30 december, 2010

I love winter




Jag älskar vinter! Det är bara så.

Glada kramar, Minna :)

16 kommentarer:

Skatan sa...

Hej Minna!

Kul att läsa - här är en till! Många klagar på kylan och snön...jag älskar den!

Hoppas allt är bra med dig. Jag önskar ett gott slut på 2010 och ett starkt 2011.

kram!

Anna

OF SPRING AND SUMMER sa...

Hej!
Jag skulle vilja tacka dig, Minna och Marie för all härlig inspiration under december månad. Det var alltid lika roligt att öppna din blogg varja morgon och bläddra igenom sidorna i adventkalendern. Jag har tryckt ut alla sidorna, så jag har en hardcopy att titta igenom och njuta av.
Gott Nytt År!
Stort tack och många varma kramar.
Ingrid xx

♥ Hannele på Hisingen sa...

Hyvää uutta vuotta!

Sussi / Sussinghurst sa...

JEG elsker forår, det er bare så det er, for mig ;-)
.... men frem for alt, elsker jeg at årstiderne skifter.
Godt Nytår, og tak for mange inspirerende billeder i 2010

The Summer Porch sa...

What a wonderful view on winter, glorious! Your advent calender was fabulous. I got so many ideas thank you. Happy New Year.
Rosemary...

vintage-rose Cottage sa...

hej,..,ich husche schnell vorbei um Dir einen guten Rutsch zu wünschen und alles alles Liebe für 2011,,,vor allem aber viel Gesundheit und alles was Du Dir wünschst,,liebe Grüsse Belinda
★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
  ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆

Maleviks Rosenträdgård sa...

Kul att nån gillar den :)

★˛˚˛*˛°★SNART 2011!!!★* 。*★* ˛

GOTT NYTT ÅR

missa inte HAPPY NEW YEAR PARTY
hos mig imorgon

Håkan

Vita Falkens Lantliv sa...

Vill tacka för den super fina boken ni har gjort, så inspirerande:)
Önskar er ett riktigt gott nytt år! Och tack än en gång för att jag vann;)

Kram Susanne

Scilla sa...

Ville bara tacka för all fin fin inspiration ni fått ihop i er julkalender - Super!!

Gott nytt år!
Stina

Mitt hvite hus sa...

Ja så enkelt kan man si det... og jeg holder med deg...

nyter den rett og slett..

herlieg bilder

klememr =))

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vackra vinterbilder!

Önskar dig en fin nyårsafton och ett GOTT NYTT ÅR!
Kram,
Regina

makyloua sa...

me too !!! with nices photos
happy new year

Cilla sa...

Gott Nytt År till dig och din familj!

Glöm inte tävlingen på min sida!

Stor kram Cilla♥

Marja Visscher sa...

Dag Minna,
Ik wens jou en je gezin een heel goed en gezond 2011!
Lieve groet, Marja

Bec Farquhar sa...

Gorgeous Minna,
Hoping you are well...
I just wanted to say and let you know that i love the green snow covered barn photograph!
It's gorgeous!
xXX Happy blogging.
Bec
becfarquhar.blogspot.com

Bec Farquhar sa...

Minna, I am so sorry i made a mistake... I meant snow covered barn photograph. How odd for it to say children.. ha.. anyway.
Lots of love
Bec x