13 december, 2010

Advent Calendar Magazine, Dec 13th



Redan den 13 dec! Men vi saktar inte ner farten utan tvärtom! Idag tackar, bockar och bugar gör vi till Vakre Hjems Marianne Nordby. Nä, jag behöver nog inte säga mer, ni är redan på väg att kolla dagens vinst :)
Vi tackar också Marie Mathisson från butik Mrs M för mumsig styling!

UPDATE: VINNAREN AV IDEMAKERIETS KRANS-KIT ÄR MARI/majra1 (MED FÖLJANDE KOMMENTAR : Helt underbar krans! Jag vill gärna vara med o tävla. Fraktfritt tom 22 dec.- SNÄLLA HÖR AV DIG TILL MINNAARBLOMSTERVERKSTAD.COM)



Vackra vinterdagar önskar,
Minna & Marie

It's already 13th of December. But we're not slowing down, on the contrary! Just check out today's give away! We thank Vakre Hjem's Marianne Nordby, who's being very generous today... well, do I have to say more, I bet you're already on your way to check out the magazine.
We want to thank Marie Mathisson from shop Mrs M for the sweetest styling.

UPDATE:THE WINNER OF IDEMAKERIET'S WREATH-KIT IS MARI/MAIRA1. CONGRATULATIONS!


Beautiful winterdays,
Minna & Marie



76 kommentarer:

Bittan sa...

8 nr per år .
Idag var jag först !!!! Kan det betyda tur måntro :-)Hoppas hoppas hoppas.

Kram Bittan

Dagliljan sa...

Gillar verkligen era bilder, snyggt med de infogade iskristallerna, duktig :)
Vackre Hjem hade 8 nr/år. Ha en skön Lucia!

Jessica S sa...

Vakre Hjem utkommer 8 ggr/år.
Hittade hit precis, mycket vackert!

virrigaplantan sa...

8nr per år - skulle inte vara "helt fel"

Virpi sa...

Kahdeksan ihanaa numeroa vuodessa:-) Ihanaa joulutunnelmaa tänäänkin kalenterissa! Wow! Parasta joulussa taitaa olla sen valmistelu. Best part of the christmas seems to be the preparations...like been inspirated by lovely magazines:-)

Ninnis familjeliv sa...

8 nr per år! Vackre Hjem helt underbar! Trevlig Lucia! Kram Nina

Therese sa...

Det är 8 underbara tillfällen som man får längta och vänta efter om man har turen på sin sida och vinner! För 8 nr per år kommer tidningen ut!

KRAM
Therese - Sockenvägens Söta

Gerda-Thyra sa...

8 nummer/år!
Trevlig Lucia!

Lindaskrypin sa...

8 gånger per år kommer tidningen ut. Kram från ett -25gradigt Dorotea!

Hwita Villan sa...

( nummer per år komemr ut av tidningen. Åh vad jag hoppas på vinst! Vad fina skumraketerna såg ut förresten :-). Sånt pyssel gilalr jag!

Kram M

Anna-Karin, Landet Krokus sa...

Hej hej!
Vilket jättehärligt inlägg. Mafgasinet kommer ut med 8 nr per år och jag vill gärna vara med o tävla. :)
//Anna-Karin

outi sa...

8 nummer per år. Vakre Hjem är så fin magasin att jag skulle gärna vara med i tävlingen.
- Outi

AnnCharlotte sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om dessa vackra innehållsrika åtta nr.....

Kajsa Nordin sa...

8 nr.
fin kalender..
Kajsa N

Ljuva Drömmar sa...

Åh, denna vinsten skulle jag gärna vinna!!! Det är min absoluta favorittidning och den kommer tyvärr bara 8 ggr per år.

Nu håller jag tummarna på att jag ska bli den lyckliga!!!

Önskar er en härlig dag, kramar Maria!

Anonym sa...

Åtta fullspäckade ljuvliga nummer blir ett lyft för själ och hjärta!

God Jul till alla

vaxthuset@yahoo.se

Vit Poesi sa...

Den fina tidningen kommer ut med 8 nummer per år.
kram Malin

Tessan sa...

Det är 8. Vilken fin tidning!
tessan.scilla@hotmail.com

Dessie sa...

Åtta härliga nummer per år kommer Vackre Hjem ut med! Äääälskar er vackra kalender!

Ha en trevlig Lucia.

Kram Dessie

Mia sa...

En ljuvlig tidning med åtta nr per år. Tänk om det kunde vara fler...

Mia sa...

En tidning som kommer ut 8 ggr/år. Jag är gärna med och tävlar:)

Anonym sa...

Tidningen kommer 8 ggr/år. Det vore jättekul att vinna den för det är en sån där lyxtidning jag bara unnar mig ibland.
Kram Lena i Sala

lenamork@live.se

MissH sa...

Jeg er med i konkurransen .:)

God Lucia :)

Monica sa...

8 ggr/per år kan man njuta av denna tidning. Håller tummarna för att min lott dras :)
Tjingeling

Eva sa...

Vill såklart jättegärna ta chansen att vinna åtta Vakre Hjemtidningar. Åtta tidningar som man kan bläddra i om och om igen och inspireras av alla fantastiska bilder och reportage.

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

ønske ,ønske...
hilsen magny
♥♥♥

Anonym sa...

8 efterlängtade nummer per år har Vakre hjem. Håller alla tummar och tår för vinst ; )

// Anna

Anonym sa...

8 nummer per år :-) Hilsen Trude
trudewik@online.no

Hulda sa...

8 nummer per år. Vill gärna vara med i utlottningen, HOPPAS!!!

majra1 sa...

Är det sant!!?? Har jag vunnit? Jag har aldrig vunnit nåt förr! Helt chockad! 8S
Vad glad jag blir!!


Mari

Louise W sa...

8 st nummer varje år!
Glad lucia!!!

Iselin sa...

Så fin gevinst! Vakre Hjem kommer ut 8 ganger om året :)

Beate i Husets Hjerte sa...

8 hvert år og kunne gjerne vært fler!! Håper jeg er heldig!! Klem

Anonym sa...

Den bästa av alla magasin kommer 8 ggr/år. Hoppas på min tur.
Lisette Carlsson

Scilla sa...

Åtta nummer om året kommer det ut av min absoluta favorittidning!!

Ha en mysig Lucia!
Stina

Sara sa...

Kahdeksan numeroa. Tämän haluaisin todella voittaa... ;)

OF SPRING AND SUMMER sa...

Hej!
Vackre Hjem kommer ut 8ggr/år.
Önskar en mysig Lucia.
Kram
Ingrid

Anonym sa...

8 issues per year, as the others already said :o)

Thanks for the gorgeous advent calendar! So many lovely inspirations.

Have a merry Christmas time!
Maja x

majas_cupcakes@yahoo.co.uk

C. Tvillingmamma sa...

8 tidningar per år

Vilken lycka att vinna mer inspiration,hoppas hoppas!

Anonym sa...

8 härliga nummer per år, det skulle jag önska mig :-)
Jag håller tummarna hela Luciadagen.

marialun@comhem.se

Anonym sa...

There are 8 issues per year. Love your blog. Merry Christmas

Beverley Jasevicius
bevj@robarts.ca

Anonym sa...

8 nr per å!
ylva

asa.holmqvist@houseofvega.se sa...

8 inspirerande nummer/år. Jag håller tummarna så dom vitnar.

Härlig er julkalender är!!

asa.holmqvist@houseofvega.se

AnnaKbJ sa...

Den kommer ut 8 ggr/år, jättefin tidning, är gärna med i utlottningen. Bilderna i kalendern är som alltid underbara. Kram AnnaJ

Anonym sa...

Tidningen kommer ut med 8 nr per år och jag skulle så gärna vilja vara med och tävla!

Kram Gudrun

gudrun.oberle@tele2.ch

Anonym sa...

Hej! Vakre hjem kommer ut med 8 nummer per år! Kul med adventskalender och jag hoppas på tur! Hälsar Eva Salomonsson

Anonym sa...

Nyss köpt hus innebär nytt liv! Ett vackert hem med harmoni är önskvärt men hur? Ett år och 8 nr med en inredningstidning vore guld värt!

annmat(a)spray.se

(a)=@

Sofia sa...

Denna underbara tidning kommer ut med åtta nummer per år.
Glad Lucia på er alla!
Sofia

Anonym sa...

Et fantastisk inspirerende blad som kommer ut 8 ganger pr år. En stor kopp te, godstol og pledd, og Vakre hjem i hånden, da er kvelden komplett!!!

Mvh
AnneKath
anne-kaths@hotmail.com

heavenandearth sa...

8 ggr per år får man vackert vänta vid sin postlåda...om man har turen med sig o vinner idag! ...men den som väntar på nåt gott...
..hoppas jag har tumme med Fru Fortuna idag!

Trevlig Lucia!!
Kram! Iréne

Edun sa...

Åh, håller tummarna stenhårt, magazin är en lyx som jag inte så ofta unnar mig. Tidningen utkommer med 8 nr per år.
/Edun

Svenska Blomsterbloggar sa...

Hej,
jag precis som alla andra upptackt sa kommer Vakre Hjem ut med 8nr/ar o det hade ju inte varit helt fel att vinna :)

/Em

Uttan sa...

Den fina tidningen kommer ut 8 ggr/ år!

..Hoppas!

Kram!

Agnes sa...

Det vore helt underbart om man vann prenumerationen som kommer ut 8 gr per år...Hoppas

Växthusmadam sa...

Wow, vilket pris! 8 nummer om året utkommer det och dessa 8 nummer vill väldigt gärna komma hem till mig!
Växthusmadam

My Molly Oddities sa...

Vilket superfint pris! 8 nr per år är det och det vore toppen om de damp ner i min brevlåda. :)
/Erika

Anonym sa...

8 nummer utkommer per år. mahtavan inspiroiva kalenteri, kiitos siitä!

Anu

Anonym sa...

Hej!

8 nr per år. Tack för er fina kalender!

H. Ulrika

Lotta sa...

8 nummer per år ges ut av denna eminenta tidning. Får gärna dimpa ner i min lilla låda!

Anonym sa...

8 nr per år.Jättefin kalender :-D.

Monica B

Anonym sa...

8 nummer per år är det. Älskar julkalendrar!
/Ylva
ylvasundin@spray.se

Sandra Larsson sa...

Den utkommer med 8 nr per år.

Spirande grönt - sa...

8 nummer skulle sitta fint i brevlådan:)

Luciahälsningar Rebecca

Maria sa...

Vakre Hjem utkommer med 8 underbara, välfyllda och inspirerande nummer/år.

/Maria
maria.nolemo@gmail.com

Linda sa...

Jeg kjøper mange blader gjennom året, men to av nummerne til vakre hjem og interiør er de som har gitt meg mest inspirasjon i år, så de er jeg ekstra glade i:) Bladet har åtte nummer pr år, noe som jeg synes er altfor få...sukk:) Men så nyter jeg desto mer hvert nummer, og jeg blir egentlig aldri riktig ferdig med dem, så de blir tatt frem igjen og igjen:) Så dette hadde vært en drøm å vinne:) Bloggen din er ny for meg, men jeg skal suse rundt og gjøre meg bedre kjent, gleder meg:) Ha en god førjulstid:) klem

Hjärtat Mitt sa...

Missar aldrig ett nummer :)
Gav bort en prenumeration till en kompis, men prenumererar inte själv.
Den kommer ut med 8 nummer varje år.
Håller tummarna!

marika sa...

8 vackra nummer per år av vakre hjem, åh, det skulle jag vilja ha hem i brevlådan! mvh marika, myranivillan at hotmail.com

Ann-Mari sa...

Julkalendern är ett mästerverk av fina bilder och inspiration! Andlöst vackert.

8 nummer

kram, Ann-Mari

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Visst är det något magiskt över lussefirandet, kan riktigt förställa mig så stolta alla förädrar är! Idag har min klass (årskurs 2) lussefirat 2 ggr, en gång för skolan och nu ikväll för släkt & vänner, helt fantastiska var de! :o)
Så klart är jag gärna med på utlottning av Vakre Hjem; en riktig favorittidning!
Kram Lydia

Charlotte sa...

Ahhhh...... Den supermysiga tidningen..... Vakre Hjem kommer ut med 8 nr/år.... Skulle gärna, gärna, gärna vinna en prenumeration......

Inspirationen fortsätter att flöda hos er likt en naturkälla....... Tack för det!

Kram Charlotte

Susanne sa...

Här firade vi lucia i snöstorm....8 nr per år, skulle gärna vinna ;) kram susanne

Jeanettes hus sa...

Vilken underbar vinst!

Tänk om man kunde vinna magasinens magasin. Jag har ju prenumererat på den i så många år och varje gång den kommer i lådan vet jag att jag många härliga inspirations timmar framför mig.

Tänk att få titta i lådan 8 gånger 2011 och veta att jag vunnit tidningen!!!! Hurra!
För det är ju 8 gånger om året den kommer ut.

Kramisar

Kari sa...

Nydelig julekalender du har!
Jeg vil gjerne være med i trekningen.

Kari :-)

Anna Bengtsson sa...

Vilken vinst!
Jag skulle hemskt gärna vilja vinna denna underbara tidning som kommer ut 8 ggr/år
Mvh Anna

Lotta Fröjd sa...

Tidningen kommer 8 ggr/år och jag vill verkligen vinna en prenumeration!

Helena, The Swenglish Home sa...

Hej Minna,

Först vill jag tacka dig för en otroligt inspirerande blogg, sagolikt vackra och annorlunda arrangemang och foton, och nu denna läckra och inspirerande adventskalender!

Din blogg var en av de första jag hittade till jag började läsa bloggar för ett par år sedan, och har sedan regelbundet tittat in hos dig för att njuta och få idéer.

En prenumeration på denna vackra tidning vore ju en underbar julklapp, så jag är gärna med och tävlar om den. Vakre Hjem utkommer 8 ggr/år.

Tack återigen för underbar inspiration och för att du delar med dig av både bilder och tips.

Varma hälsningar, Helena