12 december, 2010

Advent Calendar Magazine, Dec 12th



December är en festmånad i min tjocka släkt, i dag firar vi Fynn, 3 år (som bor i Sydney och har njutit av dagen på stranden). Tror dock inte att han hade brytt sig om dagens present särskilt mycket... Men ni kommer att gilla den tror jag! Bläddra och bli inspirerade av vad Idemakeriets Gerda har sponsrat med! Svara på dagens fråga här och kolla i mon om just du har vunnit!

UPDATE: VINNAREN AV UNDERBARA CLARAS UNDERBARA KÖKSKALENDER ÄR THRESE MED BLOGGEN SOCKENVÄGENS SÖTA. STORT GRATTIS THERESE!

Skön söndag till var och en, vi ska ut i pulkabacken!
Kram, Minna & Marie


Today we're celebrating my cute nephew Fynn in Sydney. I don't think that our give away would interest him that much, but you me friends, I think you'll love it. Read (or look at the pics actually) and get inspired! Answer to the question you'll find in the magazine here on the blog and you're in. The winner will be announce tomorrow at 11 am.

UPDATE: THE WINNER OF UNDERBARA CLARA'S CALENDER IS THERESE. CONGRATULATIONS!

Have a lovely Sunday!
Minna & Marie

36 kommentarer:

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Vill gärna vara med och ha chans att vinna det fina kransmaterialet!
Vad jag kan förstå så är det fraktfritt fram till 22 dec.
Ha en bra 3:e advent! /Ingela

Vit Poesi sa...

Fraktfritt fram till 22 december.
Så fina saker hon säljer! Måste ta mig en look
kram

Maleviks Rosenträdgård sa...

OKi,,,,,,jag vill vinna med :)
Fram till 22dec....

P
A
R
T
Y
T

fortsätter......
Ta en titt :)
Håkan

AnnCharlotte sa...

Fraktfritt just nu....
jag vill gärna vinna....ingen blygsamhet här inte ;))

Therese sa...

Oj oj vilken härlig morgonöverraskning, först en titt i det härligt inspirerande magasinet, en kik på rätta svaret (fraktfritt till 22 dec) och så inser jag att jag VUNNIT gårdagens lucka!!! Oj så skoj, claras kalender är så välkommen hem till mig. TACK! <3 Ha det fint i pulkabacken! KRAM Therese - Sockenvägens Söta

C. Tvillingmamma sa...

Jaha...nu fick jag tjuvkika på vad andra skrivit för jag förstod faktiskt inte frågan...

Men ja,22dec är de fraktfritt,jag fattade mer att de handlade om priset på själva paketet man kan vinna?

Nåja,poängen är att man besöker underbara Gerda egentligen,och det har jag gjort,och har jag pengar över är de hos Gerda jag handlar material,alltid bra bemötade och kanonfina saker för rimligt pris.

Så roligt att se er samarbeta,de visste jag inget om,en glad överraskning!

Anonym sa...

Fraktfritt till 22dec.

/Tvillingmormor

Bittan sa...

Oj vad mycket fint både i butiken och hennes blogg!
Fraktfritt nu och fram tom 22 dec.
Vill som vanligt vara med och hoppas hoppas på turen :-)
Ha en fin tredje advent.
Kram Bittan

Växthusmadam sa...

Jag vill förstås vinna detta och det är fraktfritt till 22 december. Hoppas på tur och önskar en trevlig tredje advent!
Växthusmadam

Anonym sa...

Fraktfritt!!
Inte dumt:-))

Ljuvlig krans som jag gärna skulle vilja dekorera med till jul!

Hälsar Gudrun

Virpi sa...

0€ rahti juuri nyt ennen joulua:-) Mukana!
Det känner som jul varje dag när jag öppnar kalendar...<3

Anonym sa...

Fraktfritt till 22 december!
tessan.scilla@hotmail.com

Sofia sa...

Oj, vad mycket fint det fanns! Fraktfritt just nu och fram till den 22:e, precis som så många andra har skrivit ;)
Kram kram

zzoe sa...

bello!!!

Anonym sa...

Fraktfritt ända fram till 22 december!
Håller tummarna nu :)

Maria
hatti_fnatti@hotmail.com

virrigaplantan sa...

Fraktfritt fram till 22/12! Kan det vara bättre? Hänger på som vanligt...

Scilla sa...

Fraktfritt till 22/12! Oh vad mysiga och fina ideer det fanns där!

Trevlig 3:e advent!
Stina

OF SPRING AND SUMMER sa...

Hej!
Det är fraktfritt just nu.
Kram
Ingrid

Gunilla sa...

Vilka fantastiska saker!
Verkar vara fraktfritt fram till den 22 december...

Gunilla

gunilla.k.svensson@gmail.com

Agnes sa...

Vill vara med och tävla..fraktfritt fram till 22 dec

Lena sa...

Jeg vil også være med!
For en fantastisk flott adventskalender dere har!!!

Det er fraktfritt frem til 22 desember.

Lena
;o)

Spirande grönt - sa...

Så himla fint! Ser varmt och mysigt ut, passar fint i vargavintern:)

T.o.m 22 december.

Adventshälsningar Rebecca

Anonym sa...

What a lovely gifeaway, kram jeanette.

ryska tjejer sa...

Super! Jag gillar det.

Louise W sa...

Åh vilken härlig tävling.
Just nu är det fraktfritt, inte så dumt i juletider.
Vore super om jag vann!

Vita Falkens Lantliv sa...

Jag vill gärna vara med och tävla:) Just nu är det fraktfritt och tom 22 dec.

Kram Susanne

majra1 sa...

Helt underbar krans! Jag vill gärna vara med o tävla. Fraktfritt tom 22 dec.

Mari

Lindaskrypin sa...

Åh, vad roligt att titta in här! Jag är jättegärna med i din tävling! Fraktfritt fram till 22/12.
Kramar från Dorotea!

Hjärtat Mitt sa...

Fram till 22 december.
Älskar Gerdas fina saker och tycker att det är synd att hon inte har kvar sin butik i Sjöbo längre.

Lotta 8`) sa...

trevlig tredje advent :)
Idemakeriet har en inspirationsrik blogg och webbutik och jag har som många andra, handlat där .9

visst är det fraktfritt t.o.m 22/12 på allt som säljs i webbutiken.
ha en fortsatt skön söndag ♥

Skatan sa...

Godkväll Minna!

Underbar kalender...jag tittar in nu och då och bläddrar fram och åter och låter mig inspireras. Bra idé, mycket bra...

Hoppas allt är bra med dig!

Här laddar vi för luciafirande utomhus på Lillebrors dagsi 7.15...zzz

Vi ses!

Anna

Lotta Fröjd sa...

Fraktfritt fram till den 22:a December.

Ha en trevlig tredje advent.
Kram

heavenandearth sa...

Ute i sista minuten...! ;-)

Fraktfritt nu o fram till 22/12!
Gerda är jättetrevlig och man handlar gärna hos henne! Hon har massor av roligt i butiken!

Hoppas dagen i pulkabacken blev skön!
Kram! Iréne

Anonym sa...

Tack för en inspirerande kalender. Som att va barn på nytt och vänta på en ny lucka!

Det är fraktfritt ännu i 9 dagar!

H. Ulrika

Anonym sa...

Hej, här finns en till som vill vinna denna härliga ting...

Svaret är: Fraktfritt fram till 22/12-10...

Hälsningar Carita (Värmland)

Anonym sa...

Fraktfritt till 22 dec. Klart jag vill vinna!
lenamork@swipnet.se