01 mars, 2010

Trädgårdsmässa i Malmö * Garden show in Malmö

In my Blomsterverkstad exactly one year ago... today we still have lots of snow and not spring at all!

Kära vänner i skånelandet! (och alla andra såklart)
Nu på torsdag öppnas portarna till trädgårdsmässan i Malmö. Om du ska dit - så måste du bara komma förbi o säga hej. Jag kommer finnas i Hamrelius Bokhandelns monter (vid scenen) o le vackert i dagarna tre. Eller exakt vilka dagar/tider det blir, vet jag inte. Men återkommer asap.
Tills dess - njut av den våriga bilden som jag tog 7 mars förra året - hur vårigt som helst. Inte i år.
Kram, Minna :)
If you're in Malmö this weekend -don't miss the big Garden (& Home) show. I'll be there as well- you have to come by and say hello (Hamrelius Bokhandel).

14 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Hej Minna!
Jag kommer förbi och säger hej på riktigt.
Det var liksom fel ställe förra gången jag kom av mig liksom.
En bok skall jag ha eller ingår den i presspåsen?
Ses - jag kommer på torsdag.
Annika

Lovely Home sa...

Hello (:
It is a pity that I can not be there ...
pictures that are in you are beautiful
Yours
Patricia

Skatan sa...

Hej Minan!

Ja men då håller jag mina tummar hårt för att du skall nå stor framgång i bokståndet!!!

Ja du, våren känns avlägsen en dag som denna...bara snö och snö och mer snö!

Sköt om dig,

Anna

Skatan sa...

Minan?

Hrm, tror bestämt det är dags för en kaffepaus...

Anan

purple area sa...

Kul, är det redan, visste jag inte. Kommer kanske förbi och säger hej.

Gillar dina tidigare bilder 'vintermiddag' så fina!!

Lilith sa...

Nej, i år är det allt annat än vårlikt... Snön har vräkt ner här hos oss idag och min man gick just ut för att skotta gården.
Lycka till med mässan och ha en bra vecka!

Randi sa...

Ja - va´ kul - jag kommer förbi och säger HEJ, men vet ännu inte vilken dag det blir!
Kram Randi

Vintage Fairy Tales Rebecka sa...

Få se om jag vågar mig fram;)
Becky

Lillsnörpa sa...

Åååå jag ska också medverka på en mässa, men den är på Lördag...
Så roligt att planera :)

Hade jag bott närmre så hade jag absolut gått på din mässa!

/Lillsnörpa

Christelle sa...

Premiers signes du printemps qui donnent envie de sortir à l'extérieur ! Tes photos sont toujours aussi belles !

Coty Farquhar sa...

Hi Minna,

Wishing you a wonderful time at the show this week for the launch of your new book, I will be thinking of you. I'm sure you will sell thousands and thousands.

xxxxxxxxx
Lots of love,
Coty

Dona blogg sa...

Så himla kul Minna :)))
Kram, kram!

Tess sa...

Hej du älskade Minna,

Klart jag kommer förbi. När du nu äntligen får släppa den bok vi alla väntat på.

Skall bli så spännande att äntligen få bläddra i den.

Har längtat lika mycket som du, tror jag.

Ditt leende och din uppenbarelse kommer att sälja massor av böcker, det vet jag.
Har koll1

Ja det har blivit en seg väntan på våren...... detta år.
Därför behöver våra själar värmas upp av härliga tips och vackra bilder som ju din bok kommer att ge til oss.

Mejlar när jag kommer hem.
Kvar i Sthlm pga inställt flyg!!!!!

Största kramen till Dig och en stor varm hälsning från Lotten
Kramisar Jeanette

birdutmasali sa...

!!!!
ah ahhh..
very very nice......
wanderfulllllll...