19 maj, 2010

Sådan mor sådan son.. *



Jag bara måste visa min älskade minsting i action. Han älskar att ta bilder - och plocka blommor. Igår kom han hem efter dagis o grävde långt in i byxfickan...tre ihopknycklade maskrosor "Här mamma, jag har plockat blommor till dig". Nååå, klart de ska i vas och på middagsbordet!

Kram, Minna :)

p.s. kolla in rosenstövlarna. Köpte dem som rekvisita, men nu har Elmer lagt beslag på dem :)

I just had to sow you my little photographer. Who also loves picking flowers to mom - yesterday he digged out a little bouquet from his pocket - three dandelions :)

Hugs, Minna :)

p.s. check out his rubber boots with roses. I bought them for a photoshoot, but now they're Elmers, and only his.

16 kommentarer:

Tiger sa...

Åh, vad gulligt! Klart att de ska fram på bordet!

Försommarhälsningar
Elisabet

Théa & Linnéa sa...

Hej!
Helt makalöst foto på honom och solskenshistorian med blommorna. Självklart ska de vara på middagsbordet! Ha en härlig dag
/Karin

Dalarnas tidningar/Nordingården sa...

Nej men vilken bedårande varesle i rabatten!!! Men detta förvånar mej inte, du är en bra förebild: ) Mari.

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad fin Elmer är i sina rosenstövlar sååå koncentrerad på att få bästa bilden. Underbart=)

Kram,
Regina

Ps. Igår försökte jag att kommentera hos dig, men det gick inte trots upprepade försök. Hoppas på bättre tur idag.

Asbac sa...

Visst är de härliga de små! Känner igen min egen treåring. Fina buketter får man, med knappt något skaft alls. Har faktiskt funderat på att han borde få egen kamera en dag, men kanske han får vänta något år till ännu.

Åsa

Sussi sa...

Klart han ska göra som mamma och fota trädgårdsbilder....barn tar ju efter allt som dom gillar och uppfattar som positivt! Grattis! Jag tror du har fått en liten trädgårdsentusiast i familjen....och stövlarna passar ju perfekt på en liten dito...!

Kram
Sussi

Hem och Lycka sa...

Så söt!

kram Mia

Tina sa...

Så gulligt av honom! ♥

C. Tvillingmamma sa...

Men gud!!! Oh vilken kille,snacka om att du har en riktig 10poängare! Så fint,vilken talang...uppmuntra uppmuntra! Underbart,blir så glad,tack för att du delar med dig av din prins!

Maleviks Rosenträdgård sa...

Mkt söt bild.........lite kul.....det är verkligen Rosor på allt i år...äntligen förstår folk att det är Rosor som gäller :)
Håkan

Vero sa...

Vad gulligt. (c:

Linda sa...

Så søt:) Klem

Home No.1 sa...

Hej=) Äpplet faller inte långt ifrån trädet! Så söööt!
Kram Annica.

Solgården Butik och Café sa...

men himmel så sött! jag blir alldeles glad i hjärtat när jag ser bilden och läste vad han gett dig ojojoj så gulligt.

Vänligen/Sofia

Tusenfröjd sa...

Vilken liten going! Han ser ut att vara lika gammal som mitt lilla busfrö!!!
Tack för alla fina bilder du bjuder på.
Ha det bäst!
Liv

SysterYster sa...

En sån kille! Det finns inget bättre än en liten hand som sträcker fram några handplockade blommor :)