10 november, 2010

Julkalender * Advent Calendar


I år tänker jag julinspirera er till max. Dagligen. Fr o m 1 december delar jag mina tips och idéer till julkransar och dekorationer, härligaste recept, annorlunda och enkla dukningsidéer samt lottar ut massor med roliga giwe aways från olika butiker och företag!

Alla som är så snälla och hjälper till att sprida info om julkalendern på sina bloggar eller Facebook-sidor är med på en utlottning av min bok Blomstrande idéer. Kopiera bilden och länken ovan. Dragning 25.12. Lämna en kommentar här hos mig för en lott.

Ska bli så roligt!
Minna :)




This year I'm going to Christmas inspire you to the max. Daily. From 1st of December I'll be sharing ideas for wreaths and decorations, my best Christmas recipies, personal and easy-to-realize table settings and plenty of giwe aways!

Help to spread the word and place your the ad & link above on your blog (or facebook) and you might win my book "Blomstrande idéer". Leave a comment here on my blog and you're entered into drawing on the 25.12.

It'll be so much fun!
Minna :)

171 kommentarer:

colores sa...

Sucha great idea! I follow you in any case, it´s a pleasure to visit you !!kisses

Fabulously french sa...

I am a follower and cannot wait to read all your ideas for a fabulous Christmas.

Leeann x

Carol Bass @ A Bird in Hand sa...

Yippee!! As one of your faithful followers, I cannot wait to see your beautiful creations every day. They inspire me so!

Carol in Florida, USA

monikanen sa...

Jag är med:)
Lägger ut det på facebook.
Mvh Monica

Alle mooie dingen sa...

i really love your blog and i'm allready follow you for quit sometime now
love to have your book!
greetings
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

C. Tvillingmamma sa...

Oh va roligt,ser fram emot dec helt enkelt mer nu! En lott ber jag att få! :)

Älskade pion sa...

I´m in.;)Kul ide.;)Kram Ulrika

Romantiska Hem sa...

Har redan din fina bok men jag är med och sprider denna underbara ide ändå! KRAM Petra

Kaylovesvintage sa...

wonderful idea

bakom berget sa...

Va mysigt! All inspiration är välkommen. Särskilt när det går mot jul. Jag har länkat med din bild inne hos mig.
Ha det gott! Kram Åsa.

Vita Falkens Lantliv sa...

Så skoj! Jag är med och länkar från min blogg!

Kram Susanne

Svenska Blomsterbloggar sa...

Hej
vilken kul o inspirerande ide!!! Klart jag e med! Lagger upp lank med en gang!

Ha det gott!
/Em

AnnaHelena sa...

Vilken underbar idé! Ser verkligen fram emot din julkalender! Har länkat från min egen blogg.

Kram // AH

Nordingården sa...

Å wow vad du är duktig, en egen julkalender!!! Så snygg den ska vara, bara framsidan, suck va vackert, du är så driftig och har smak & förmåga som få.... Mari.

Krax sa...

Kul! Jag är gärna med i utlottningen och länkar från min blogg.

//Karin

liselott sa...

Vilken strålande idé! ser framot detta!Och tipsat har jag gjort på fb:)/liselott

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Jag har redan din fina bok så behöver inte vara med i utlottningen, men sprider gärna informationen om din julkalender på bloggen.
Ska bli spännande, ser fram emot massor med inspiration! :o)
Kram Lydia

Linda og Lynet sa...

Såklart jeg er med! Gleder meg til adventskalenderen din:)

Han en fin dag!

heavenandearth sa...

Vilken underbar idé!!
Jag lägger bilden på min blogg!
Å kommer o kika in varje dag för jultips o roligheter från dig!

Önskar dig en skön kväll!
Kram! Iréne

Sussi / Sussinghurst sa...

jeg er også med, og lægger linket på min blog, glæder mig til juletips.

Änglarnas hus sa...

Vilken ljuvlig idé! Jag kommer absolut att följa din kalender!

Jag länkar ifrån min blogg hit..och vill gärna deltaga i din utlottning!!

Varma kramar ifrån Sanne!!

Underbara Juletid sa...

Nu har jag gjort en länkning till dig.
http://julen.gladers.net/#post74

Det ska bli kul att följa din kalender.

It's me sa...

What a lovely give away...please count me in......i follow al ready yet !! lovely evening....warm hugs from Ria.....

Norrfrids Eija sa...

Vilken strålande idé detta med att på pysseltips var dag innan jul. Hinner man inte själv kan man njuta av bilderna. Klart jag länkar!
Eija

Vita verandan sa...

Hej!
Vill gärna vara med så jag länkar från min blogg. Lägger till dig i min blogglista, för jag vill inte missa något!

Kram Anna

Scilla sa...

Toppen! Jag länkar - det här är ju mycket bättre än en "vanlig" tävling!

Ha det så bra bland alla dina blommor och vackra saker!!
Stina

Sara sa...

Mahtavaa =)! I got your julkalender -picture and linked it.

Uttan sa...

Men Så Roligt!!!!!
Klart Jag vill vara med!!!!
Jag har länkat Hos Mej!!!


Kramar!

Mitt hvite hus sa...

Kjempekoelig.. jeg skal lin ke deg.. gleder meg til julekalenderen..
Klemmer =))

Ute sa...

This is a great idea and I'm very curios to your ideas for christmas.
Ute

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Vilken härlig idé!

Jag har lagt upp länk hos mig och tipsar om julkalendern hos dig!

Jag är självklart en given följare!
Hälsningar Monica

Åsa sa...

Åh vad roligt med en julkalender!! Jag ska verkligen tipsa om och länka till dig på min blogg (som jag för övrigt tycker är jättefin)!

Det ska bli jätteroligt att följa dig!

/Åsa

Susanne sa...

Vilken jättebra idé...ska följa dig varje dag och lägga ut på både facebook och min blogg ;)

Lycka till/ Susanne

Lalolandet sa...

ROLIGT!
Jag som är julnörd ser fram emot dina tips. Har länkat och bloggat om det i mitt krypin.

Eva på Bokförlaget Semic sa...

Hej Minna!
Jag har länkat till din sidan på förlagets Facebooksida, som lades upp igår. Ser mycket fram mot kalendern och alla idéer till fina juldekorationer! Kram
/Eva

Anonym sa...

Hej Minna

Jag har länkat ut den på min facebooksida. Ska bli så kul att få ta del av detta :)) Älskar dina dekorationer och ideér :)) Kramar Lina

Anna sa...

Ser mycket fram emot din blogg och kommer att följa den slaviskt =)! Har skrivit om den i min blogg!

Lyck-Annas sa...

Du är en inspirerande och kreativ människa som sprider det vackra omkring dig! Din adventskalender behöver jag och kommer att följa!!!

Saras Qvintessentials sa...

Åh, så ljuvligt! Den adventskalendern ser jag verkligen fram emot - det du skapar ger fantastisk inspiration! En riktig må gott-blogg! Tack!

Vita Villan sa...

Kul med en inspirerande adventskalender!
Jag gör ett inlägg i min blogg!

Carolyne sa...

Dearest Minna~
Your lovely blog is a favourite of mine. I look forward to the wonderful Advent ideas and inspiration.
Thank you for all the beauty you bring to blogland.
{{Kram}} ~Carolyne

Sandra L sa...

Nu har jag lagt ut bild och länk på FB.

Följer din blogg och kommer följa den med spänning varje dag i december. (Synd att det är så långt till dess bara ;).)

Tack för en inspirerande blogg!
//Sandra L

Nina Lindh sa...

Är med och tävlar!

Har länkat och lånat bild... http://ninalindh.blogspot.com/2010/11/julkalender.html

Evas Pyssel sa...

Vilken trevlig idé ! jag länkar i min sidebar !! // Eva

Tulipa sa...

Hej Minna!

Vad trevligt! Det ser jag verkligen framemot!

Länkar från min blogg med bilden!

Kraam Mariette

Tant Elwira sa...

Har följt dina sidor lääänge och får så mycket inspiration. Så ofta jag kan försöker jag skapa med naturens och grönsaks/frukt skafferiet som bas. Just nu är jag helt såld på mjuken som jag binder kranser av i olika storlekar. Favoriten är ett fat av betong, vitt ljus, dekorsnö, bästa julkulan och en krans av just mjuken runt ljuset längst ner mot tallriken. Mums! Tack för att du inspirerar mig!
J

Annika sa...

Hej!
Jag är också med och har lagt upp bild och länk på Facebook.
Du har så underbara bilder, det skall bli en härlig och inspirerande tid fram till jul!

// Annika

Jenny sa...

Självklart har jag tipsat om julkalendern på min blogg!
Vilken rolig idé ;)

Jeanettes hus sa...

Hej vännen,

Vilken fin gåva du delar med dig av till oss alla.
Vem vill inte ta del av och få inspiration av dig, du gör de mest underbara saker av blommer och blader.

Jag tipsar på min sida.
Behöver dock ej vara med i utlottningen då jag redan är lycklig ägarinna till en signerad bok från dig.

Hoppas vi ses den 20:e kanske du kan plocka nån idé från mig.
Kramisar Jeanette

Natasha sa...

What a wonderful thing to do-thank you so much! I can't wait to see your beautiful posts!

Best wishes,
Natasha.

sandra lee sa...

I am really excited to see all of your beautiful creations...and I would give anything to have your book so I am crossing my fingers.....:)

Elizabeth sa...

I can't wait to see what wonderful ideas you have! I would love to have a copy of your book!

Den passionerade trädgårdsturisten sa...

Det ska bli jätteroligt att följa din kalender och få inspiration till julpyssel hela december. Vilken bra idé du kommit på Minna!!

Hej svejs
Trädgårdstomten Ann

oldgreymare sa...

Looking forward to your holiday ideas very much...
I would love to have your book : D

Suzan

Hildas Hem sa...

Blir givetvis följare och lägger bilden på min sida.
Ska bli roligt!! Ser fram emot julkalendern!!'

Ha det bra

"Een sneller kloppend hart ♥" sa...

That is a gorgeous calendar!

Regards, Veronique

Mia sa...

Hej! Blir följare och länkar på min blogg!

Anna-P sa...

Jag är med i utlottningen. Länkar med bild på min blogg.

Allt mellan himmel och jord sa...

Hej!
Vilken rolig ide. Jag kommer följa alla inlägg med spänning. En lott vill jag gärna ha.
Mvh Camilla

Camilla sa...

Spännande och trevligt! Klart att jag också lägger ut det på min blogg!

Anonym sa...

:) really looking forward seeing what you'll offer us as Xmas ideas !!
merci d'avance :)
corinne

CarisMa! sa...

Can't wait for your inspiring ideas and lovely pics!

Irene sa...

Hieno juttu!
Odotan innolla!
Linkitetty blogiini: Rakkaudesta Vironperään.
Terkuin Irene

Monica fra Koseleg sa...

Gleder meg! Jeg linker til deg på bloggen min- dette kommer til å bli supert!

baratradgard sa...

hej! Jag lägger till din blogg i min "Blogglista" för jag vill hemskt gärna följa din kalender och pyssla pyssla pyssla!

Men jag gör inget separat inlägg om det i min blogg så jag vet inte direkt om jag är kvalificerad till en lott.

Charlotte sa...

Det låter ju riktigt spännande! Vad kul med en sådan kalender! Länkar från min blogg.....

Kram Charlotte

vallrun sa...

Äntligen ♥ JUL! Ser fram emot att följa din julkalender och länkar från min blogg o facebook!
Många julkramar från Pernilla Öberg

Myrmor sa...

Vilken underbar idé ser fram emot 1a dec :) Länkar och hjälper till att sprida detta vidare och passar oxå på att ta mej en lott

Anonym sa...

Oj så glad jag blir! Ser såå framemot din adventskalender och hoppas förstås på att jag vinner!

Åsa

Margareta, Holmsunds blommor sa...

Vilken bra idé. Tack på förhand för alla tips.

Ann-Mari sa...

Ser fram emot detta! Det är länge sedan jag haft en "egen" julkalender :-) TACK!

Kummitustalon Stella sa...

Oh I'm SO HAPPY! I'm one of your biggest fan. I will be doing a Christmas Calendar also in my own blog and will surely post about yours.

Jejje sa...

vilken kul ide:)jag tar en lott/jejje

Charlotta Ward sa...

Yes yes yes! I want to win your book!!! :)

I am placing the ad with link on my blog side bar and leaving a link over facebook!!

Fingers crossed!!

Charlotta

P.S. And you don't have to post all the way to Australia! I will give you my Swedish address!! xx

Monica sa...

Va roligt! Är barnsligt förtjust i allt som heter julkalendrar. Väntar redan på alla spännande luckor. Länkar i min blogg.
Kramar Monica

Marielisa sa...

Kivaa! Blogisi pitkäaikaisena lukijana olen ehdottomasti mukana ja linkitän myös blogiini :)

♥♥Franska Liljan♥♥ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
♥♥Franska Liljan♥♥ sa...

Hej Minna!

jag har länkat från min blogg OCH från min FaceBook sida:-)

Hoppas på tur med din fina bok, den står på min önskelista :-)

Hälsningar Helena /franska liljan

Hwita Villan sa...

Åh vad roligt! Och självklart länkar jag. Ska bli så kul att se vad du ska bjuda på för pyssel.

Kram M

liebesgut by sewingamelie sa...

Dear Minna
Thanks so much for sharing, I'm looking foreward for your wunderful Christmas ideas and never know perhaps I winn!
Have a colorful fall
Best wishes Martina (sewingamelie)

Rusty-Prim sa...

What a wonderful idea! Thanks!

Liane sa...

hi minna,
you have a wonderful blog!
i know you from laetitia ;-) and I'm also a big fan of you!
You always have wonderful arrangements with flowers and branches and soooooo good ideas.
best greetings from austria
liane

Pünktchen sa...

I am in love with your pictures and your blog :-)

Greetings from Austria!
Nora

Niina sa...

Ihanaa ! Laitan linkin blogiini ja jään seuraamaan :) Voi kun voittaisin tuon kirjasi! Peukut!
Luonnistuukohan sinulta enää suomenkieli ollenkaan kun kirjoitin suomeksi :D Hihhih!
Aurinkoa, Niina.

Kathleen sa...

I can't wait either!!! You inspire me nearly every single day already!

Katarinas trädgård sa...

Så trevligt, jag behöver all inspiration jag kan få!!! Jag länkar på min blogg!
Hälsningar
Katarina

Ninnis familjeliv sa...

Hej vilken underbar blogg du har med så många fina bilder! Jag är gärna med! Jag lägger en länk från min blogg! Hit kommer jag snart tillbaka! Ska bli trevligt med lite tips! Ha en trevlig kväll! kram Nina

Therese sa...

Jag blir jublande glad, älskar den inspiration du sprider i vanliga fall, så denna kalender blir i sig en tidig julklapp!!! Sprider den glada nyheten i min blogg :-) http://lurans.blogg.se/2010/november/blomsterverkstadens-julkalender.html

Varma vinterkramar
Therese - Sockenvägens Söta

Lotta sa...

Å så skoj med julkalender...spännande.. jag länkar med bilden från min blogg...
Önskar dej en mysig väntan på julen,
-Lotta-

Lotta sa...

Hejsan!
Länkar även från min julblogg!
-Lotta-

lolla sa...

hejsan
men vilken kul grejj det här ska jag kolla in varje dag.
jag är med på utlottning
länkar i min blogg såklart
kram lolla

AnnikaS sa...

Det här är ju en helt underbar idé! Jag prenumererar numera via bloglovin så att jag inte missar något och har även bloggat om detta.

Sofia-Frederica sa...

Länkar på face och twitter. Tack för en underbar blogg!

AnnCharlotte sa...

Så kul...jag ska titta in varje dag ;) och gör en länk...

Åsa sa...

Åh, härligt med en adventskalender att se fram emot:) Länkar självklart på min sida.
/Åsa

Laila sa...

Ja men visst väntar jag med spänning på vad som händer i din julkalender. TYcker så mycket om sånt.
Här finns min länk:
http://tillklippt.blogspot.com/2010/11/julkalendrar.html

amber heagerty sa...

I am excited for the chance to win your book! and can't wait to see all your wonderful ideas for Christmas.

Will also be linking to my blog and am already a faithful follower :)
Amber from Oregon

Malin's Hus sa...

hej! Vilken fin blogg du har! Är florist men bloggar mest om inredning :)

Nu ska vi se om jag lyckas länka :)

Juletanten sa...

Vad kul! Kommer att vara på plats, var så säker.
Länkar på min blogga: http://juletanten.blogspot.com/2010/11/jag-tavlar-hos-blomsterverkstaden.html

Mie sa...

Kommentar nr. 100! Håper det betyr lykke :) Jeg vil gjerne være med på julekalenderen, trenger all den inspirasjon jeg kan få *♥*

Mie sa...

-og har linket på venstre side i bloggen min: http://miesmirakler.blogspot.com :)

Anonym sa...

What a great idea! I want to win you book ;-))))

I like you blog and you picture!!!

big hug from switzerland
andrea h.

Nomppis sa...

Jään odottamaan innolla ihanan blogisi Joulukalenteria! Ja linkitän sen omaan joulublogiini!

kullervilla sa...

Så spännade...länkar till dig
kramiz//kullervilla

Anonym sa...

I ma looking forward to see your ideas for Christmas.
I love your blog
ciao
Erica
Italy

bastrota sa...

I am a follower and I am looking forward to your posts in December this year.

Your blog is lovely!

Hugs and greetings from Bavaria, Germany

Marion

Vardag och flärd sa...

Kära nån så många kommentarer, du är populär!
Jag har länkat och vill tävla.
Kram Eva

Marie//Tekla Maräng sa...

Jag länkar och vill gärna vara med och följa dina tips och idéer.
Ha det gott:)

*Ulrike* sa...

What a wonderful thing to do. I'm looking forward to it.

Linda in AZ * sa...

* Hello! I VERY HAPPILY just "discovered" your blog, and I am having SO MUCH FUN... I also signed up to receive your latest blogs by E-mail, and am very excited that you are willing to share all your lovely, fun and creative Christmas ideas!!!

It's SOOOO WONDERFUL, also, to see that we don't all need to speak the SAME LANGUAGE, as LOVE of HOME, FAMILY and DESIGN truly IS "UNIVERSAL", isn't it????

Warmest blessings, to all of your readers AND you!
Linda in AZ *
bellesmom1234@comcast.net

renee sa...

I would love to enter, although i do not read your language, i love to watch the pictures

TuijaR. sa...

Olen ollut lukijasi jo varmaan kolme vuotta ja facebookissa myös. Linkitän omien blogieni sivupalkkein, suosikkilistalla siellä jo oletkin. :)

Leisa sa...

Please count me in on your lovely giveaway~! I have linked to you from my Facebook page!

guild-rez sa...

Hello
just left a comment for you!!
I have posted your Advent poster on my blog:)
Kram Gisela
Guildwood, Canada

Monica sa...

Hej !!
vilken underbar ide från en underbar blogg !!
jag länkar....
Kram,Monica

ASSA sa...

Flott idè
Jeg har lenket til deg på min juleblogg, du finner innlegget her

Spirande grönt - sa...

Vilken härlig idé, det ser jag fram emot!

Har både skrivit ett litet inlägg hos mig och länkat med bilden i min sidpanel.

Söndagshälsningar

Rebecca

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Vilken härlig idé med julkalendern! Kommer att kika in ofta!!
Jag har länkat till dig från min blogg för att sprida budskapet :-)
Hoppas på tur.
Ha det gott. Kram, Ingela

Lotta sa...

Så skoj! Jag är med och länkar från min sida. Kram

gittan sa...

Åh, så skoj! Bara det att du delar med dig med dagliga tips ser jag fram emot. Länkar gör jag från både min privata och min butiks blogg / gittan

Susanne sa...

Hejsan!

Jag tipsar om din kalender till en tävlingssida.
Lovar att din kalender blir välbesökt!!

gotland(at)speedmail.se

HWIT BLOGG sa...

Så härlig idé! Kommer att kika in varje dag och se vad som händer...
Har länkat med bild från min blogg!
Ha en underbar vecka!
Hilsen T

zzoe sa...

I hope to win!!

Växthusmadam sa...

Så klart man vill vara med och göra reklam för din julkalender!
Bild och länk hos mig!
Växthusmadam

Sokrutin sa...

Voi miten ihana arvonta. Hyppään mukaan ehdottomasti. Tuunelmallista joulun odotusta kaikille! ♥

Lily sa...

Åh, så spännande!

Jag länkar..

Suzette sa...

Spännande, längtar till 1 december så jag kan följa din kalender. Har lagt en länk på min fb sida.
Mvh Suzette
saire_2000@home.se

Jenny sa...

Riktigt roligt att följa!!!Klart jag är med på utlottningen, länkar på min blogg :)
Kram Jenny

Hanna sa...

Hej Minna!
Vilken fantastisk idé! Härligt, inspiration varje dag :)
Jag ska lägga ut länkar, börjar med fb...

Ha d gott!
Kram Hanna

Allis sa...

Så spännande och kul idé!
Jag är med och länkar såklart ;))
Ha en fin dag!
Kram Allis

fröken knopp sa...

Ohh, jag kan inte vänta..underbart med blomstrande inspiration, o du?!
Vem vill missa o vinna boken?! Inte jag!!..länkar givetvis inne hos mig!!

Varmaste Kramarna Elin

Mia sa...

Åh vilken härlig idé, längtar till första 1 December, så man får se vad för tips du kommer med:)

Länkade så klart från min blogg, så att flera kan hitta hit!

//Mia

Så Vitt Jag Vet sa...

Länkar från min blogg. Väntar med spänning!
Kraaam
Sanne

Kari sa...

Da har jeg anbefalt bloggen din til alle mine facebook venner.
Gleder meg til å se alt det flotte du lager.

Kari :-)

Fruens sa...

Hei
jeg er med..legger ut linken på bloggen min..klem fra Fruen

Skaparglädje sa...

Jag vill vara med. Jag länkar på min blogg.
//Anne-Lie

Sanna-Pauliina sa...

I´v made a link from my blog, can´t waite to December and the first box :)

Esmeralda sa...

Puhutkohan suomea?? :D Jokatapauksessa... Aivan ihana blogi ja ihastuttava idea! Odotan innolla!

MozAnna sa...

I want to take part in it!Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

Lilang sa...

Nice gift!
http://lilangkrea.blogspot.com/

vicki sa...

I am your newest follower and I am in love with your beautiful blog! I am looking forward to seeing all the wonderful treats that you have for us in the month of December!

vicki

Majsan sa...

Ser fram emot att få öppna luckor i din adventskalender =)
Har länkat i min sidebar

Gugis Pärlor sa...

Wow! Så fint och vilken superide! Länkar från min blogg ;O)

Kram Gugi

Sandra sa...

Underbar idé! Jag väntar med IVER! :)
Sattebilden och länkade från min blog också!

Sandra

Mirjami sa...

Mukana ollaan, Minna! Olen selaillut vanhoja joulupostauksiasi ja ne ovat ihania! Kiitos!

Lotta 8`) sa...

Klart jag vill njuta av din adventskalender! och delta i lotteriet :)
Skall genast lägga till adventskalendern i min blogg :)

Ha en fortsatt skön helg ♥

Belinda sa...

Hola!! Pero que preciosidad de sorteo!! Que bonito poder ganar un libro tuyo!! :) Me encantaria ya que aqui en España no se puede encontrar.
Ya he publicado tu sorteo en la barra derecha de mi blog para que todo el mundo lo vea.
Saludos cariñosos desde España
Belinda

http://lacasitadebelinda.blogspot.com

Faith Hope Cherrytea ~ sa...

i would LOVE to win your book!
thank you for sharing your inspiration and beauty ....

Faith Hope Cherrytea ~ sa...

i have placed your giveaway on my blog sidebar linked here to you..
welcome!

sunpan sa...

Oj Vad kul!! Jag är med och länkar.

Anni sa...

Jajamen, jag länkar och lägger mig dessutom som ny följare av din fina blogg!

Rosor och ruiner sa...

Kul idé! Jag länkar hit och kommer även att komma hit och kolla!

StickLena =KnitLena sa...

Jag puffar för din sida både via bloggen och FaceBook=Lena Wiman.

majorahn sa...

Hi,
I am delighted that there is an Advent calendar at Blomsterverkstadt this year!!! Your ideas inspire me again and again. Thanks in advance.
Greetings from Germany
majorahn

Misu sa...

bra idé

avelinux sa...

I can´t wait to see your Advent Calender. I love your blog.
You inspire me again and again.
Greetings from Germany.
Eva

Anonym sa...

Hej Minna!

Boken sen läcker ut! Skulle så villa vinna den...liksom många andra ;)

God Jul, Titi från Finland

Veronica sa...

Hej!
jag vill gärna vara med på din julkalender.. Bild finns i min sidebar..
http://swahns.blogspot.com/

Susihus sa...

Klart att jag vill tipsa om denna trevliga aktivitet.
Må gott och tack för titten

charlie sa...

So wonderful to discover your blog, you are inspiring me to et my act together and take some pictures of my wreaths and flowers..... maybe! Thank you!

Saila sa...

I will follow you!
(Plus added a link of your calendar in my blog:-)

prinsesselinn sa...

Jeg blir gjerne med på muligheten til å vinne den fine boken din.
Linker til giveawayen på bloggen min ;)
Ha en flott søndag.
Tvitvi.

aboutgarden sa...

minna sei bravissima!
sono alcuni anni che seguo il tuo blog , grande fonte di ispirazione.
Mi piacerebbe avere il tuo libro...
Simonetta

Spacegirl sa...

Jag är gärna med i utlottningen, har tipsat i min blogg
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/december/julkalender-hos-blomsterverkstad.html

Spacegirl_@spray.se

Familjen Krabbe sa...

Jag är också med, har lagt upp dig på facebook;-)

Anonym sa...

Har länkat på facebook annica@flinkens.com

Lisa-Maja sa...

Så kul!!...har länkat med bild i högermarginalen på min blogg.

//lisamaja

BELDECOR by Bine sa...

Oh, what a wonderful idea... your adventscalendar is sooo georgous. I linked it to my blog.
Many greetings from germany
Bine

Designe sa...

Så himla trevligt! Vilken bra idé! Jag lägger bild med länk hos mig och är gärna med och tävlar om din underbara bok! :)

Nygammalt sa...

Självklart vill jag vara med, länkar från min sida!
Kram.

Humble Bee sa...

This is such a neat find. I am enjoying every detail you have.
~Becki