30 november, 2010

Julkalender * Advent Calendar


Wo-hoo, imorgon är det dags. Första luckan i Blomsterverkstads julkalender skall öppnas. Har varit lite stressigt får jag säga, men ack så roligt. Och vänta bara vilka fina presenter har jag fått till att lotta ut till er!

Under tiden kan ni surfa till Höganäs Keramik där jag gästbloggar.

Kram, Minna :)

Wo-hoo, tomorrow we'll open the first window in Blomsterverkstad's Advent Calendar. I've surely been buzy voer here, but it's been so much fun as well. Just wait and see what fantastic gifts will be given away!

I the meanwhile you can check out my guestpost at Höganäs Keramik.

Hugs,
Minna :)


13 kommentarer:

C. Tvillingmamma sa...

Spännande!

Lotta sa...

Kul. Skall hålla ögonen uppe så jag inte missar nåt.
-Lotta-

colores sa...

HI Iam so curios about your adventskalender!!! KIsses

Åsa sa...

ser fram emot att titta in i din adventskalender :)
kram Åsa

Shabby soul sa...

And so tomorrow I will be here again!
Have a good day
Silvia

Anonym sa...

är själv en stor fan till höganäs keramik.speciellt de äldre sakerna

Annelie sa...

Fina bilder på Höganäs!

Ser spänt fram emot första lucköppningen imorgon.

Kram

bakom berget sa...

Ohhh...så spännade! Jag kommer in i morgon igen!
Kram Åsa.

Jeanettes hus sa...

hej vännen,

det såg super fint ut på Höganäs hemsida.
fin fina bilder och roliga idéer

kramisar Jeanette

Mitt hvite hus sa...

ååå JEG GLEDER MEG....

KLEMMER =))

Ninnis familjeliv sa...

Det ska bli spännande att följa din kalender!
Kram Nina

Randi sa...

Väntar med spänning, Minna!
Stor varm kram Randi

Anonym sa...

här väntar jag med spänning på att följa kalendern
kajenn44@yahoo.se