07 april, 2010

Next stop Stockholm

Foto: Minna MerckeSchmidt


Med denna skynkliga skönhet önskar jag er alla en härlig onsdag! Jag kommer sitta på tåget mesta av dagen, och sedan kliva in på scenen på Nordiska Trädgårdar -mässan... framför massa journalister och berätta om min bok. Darr darr. Hoppas de lämnat tomaterna hemma :)

Nä, det kommer nog att gå bra, det är bara fem minuter. Imorgon är det istället mässbesäkarna som ska få höra mig berätta om mina blomstrande idéer. Kl 16.30 närmare bestämt, i Entréhallen. Varmt välkomna! Och kom och säg hej efteråt - det är en order!

Solsken!
Minna :)


Now I'm off to a Garden Fair in Stockholm. Going to meet the press today - and hopefully many of you tomorrow when I'm on the stage telling about my blooming ideas. At 16.30 in the Entréhallen. Come and say hi afterwards, it's an order!

Sunshine!
Minna :)

27 kommentarer:

Spirande grönt - sa...

Lycka till! Tror inte att du behöver oroa dig för tomatregn:)

Rebecca

bakom berget sa...

Lycka till! Vilka härliga dagar Du kommer att ha. Jag besöker mässan, först på söndag. Hoppas det finns nåt kvar till mig då!
Ha det gott! Kram Åsa.

Randiga Tråden sa...

Underbar blogg, jag ska absolut till mässan. Lycka till.

ullis sa...

Hallå! lycka till på mässan, jag kommer och tittar!
Kramar Ullis

Madame C sa...

Lycka till! Vi kommer på lördag. Vilken monter finns du i?
Charlotta

Linda sa...

Lykke til, skulle gjerne vært der og hørt:) Men jeg får prøve å ta en tur neste år. Det kommer vel et referat etter helgen kanskje?:)

Marie - Med mina händer... sa...

Lycka till! Skickar en massa kraft till dig - det kommer gå super.
En sån skönhet du fångat på fotot! Kul att få en liten tjuvtitt. :-)

Joans Country Living sa...

Käre Minna

Held og lykke - og rigtig go' dag ;o)

Stort kram ;o)
Joan

Nordingården sa...

Du är fantastisk! Öga för det vackra utöver det vanliga, duktig fotograf och nu även proffsföredragare! Jag är imnpad av dig, din bok är toppenbra och dina ideer och bilder mer än inspirerande!

Vilken ovanligt fin pensee du hade där.

Varmt lycka till på mässan! Mari.

Emmas utsikt sa...

Oj som jag skulle vilja ha gått på mässan! Men tyvärr, lite långt från Oslo. Jag får gå på Hagemesse här i helgen istället. Inte lika bra som de i Stockholm, varför?

Lycka till!!

Skatan sa...

Varmt lycka till MInna!

Anna

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Stort lycka till, själv har jag ingen möjlighet att åka dit iår. Men din bok har jag beställt, ser fram emot den! :o)
Varmkram Lydia

Eva F sa...

Lycka till Minna! Jag är säker på att allt kommer att gå jättebra och att du charmar hela publiken! Ledsen att jag fick olika käppar i hjulet som gör att jag missar hela kalaset.

Kram från din stolta redaktör!

Janne sa...

Lykke lykke til:)

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Så mycket roligt och spännande du har framför dig!!..
Skall till Stockholmsmässan på söndag! :)

Ha det gott och "spark i rumpan"!!

Kramis Sanne...

Åsa sa...

lycka till det kommer säkert att gå jätte bra :)
ha bra mässdagar :)
kram Åsa

summersundays-jw sa...

How I would love to go to the Stockholm garden show & listen to your talk. Some day I hope to see Sweden. Maybe you'll have pictures from the show.

♥ Fyra årstider sa...

Det kommer gå jätte bra. Du är så duktig.
Kram Lotta

Granne med Selma sa...

Läste reportaget om din köksträdgård i Allers. Blev jätteinspirerad :-)
Kram Sussie

myflower sa...

WONDERFUL!!
I'M SO FAR FROM STOCCOLMA....
HOW MAY I HAVE YOUR BOOK?
IF POSSIBLE HAVING IN ENGLISH?
GOOD LUCK!!
BACI-BESOS-KISS-KISS

Njut i din trädgård sa...

Lycka till!
Det kommer säkert gå jätte bra!

Celestina in California sa...

Hello...I am an admirer of your blog from California in U.S.A Your wonderful creativity is such an inspiration. I have added your blog to my list of favorite blogs.

kullervilla sa...

Lycka till, njut av det...
kramiz//kullervilla

Tulipa sa...

Stort lycka tilL Minna! Du kommer att ta dem med storm!

Kram Mariette

*Ulrike* sa...

A garden fair sounds wonderful! Wish I could be there to see everything!

Cilla sa...

Det kommer du klara galant. Tyvärr kan jag inte vara där.

Cilla♥

The Shiny Pebble sa...

How fantastic! When is your book coming to the States?