11 december, 2010

Advent Calendar Magazine, Dec 11th


Idag gratulerar jag min finaste mamma och i tidningen är det fest också. Tacka - det gör vi dag Underbara Clara och uppmuntrar alla som inte besökt henne, göra det. Mycket tänkvärt hos henne.

UPDATE:
VINNAREN AV HÖGANÄS SKÅLEN ÄR C.TVILLINGMAMMA SOM VILL GÖRA SINA SURDEGAR I DEN.
VINNAREN AV HÖGANÄS MUGGARNA ÄR MANUELA (MANUELA, MAILA DIN ADRESS TILL MINNAATBLOMSTERVERKSTAD.COM, TACK!)
STORT GRATTIS TILL BÅDA!!!

Njut av lördagen!
Minna & Marie

Today it's my dear Mom's birthday and in the magazine there's a party as well. Today we thank Underbara Clara, a young bright Swedish blogger.

Enjoy your Saturdag,
Minna & Marie

29 kommentarer:

virrigaplantan sa...

Illustrationerna gör Annika Bäckström! Vilken härlig tjej Clara verkar vara! Ja, då har man fått ännu en att titta in hos!
TACK!

gella sa...

Annika Bäckström har gjort illustrationerna.

Maleviks Rosenträdgård sa...

Oj,,,,,,Vad kul med Din Kalender :)
superfin :)

Missa inte

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

Välkommen att vara med :)
Håkan

Edun sa...

Annika Bäckström står för de fina illustrationerna, älskar animeringen..och Clara så jag hoppas jag får kalender

Helen sa...

Svar: Annika Bäckström.

Jag vill hemskt gärna vinna Claras kalender!

Kram!

Miss E sa...

Hej

Det är Annika Bäckström som gör de härliga illustrationerna hos Clara (underbar bloggerska).

Hoppas jag vinner!
//Linda

Therese sa...

Annika Bäckström är svaret!
/Therese - Sockenvägens Söta

Virpi sa...

Juu, Annika Bäckström on luonut kauniit kuvitukset:-) Mukana arvonnassa!

C. Tvillingmamma sa...

Tusen tack!!!

loppran sa...

Annika Bäckström har ritat, och Clara är en idol. Hon med.:)
Tack för en härlig kalender!

Marica sa...

Svaret är Annika Bäckström. Hoppas på att kunna ge bort almanackan i julklapp. Vilken härligt kalender magazine på denna sida!

Karin.T. sa...

Annika Bergström står för illustrationerna hos Clara! Fint som snus tycker jag, likaså om Claras blogg:)

Tessan sa...

Annika Bäckström

tessan.scilla@hotmail.com

OF SPRING AND SUMMER sa...

Hej Minna och Marie,
Det är Annika Bäckström som har gjort illustrationerna på Underbara Claras blogg.
Kram
Ingrid

Anonym sa...

Annika Bäckström illustrerar Claras blogg! Kul också med era vackra och mysiga bilder.

/Ylva

Gerda-Thyra sa...

Underbara Claras almenacka vill jag ju gärna vinna!

Anonym sa...

Fin vinst.
Ninja H

Myrmor sa...

Annika Bäckström svarar jag.
En till blogg som ska lusläsas :)

Annika sa...

Annika Bäckström illustrerar Claras blogg!
Tackar för en helt fantastisk och inspirerande kalender.
Kram Annika
aaforsberg@hotmail.com

pia sa...

Jag läser underbaraclaras blogg varje dag och skulle så gärna vilja vinna hennes kalender. det är Annicka Bäckström som gjort illustrationerna.

Vill också säga att det är kul att hitta den här fina bloggen där man får ytterligare inspiration.

Anonym sa...

Annika Bäckström
Hälsningar,
Pernilla

Anonym sa...

Annika Bäckström är bakom illustrationerna :)
God Helg!

Maria
hatti_fnatti@hotmail.com

Maria sa...

Annika Bäckström inllustrerar Underbara Claras underbara blogg.

/Maria
maria.nolemo@gmail.com

Emmas husbestyr sa...

Vilket ljuvligt magasin ni gör. Massor av fint!

Annika Bäckström har gjort de fina illustrationerna hos Clara.

Allt gott! /Emma

Craxyknas sa...

Jag vinner gärna Claras fina kalender :)

Lotta Fröjd sa...

Annika Bäckström har illustrerat :)

Är gärna med och tävlar.

Kram och God Jul

ANETTESHUS.COM sa...

Wow!! For en utrolig flott adventskalender du har laget, Minna!!! Jeg er såå imponert! For noen herlige ideer - og fantastike bilder! Så gjennomført og flott:))

p.s. Annika Bäckström illustrerer Claras blogg;)

KLEM KLEM
Anette:)

Belinda sa...

Annika Bäckström har illustrerat. Claras kalender skulle passa så bra i mitt nyrenoverade hem.

ryska tjejer sa...

Alla vill vinna!