04 juni, 2010

Congratulations Jeanette!

På jakt efter gamla möbler: www.butiklanthandeln.se
Tävlingen med parfymflaskorna från Butik Lanthandeln är avgjord och vinnaren är:

Jeanette sa...

Hejsan! Jag ä med i tävling och mitt slutgiltiga val blev detta:
http://www.butiklanthandeln.se/se/art/sommarfin-liten-soffa.php
Helt underbar liten soffa perfekt för två =)

Med vänlig hälsning Jeanette

*****************************************

Tack till alla som deltog - och lycka till i jakten på era favortmöbler... man vet aldrig, den kanske väntar på just dig på nästa loppis :)

Jeanette - grattiskramar och vill du vara snäll och maila mig din adress :)


Stor kram och njut av helgen! Min har börjat bra; hela familjen är samlad, assistenten har dragit upp tre ton ogräs från köksträdgården, solen skiner och massa loppisar som väntar i helgen. Hitta en nära dig här.


6 kommentarer:

Maleviks Rosenträdgård sa...

Trevlig helg till dig med :)
Loppisar kan vara kul :)
Håkan

Annelie sa...

Grattis till vinnaren!
Låter som du har en trevlig helg framför dig med skinande sol och loppis.

Ha det så trevligt!

Annelie

Mary Ann sa...

hi minna! love the coral color and the cast iron bed. have a great weekend! verbena cottage

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till vinnaren! Här har det också loppats i helgen, många fina fynd har jag gjort=)

Ha en fin kväll!
Kram,
Regina

Wanstadius trädgård sa...

Tack så hemskt mycket för tipset på loppis-sidan! Den är ju kanonbra, kan man ju redan nu planera!!!! /Jessica

Andrea sa...

So pretty!