07 december, 2010







Lucka nummer 7!
Och tacken går åter till bokförlaget Semic samt multitalangfulla mångsysslaren författaren Anna Örnberg. Kan ni gissa vilken bok ni kan vinna idag om jag ger en liten ledtråd o säger "lantligt"?

Vill du alltså vinna boken som vi berättar mer om inne i tidningen ovan, kom tillbaks och lämna en kommentar här på bloggen.

Lyckokramar,
Minna & Marie

It's time to open window number 7.
Publishinghouse Semic has been incredible generous and today we're giving away a book from them and authorn Anna Örnberg. If you're interested in decorating in Country Style, you should definitely check out the magazine today.
After you've seen what we're giving away and want to participate, just leave a comment here on the blog.

Good luck -hugs,
Minna & Marie


57 kommentarer:

Helena sa...

Så otroligt inspirerande! Jag blir helt sjuk!

Helena

Mamma Mimmi sa...

Jag älskar Annas böcker, så klart jag vill vara med och tävla!

Ninnis familjeliv sa...

Annas bok är så fin! Jag vill gärna vara med i utlottningen! ha en bra dag! kram Nina

Maria sa...

Osallistun kovin mielelläni arvontaan! Tämä joulukalenteri on aivan huippu-upea ja inspiroiva, kiitos siitä!

anne sa...

Bravo ! Your publication is gorgeous and very generous. Thank you for all the inspiration.

Karin Lindström sa...

Hej!

Vilken otroligt fin adventskalender ni har. Jag skulle också väldigt gärna köpa den om det gick ; )
Anna Örnberg är alltid så inspirerande, jag är gärna med i utlottningen av hennes bok.

Mvh

Karin

Hwita Villan sa...

Ja att inreda ute gör att det känns så välkomnande! Just nu 'är det ltie svårt att hitta mossa här i skogarna som är täckta av rejält med snö, men då får man leta upp annat istället :-). Jag håller tummarna i utlottningen om den fina boken!

Kram M

Gerda-Thyra sa...

Klart att jag vill vara med på utlottningen!

virrigaplantan sa...

Ännu en bok som jag önskar mig! Vinner gärna...

Älskade pion sa...

Åhhh,hoppas tomten kommer tidigt i år.;)Vill självklart var med.Kram Ulrika

PRINCESSGREENEYE SHABBYCHIC & VINTAGEDREAMS sa...

Thank you for this great publication - a read your blog everytime and it is a big inspiration for me - best regards and merry christmas for your
Jacqueline from germany

Lotta sa...

Igen, så fint! Älskar hennes böcker. Vill vara med i utlottningen!

Monica sa...

.... vill oxå vara med på utlottningen :) och det är så mysigt att kika i er härliga kalender ...
Tjingeling

Sockergrynet sa...

Jag vill gärna vara med och ta chansen att vinna en sådan inspirerande bok! :)

Tessan sa...

Jättefin bok med underbara bilder och tips. Hoppas på tur!
tessan.scilla@hotmail.com

Mirjami sa...

LOvely IdeAs! The book looks very interesting :)

Zinkhjärtat ♥ sa...

Vill självklart vara med och tävla om boken!
Stor Kram Annelie ♥

Station88 sa...

Thanks for the wonderfull Inspirations...
GGLG astrid

Anonym sa...

Det är självklart att jag vill vara med och tävla! Så fint!!
Gudrun

camomilla sa...

ååååh, månne tomten och lyckofén ser mig?? jag skulle bli såååå glad!!

AnnCharlotte sa...

Skulle vilja ha kalendern i handen...inte bara på skärmen.
Vill såklart vara med idagens lotteri också ;)

seelenruhig sa...

Wunderbarer Adventskalender! Ich komme jeden Tag hierher und genieße die herrlichen Fotos und Anleitungen!
Eien wahrer Genuss! Bravo!

liebe Grüße vom Bodensee (Deutschland)

Ellen

Sezoentje sa...

Thanks for all the inspiration, I love your blog,
greetings from Belgium,
Sonja-Sezoentje

Scilla sa...

Jag vill vara med!!!

Anonym sa...

Hej!

Er kalender är sååå otroligt fantastisk. Tack för att ni har lagt ner så mycket tid och jobb för att skänka oss andra detta nöje. Vill naturligtvis oxå vara med på utlottningen av Annas bok.

Anna

Tove sa...

Hej,

Vilket bra initiativ ni tagit till julkalendern. Imponerad av energin ni lagt ner... Superfint!

Jag är gärna med och tävlar!

Susanne sa...

Blev så inspirerad...vill gå hem från jobbet på en gång och pyssla men får vackert vänta tills ikväll ;)) /susanne

Gunilla ström sa...

Hej!
Jag vill vara med i utlottningen.

Hälsningar Gunilla

Ute sa...

So wonderful inspirations. Thank you so much.

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag vill mycket gärna vara med och tävla om den fina boken!

Hälsningar,
Regina

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Såklart vill jag gärna vinna duktiga Annas fina bok! En stor inspirationskälla!

Krma Helena /franska liljan

Kaisa sa...

Hej!

Your advent calender is absolutely charming! I'd love to participate when you giving away that book.
*******************

Joulukalenterinne on todella hurmaava! Osallistun mielelläni kirjan arvontaan.

Kaisa

Sussi sa...

Vilken ljuvlig bok! Har tillbringat en kvart med att titta noooga på bilderna, men jag kan tänka mig att lägga ner många fler kvartar!
Bara MÅSTE vara med på den här utlottningen!
Kram
Sussi

kullervilla sa...

Dagen höjdpunkt är att titta in här...
Vinner gärna den ljuvliga boken.
kramiz//kullervilla

AnnikaS sa...

Jag vill absolut ta chansen att vinna den härliga boken!

Lotta Fröjd sa...

Jag vill jättegärna vara med i utlottningen!

Kram

Sofia sa...

Denna fina bok vill jag självklart vara med i utlottningen om... Den verkar väldigt fin och inspirerande!

Kramelikram

Agnes sa...

Vilken underbar bok..vill gärna vara med och tävla...

Lotta sa...

Deltar mer än gärna i ännu en utlottning!
Kram

amber heagerty sa...

I have been enjoying being inspired by your lovely advent ideas. Shabby is one of my favorite ways to decorate for Christmas...
Thank you for sharing.

Carolina sa...

Tackar än en gång för all inspiration ni delar med er av! Älskar också layouten på julkalendern, så snyggt ni gjort! Vi inspirerades och gjorde årets julkort i samma stil =)

MVH Carolina

Anonym sa...

skön blogg....skänk pengar till mig för jag älskar pengar, skicka till detta kontot 8169-5,914 844 158-8
sen kan du besöka min blogg efter det http://www.metrobloggen.se/classeslillablogg

Charlotte sa...

Ni är otroliga på att få till det inspirerande.... Dagens fröjd är att bläddra i kalendern..... Vill såklart vara med i utlottningen av den fina boken!!!

Kram Charlotte

Monica fra Koseleg sa...

Denne boken ønsker jeg meg veldig! Må jo vere med i konkuransen! Så mange nydelige og inspirerende bilder! En ren fornøyelse å titte inn her!

OF SPRING AND SUMMER sa...

Hej!
Annas bok är jättefin.
Som vanligt är här underbara och inspirerande sidor att njuta av.
Avstår utlottningen eftersom jag redan har boken.
Kram
Ingrid

Skumpa och Spaljé sa...

Jag kan också tänka mig att vinna boken.

Kram Helena.

Vintage Fairy Tales Rebecka sa...

Beundrar er fina tidning!
Annas böcker OCH smycken gillar jag skarpt:)

Karolina C sa...

Ååh, jag vill också vara med! :)
//Karolina C

Anonym sa...

it`s always a pleasure to visit your blog. thank you very much, kram jeanette.

Anna-Karin, Landet Krokus sa...

Hej hej!
Annas bok är så fin! Jag vill gärna vara med i utlottningen! Ha en fin kväll!
/Anna-Karin

Anonym sa...

Jag prövar gärna lyckan och tar en chans :)

Maria
hatti_fnatti@hotmail.com

Växthusmadam sa...

Jag vill förstås pröva lyckan på denna fantastiska bok! Måste också få säga att adventskalendern verkligen är en dröm för oss "vuxna" som älskar att pyssla, vara i trädgården och omge oss med vackra saker! Så himla fint, bra jobbat!
Växthusmadam

AnnaHelena sa...

Jaa tack! Vill gärna vara med och prova lyckan i dag! Och jag håller med alla ovanstående: Det vore fantastiskt att ha er fina kalender i tryck!

// AnnaHelena

Em sa...

Nu onskar man sig ju "bara" ett stort gammalt hus sa man kan borja fixa o pyssla "pa riktigt" ...

Virpi sa...

Mukana arvonnassa! Man kan ju drömma om stort och gammalt hus...

Anonym sa...

Den här boken har jag önskat mig länge. Tänk om jag vinner den!

lenamork@live.se

C. Tvillingmamma sa...

Är de för sent? missade igår...attans jag hoppas jag har en chans