23 september, 2010

På Bokmässan * At the Book Fair




Just a quick hello from the Book Fair in Gothenburg! So many people, so many books, so many nice flowerloving people (met finally my dear bloggfriend Signe)!!!, so many wreaths - a fantastic day! Three more to go! If you're heading here, you'll find me on the Mat & Trädgårdsavdelningen on the 2nd floor. My stand is by the big windows.
And for the record, the beautiful handmade white rack (knoppbräda) on the back is by my another sweet blogfriend Skatan.
And yes, they like my book :)
Tons of happy hugs!
Minna :)

23 kommentarer:

Anna B sa...

De vackraste mässbilder jag har sett, Go, Minna!

Anne Marie sa...

you are so cute!! when is your book coming out in English?? I can't wait to buy it!

Pia sa...

Ååh, så fina bilder på dig och omgivningen! Har jag förstått rätt, att du kommit ut med en bok???!!! Vet du, om den finns att köpä här i Finland också?

Ha en fortsatt fin mässvecka!

Kramis/Pia

Ullis sa...

Din bok säljs åtminstone i Finland av de som säljer de traditionella jultidningarna. Jag såg katalogen på jobbet igår.
Ha det bra!

Mit Liebe zum Detail sa...

So wunderschöne Bilder,ich liebe deinen Blog.Liebe Grüße aus Österreich Edith.

Tulipa sa...

Hej Minna!

Vad roligt att det går bra!!

Men det vore konstigt annars..!

Ser mysigt och kreativt ut med fina arrangemang att gå hem och själv skapa...

Kram Mariette

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Ser härligt ut, lycka till!

gabraj sa...

Ale piękne wianki. Podziwiam.
Gabriela

Dona blogg sa...

Wow gumman!
Ser så mysigt ut :)))) Blir sugen på att ut och binda mig en egen höstkrans!

Ha kul :)
Kraaam

Karin A sa...

Åh vad kul! :) Kanske jag kikar förbi på söndag...

Kram Karin

Annica sa...

Ja bland alla böcker måste denna mässplats varit det vackraste...=) Hoppas du säljer massor! Annica

claudia sa...

have a nice weekend from Tenerife!!!

Nordingården sa...

Vilken söt Minna, och lika fin var hon i den läckraste av blómsterverkstäder i Härligt Hemma idag!!! Mari.

Solhatten - Isas Trädgård sa...

Tack för alla inspiration du ger med dina vackra kransar !!
Reportaget i någon av kvällspressens bilagor är urriven och nu jagar jag en gammal snickarbänk jag med !! Hittade en på Blocket så nu gäller det bara att få maken att tycka att det är kul att köra en 30 mil med släp för att hämta hem den också !
Ha det så gott och lycka till med bok och allt !
Kram/Isa

Skatan sa...

Hej! Så kul att läsa :) Klart din bok blir väl mottagen - ingenting annat hade jag väntat mig! Fortsatt lycka till!

Anna

Fru Ekeby sa...

Kul att träffa dej "på riktigt" på mässan!
Så vackert du hade i ditt gröna rum!
Tack för det fina du skrev i din bok!

Signes vind sa...

Hoppas du kommit hem lyckligt o väl.
Förstår om du är trött men vilken fin monter du hade!!!! Så kul att få ses på riktigt. Hoppas många köpte din bok.
Ha en riktigt bra vecka! kram Lotta på Signes vind

Jeanettes hus sa...

Hej vännen,

Grattis till din succé på mässan!

Jag blir bara så glad för din skull.

Vilken lysande idé hoppas du fick sålt massor av böcker.
Vem kan motstå ditt vackra leende och dina vackra blomster arrangemang, så säg.

Du e bara bäst!
Kramisar Jeanette

Eva F sa...

Håller med alla ovanstående – du gör oemoståndliga vackra arrangemang och man vill har varenda krans, varje bordsdekoration.

Finast montern på mässan - javisst!'

Kram från din stolta redaktör

Lina Gardelid sa...

Hej!
WoW vilken vacker blogg. Här ska jag vara fler gånger och inspireras!! :)
Ville passa på att säga att jag utlyst en tävling på min blogg. Ta gärna en titt och se ifall du vill vara med!
/Lina

Tusenfröjd sa...

Så kul med mässa och vilken inspirerande monter du har. Lycka till med boken, Minna.
Ha det bäst!
Liv

Alexandra sa...

Oj, har de en mat och trädgårdsavdelning i år... det missade man...mysigt!

house clearance sa...

very nice blog and i shall be visiting again, keep up the great work