11 maj, 2010

Sweet Paul magazine

Jag har ny dator och kan inte hantera den riktigt än... tönt som tönt. Men, även om inte jag lyckas få fram en fin bild så måste ni bara bläddra i den här nya tidningen som norska NY-baserad Paul Lowe som bloggar på Sweet Paul har trollat fram. Fiiiint!

Läs och love här. Jag ska till Köpenhamn, både business and pleasure! Kram, Minna :)


I've got a new computer and we're not friends yet - no pics on this post :) But - you have to go and check out Paul Lowe's /sweetpaul new magazine. It's totally fantastic and can be read here. I'm off to Copenhagen - business and pleasure :)

10 kommentarer:

Josefine sa...

Jag hade helt missat att han släppt en tidning, tack för tipset! Jag ska genast läsa:)

Josefine- at home

Sussi sa...

Wow...vilken tidning! Tack för det tipset! Och hans blogg går ju inte heller av för hackor!

Kram
Sussi

Annelie sa...

Vilket bra tips. Har redan lagt till Sweet Paul på BlogRollen och kollat in tidningens sidor.
Sååå himla vacker tidning. Verkligen godis för ögonen.
Blir så stolt av Scandinaver som gör bra ifrån sig i världen.
Undrar om jag måste gå till Barnes & Nobles, eller Borders Books & Café för att hitta hans tidning. Websidan för hans tidning är inte helt "up and running" ännu.

Tack och hej,

Annelie

Pianoblomman sa...

Fin och inspirerande blogg du har!

anna k. sa...

Hoppas kameran kom med i bagaget! kram på sig Minna!

Olivia. ♥ sa...

Hejsan hejsan! ;)
Hittade just in till din blogg för första gången och blev stormförtjust i din underbara kreativitet. Alla bilder du tar fångar upp mig i en varm sekund och kramar mig hårt. Jag känner kännslan utav hemma och sedan märker jag nått stort. Bloggen är DU i grund och botten. Alla dina intressen, idéer och tankar i ett.

Kära bloggerska, din blogg ska åter tittas på. ♥

KRAMISKRAMAR I MASSOR // OLIVIA

Vitt hus med svarta knutar sa...

Önskar dig en riktigt fin resa till Köpenhamn! Nu ska jag klicka på länken och kika i tidningen som du tipsade om.

Kram,
Regina

Mary Ann sa...

have fun and safe trip. i will check out sweet paul! verbena cottage

thehappyhomeshop sa...

Stunning photography. Really beautiful!

Janne sa...

Ååå så lekkert;)