23 april, 2010

Underbar dag * Wonderful day




När man har fest så hinner man inte dokumentera så bra - här är dock några få bilder från releasefesten i lördags! I vimlet fanns med bl kända bloggansikten såsom JeanettesHus, Marie/Med mina händer, Gua/Hvittur & Lakris, Mia/Lilla Blanka, Marie/Vita Ranunkler, Susann/Purple Area, Jannice/Simplicity, Sofie/Room by Sofie, Trine/ZENTV. Och en hel hög med andra söta tjejer (för män fanns det inte många av - min Robert och ett par respektive till...) som alla gjorde dagen till en oförglömlig upplevelse!

Det pysslades kransar för fulla muggar, åts vårig buffée och bäst av allt - lokalen var fylld av skratt och härliga samtal! Tusen tusen tack till alla - ni gjorde min dag!
.

Med förhoppning om nya underbara möten!
Minna :)
.

Pics are from my release party last Saturday. Just wonderful day with lots of wreathmaking, good food and lots of laughter! I want to thank everyone for making this day so very special!

12 kommentarer:

bakom berget sa...

Va härligt! Ni såg ut att ha jättetrevligt.
Ha en skön helg!
Åsa.

Lena Celine sa...

Å nå fikk jeg virkelig lyst til å lage en dørkrans.....

Mange klemmer fra Lena

Jennifer sa...

How do you do what you do in the very beautiful way you do.... silly way to ask a qustion isn't it - but I'm feeling very joyful today! jennsthreegraces Jennifer

Sussi sa...

Det kliar i fingrarna när jag ser bilderna....sååå härligt kul ni måste ha haft!
Men du...vilket underbart bord ni satt vid! Jättefint gammalt bockbord! Letar efter ett sånt till vårt kök, så min spanarblick är lite tröttsamt enkelriktad just nu....!

Ha en härlig helg!
Kram
Sussi

Marie sa...

Tack snälla söta Minna för att vi fick komma, det var en jätterolig dag! God mat och massor av härliga människor och för en som mig som älskar att göra kransar var det ju höjden av lycka att kunna välja och vraka bland allt detta fina material, var ju som värsta "godisbutiken"!!!!!!!

Hade varit så roligt att träffa dig lite mera en annan gång, hoppas det blir tillfälle framöver!

Ha en mysig helg!
Kram Marie

Annelie sa...

Låter som ett lyckart release party.
Fina kransar.

Renée sa...

Tack för att jag fick komma - det var verkligen jättetrevligt :-)

Hanna sa...

Åh vad kul det såg ut :)
Fina kransar ni gjorde!

Tack för din fina kommentar! Kul att du hittade till mig :)

Ha d gott i helgen!
Kram Hanna

bolin of sweden sa...

Hej och tack för din trevliga kommentar på min blogg! Din bok är helt fantastisk - jag gjorde en god vän jätteglad genom att ge den till henne som en present - av ingen anledning alls mer än att hon är en god vän! Jag kommer såklart att beställa en till - jag vill ha din bok liggande framme - tillgänglig att bläddra i för att få inspiration och glädje när det faller in! Kram och trevlig helg! Helena

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken trevlig dag ni har haft! Skratt, kreativitet och god mat är en underbar kombination;-)

Fastnade ett tag på e-magDeco och det tog ju inte lång stund förrän jag fick inspiration och idéer.

Önskar dig en underbar helg!
Kram,
Regina

Romantiska Hem sa...

Åh jag kan förstå att ni hade en helt fantastisk dag! KRAM Petra

Masy sa...

så flotte bilder! nydelige blomster, virkelig:)
god søndag!