02 mars, 2010

Vinn biljetter till trädgårdsmässan * Win tickets to Garden Show


Foto & styling: Minna


(uppdatering 3.3 , kl 21.25) VINNARNA ÄR:

  1. Ellen
  2. Gittan
  3. Daisy
  4. L8 (anonym)
  5. Ciasbutik
  6. Jeanettes Hus
  7. Petra B
  8. Therese
  9. Théa & Linnéa
  10. Vinterträdgården

Grattis grattis grattis!

Hör av er snarast till mig med era riktiga namn så finns era biljetter vid infodisken. minnaatblomsterverkstaddotcom

Hoppas att vises på mässan, jag finns på Hamrelius Bokhandels monter fredag 12-16, lördag 11-14 :)

Kram och grattis igen!

******************************************************

10 ST BILJETTER LOTTAS UT TILL TRÄDGÅRDSMÄSSAN I MALMÖ
Lämna en kommentar och du är med i utlottningen - som sker onsdag den 3 mars, kl 21. Vinnarna meddelas personligen och här på bloggen direkt efter dragning.
Mer om mässan kan du läsa här.

Lycka till! Minna :)


Win a ticket to Garden Show i Malmö. I've got 10 tickets... leave a comment and you can win one! Drawing 3.3 at 9 pm. Names of the winners will be announced here.

32 kommentarer:

Vit poesi sa...

Vill jättegärna vinna!!
Kram Malin

Mimmi sa...

Jag kan ju inte låta bli - naturligtvis vill jag vara med att vinna!

Tigris Predikantan sa...

Hej
Har du tagit bilderna själv? Är det dina alster?
Självklart är jag med om tävlingen trädgårdsmänniska som jag är!
Men, jag är som sagt nyfiken på om det är dina egna alster.

The Shiny Pebble sa...

I cant' use the ticket... But I wish I were going. You all enjoy!

Blomsterverkstad sa...

Tigris P: jap, både bilderna och alsterna har jag pysslat ihop själv :)

Lycka till er allihop nu!

Lovely Home sa...

Hello ((:
And again, fantastic pictures full of spring colors
I greet and wish you a nice day
Patricia

Bruxa da Montanha sa...

Hi Minna.
Greetings from Brazil.
I like your blog very much. From Coty too.
I would love to go in this Show Garden. :-)!!!!!!!!
Bets Regards.
Maria Lucia

gittan sa...

Självklart vill jag vinna en biljett!

Charlotte sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
andré sa...

Ja, jag vill gärna vinna! :-)

Trädgårdsmakare Hillevissan sa...

Hoppas det blir som på dagis... Alla får medalj:-)

Angela KL sa...

Greetings from Malaysia! I would love to go but am just too far away. Thanks anyway.

I am curious.. why were you doing with the bulb plants (tulips, daffodils). Were you repotting them?

ciasbutik sa...

Hej, jag skulle bli överlycklig om jag vinner. Tänker absolut åka dit men det är extra skoj om man vinner biljetten!

Ha en bra dag,

Cia

Théa & Linnéa sa...

Hej!
Den dragningen vill jag gärna vara med i...
Må så gott
/Karin

Anonym sa...

Åhh Vilken xtra bonus om jag vinner en biljett. Längtar efter mer vår. Finns inget bättre ställe än att ta sig till Trädgådsmässan :) L8

All Seasons sa...

Wauwww, what a wonderfull colours.
Spring is coming....:-D

Thank you for the very nice photo's!!

Have a nice evening
Patricia

Limetwig sa...

Yes yes yes :) jag vill vinna biljett till mässan. Det brukar vara underbart att gå runt på malmö mässan och häpnas av allas alster.
Tack för en fin blogg du är SÅ duktig! Åse

Hjärtat Mitt sa...

Tack för lite vårinspiration!
Jag vill gärna vara med och försöka vinna biljett till mässan.

Kram Mari

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Huuuuu, kan inte Hjärtat mitt och jag vinna? Så få jag äntligen träffa denna underbara varelsen?
Och jag lovar att jag och Mari poserar på fotot och publicera det i bloggen din (om du vill) Och så få jag hälsa, tacka och buga....och nu fortsätter jag med älvan min.....som jag visar efter påsken.
Kram, Petra B.

Daisy sa...

Vill jättegärna vara med och tävla om biljett! :) Längtar tills man kan ut i trädgården och börja pyssla! Jättefina vårinspererande bilder du har tagit! :) Kram Daisy

Ida sa...

Hej! Jag vill hemskt gärna vinna biljett till mässan!
Och vilka underbara bilder du tar, man får verkligen vårinspiration! Mvh Ida

Vinterträdgården sa...

Jag är med!

Saras saker och ting sa...

Jättefina bilder med vårblommor!
Det känns att det finns hopp!
Är gärna med i din tävling om biljetter till Trädgårs/Villa-mässan!

Christl & Sara i Rydebäck

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Herlig ....det vil jeg gjerne være med på.
Klem...Ellen

Sussi sa...

Härliga bilder som ger vårkänslor! Det behöver vi nu, massor!
Tyvärr kan jag inte vara med i utlottningen...
Vårkram från
Sussi

C. Tvillingmamma sa...

Hade jag kunnat åka från barn så hade jag önskat mig biljett.

Nu vill jag bara säga vilka underbara bilder.

Jenny-Ann sa...

Hej.
Här vill man ju absolut vara med och vinna :) Jag är med och tävlar om en lott :)
Kram Jenny-Ann
jenny-ann.andersson@hotmail.com

Jeanettes hus sa...

Hej vännen,

Kommer naturligtvis förbi och hälsar på dig på mässan.
Får man ju inte missa.
Köpa din bok är det som gäller.

Lycka till!
Vill gärna vinna fast jag är sen....

Kramisar Jeanette

Therese sa...

Åh, jag som precis bestämt mig för att åka till mässan på söndag...skulle bli jätteglad för en biljett =)
Tack för en trevlig och inspirerande blogg, med roliga blomstertips!!
Är kanske inte den mest synliga läsaren, då jag inte har ngn egen blogg, men är inne och läser så ofta jag har tid!
/Therese

Vintage Fairy Tales Rebecka sa...

Hej, jag går alltid en sväng i trädgårdavdelningen och köper upp mig på lökar och knölar;)
Måste sniffa lite på vårkänslan!
Kram
Becky

gittan sa...

Hej, här har du en av de lyckliga vinnarna! Jag mailade dig ang. biljetten men fick ett felmeddelande på din mail adress. Du får gärna prova maila mig istället olssongittanathotmaildotcom jag planerar att åka in på mässan redan idag så tyvärr lär vi ju inte ses / kram gittan

Tania - Grange de Charme sa...

So lovely ... I'm in the mood for spring ! thank you for these wonderful photos !