ni fyllt er fina kalender med. Jag deltar gärna i utlottningen OM man inte måste gå en kurs innan jul i år för det har jag dessvärre inte tid med / gittan

giovanna sa...

sempre più bello!!
baci
giovanna

Anonym sa...

Hej! Ännu en fin vinst i den snygga adventskalendern! Klart jag vill vinna. Bor sedan flera år i ett renoveringsprojekt och behöver något snyggt att vila ögonen på så jag står ut med den övriga röran.
Helene W

Helen sa...

God lördagseftermiddag!! Självklart provar jag lyckan denna gång, också.

Kram!

Gunilla ström sa...

Hej!
Vill gärna delta i utlottningen av den fina vinsten.

Hälsningar Gunilla

Susanne sa...

Hej!

Fattade inte hur jag skulle göra igår, men idag så är jag med igen!

Susanne
gotland(at)speedmail.se

Madame C sa...

Hej hopp! Idag lånade jag bilden 2:a december och länkade hit, för jag ville berätta på min blogg om min fina vinst hos Jenny. Hoppas det är ok? Det vore ju förmätet att tro att jag skulle vinna en kurs till, men klart att jag hänger med och tävlar i alla fall. Bara för att det är så trevligt och ni är så duktiga. Det är en fröjd att läsa kalendern varje dag:)
Kram,
Charlotta

Lily sa...

Jag vill vara med idag igen :)
Om jag vinner så ska jag ge den till min vackra syster som fyller år den 11 december. Hon önskar inget i present men det vore kul att ge henne pysselkvällen :)
Jag håller tummen..
Kram Lily

Anna sa...

Hej!
Vilken underbar kalender!
Jag vill prova lyckan ännu en gång för det här vill jag verkligen vinna.
Nu håller jag tummarna :-)

Mvh Anna

Lotta sa...

Jag skulle verkligen bli glad om jag nån gång kunde slippa fnitter följt av hånfulla kommentarer när familj och vänner beskådar mina skapelser. Därför deltar jag gärna i denna utlottning. Ha det bra.

Therese sa...

Vinsterna är ju otroliga, likso mden inspiration ni sprider - Tack! <3
Kram Therese - Sockenvägens Söta

bjarstig@live.se

Anonym sa...

Tycker att den var väldig fin gjord, blir så varm av den

trevlig helg

Kerry sa...

Tycker att den var väldig fin gjord, blir så varm av den

trevlig helg

Petra sa...

Vilken inspirationkick ni delar med er! Hittills har kalendern varit superb. Vill gärna vara med i utlottningen.

Återkommer imorgon igen, längtar :)

petra.eklund@spray.se

Tessie sa...

Så sött, jag vill ha!
Tessieb@hotmail.com

Hjärtat Mitt sa...

Åh, skulle verkligen vara roligt att vinna det fina priset :)

OF SPRING AND SUMMER sa...

Härligt och inspirerande som vanligt. Mycket snyggt att försöka sig på.
Kan tyvärr inte vara med i utlottningen - bor för långt borta!
Varm kram
Ingrid

Anonym sa...

Blommor är toppen, för både kroppen och knoppen!
Detta säger väl allt, underbart gjord adventskalender!
// Anette
vaxthuset@yahoo.se

linnea-maria sa...

Vilken fantastisk idé med kalendermagasin. Så vackra bilder och underbara reportage. En eloge till er!!! Kram /Therese

Saskia sa...

Hej,
you calendar magazine is really amazing, I love it :)
Greetings,
Saskia

Hélène GLEHEN sa...

I love your calendar and wish to win it. Is the competition closed ?

I love your blog and dream photos. You are very talented and creative.

All the best and Bonjour de France

P.S I have added your link on my FB

♥ Hélène Glehen - a French artist, fond of roses and romantic stuff ♥

Jeanettes hus sa...

Lika underbara bilder idag.
Julkalendern är bara en sån toppen grej, alltså!!!!!

Spännande imon!

Massor av kramisar till er båda.
Jeanette