26 april, 2010

Planteringsbord * Potting table






Nu börjar det bli hög tid att göra i ordning i planteringshörnorna. På bilden ett av mina planteringsbord några år sedan, här visas ett annat..


Min Eden har gjort ett hästjobb och samlat ihop en hel massa fina planteringshörn från bloggsfären. Frossa bland alla dessa underbart vackra och fyndiga planteringbord här.

Med hopp om en skön vårvecka!


Minna :)


Need inspiration for your potting table - check out here, and especially here where Min Eden shows a bloggers Potting Table collection.


Hugs, Minna :)

14 kommentarer:

godastunder-tokigaidéer sa...

Härliga bilder, jag var inne hos Min Eden och kollade alla fina bilder på planteringsbord. Tala om att det känns lockande att göra ett frågan är bara vilken typ....alla lika fina.
Kolla gärna in en nystartad samlingsblogg för trädgårdstokar:
svenskatradgardsbloggar.blogspot.se

HA det gott
Kram Anna

godastunder-tokigaidéer sa...

Svenskatradgardsbloggar.blogspot.com ska det vara.

Anna

Skatan sa...

Hej MInna!

Ja nog behöver jag inspiration till min andra hjänhalva idag. Den ena tvingas nämligen jobba ihjäl sig just nu och det är inte den kreativa kan jag lova! Jag har huvudet djupt nedstucket i knivig litteratur. Oh, vad jag längtar att jag kunde göra ett skutt en vecka framåt - ett litet lätt kalenderhopp. Hur svårt kan det vara?

Nu skall jag låta mig inspireras av dina och andras vackra bilder!

Hoppas allt är bra med dig.

kram,

Anna

Lotta 8`) sa...

Vackert! Ja, nu är det dags för pyntet att komma fram :)

Ha en bra dag :)

♥Min Eden♥ sa...

Hej, och va roligt att läsa att du tipsade om min "ädla" samling :)

Jag önskar bara jag hade ett planteringsbord också...jag bara frossar i andras för tillfället!

Ha det gött!
/Nina

♥ Fyra årstider sa...

Å vad mysigt. Älskar mitt planteringsbord.Det finns i samlingen hos Eden.
Kram Lotta

Planthunter sa...

wundervolle Bilder!Grüne Grüße Sandra

Randiga Tråden sa...

Så fina bilder.

Jennifer sa...

We've had weather in the 50's and rain rain rain - everything is beautiful shades of green but I haven't had amoment to work in any of my gardens yet...the time will come. Jennifer jennsthreegraces

Jenny sa...

Jag har varit inne på din blogg MÅNGA gånger men inte gjort mig till känna men nu är tiden inne! Du har så fin blogg och du inspirerar mig med varje inlägg du gör!
Kram jenny

Torprosen sa...

Måste instämma med ovanstående inlägg,fin blogg och fin bok som jag köpte i lördags..mmmmm..njutning i full skala. Kram Torprosen

Mitt lilla hem sa...

Vilket fint planteringsbord. Måste skaffa mig ett också.

Linda

Hanna sa...

Vad fint du har!!
Mitt är också med där bland alla fina planteringsbord... Måste nog titta in igen, har säkert blivit ännu flera sen ifjol :)

Ha d gott!
Kram Hanna

Linda sa...

Takker for tipset om jobben Min Eden har gjort. Jeg driver akkurat å planlegger et arbeidsbord, så dette var god timing:)

Og sååå fint bord du har.
Jeg håper jeg får til et slikt miljø:) Takk for inspirasjon:) Klem