10 december, 2009

Skynda fynda



Ibland är det härligt att göra fynd! Roliga saker för nästan inga pengar alls. Igår hamnade jag på Jysk Bäddlager och i famnen hoppade söta granar (ville åt små zinkhinkarna, men väl hemma tyckte jag att även granarna var ok - mindre barr..) 2st för 10 kronor. Även de juliga banden skrek "ta oss, ta oss". De fick följa med hem de också - 3st för 10 kronor (sammanlagt 10m). God Jul -skylten hittade jag hos Hemma hos Emla.
Stressfri helg till er önskar
Minna :)

32 kommentarer:

C. Tvillingmamma sa...

De känns ju ännu bättre när man hittat saker billigt man e nöjd med :)

enchocolatte sa...

Good idea, nice X-mas mini trees!
Regards,
E.

Skatan sa...

Men toppen! Jag som så senast igår slogs av tanken att jag behöver vackra band till ett kommande projekt :) Tack för det ;)Ibland kan man verkligen fynda på de där billighetsplejsen!

Önskar en fin helg tillbaka.

Kram.

Nordingården sa...

Du får allt att bli magiskt Minna, de borde stå i kö för din reklam och dina bilder!!! Så vackra foton och gulliga band och granar!! Trevlig helg!! Mari.

Sköna o Gröna Ting sa...

Nämen.., vilka söta små granar och du behöver inte se till dem med vatten och kärlek..., skönt.
Det känns väl bra när man fått hem något som bara kostat några korvöre, man liksom gillar det lite extra mycket då!

Önskar dig en underbar helg.
Kramar till dig...
Marianne

fröken knopp sa...

i helgen blir det helt klart en sväng till jysk då..hihi...

varma kramar elin

Hem och Lycka sa...

Så söta! Ska kika på mitt Jysk..

kram Mia

Lilla huset på prärien sa...

Mmm.. ska genast kika inom Jysk Bäddlager imorgon minsann. De är väl säkert redan slut, min gamla vanliga otur.

Hoppas du får en skön helg!

Kram Jenny

Annarita sa...

Complimenti per il tuo blog,è davvero uno spettacolo!!!
Bellissimo!

Jeanettes hus sa...

Tack för tipset gumman...
Så söta små granar, perfekta som bordsplacering.

Man blir så inspirerad av dina bilder så det blir säjert ett besök hos Jysk.

Jag har helt missat dopet???????

Tänker på dig vännen.
Ha en skön lucia.
Själv är jag på besök i Lidköping igen.
Kramisar Jeanette

Mikaela H B sa...

Gud så söta!! Vad billiga de var

Susanne Lindén sa...

Jättesöta små granar och vackra foton!! Här får man alltid inspiration när man tittar in. Ska nog också ta en sväng till Jysk...band mm går ju alltid åt.

Ha en trevlig luciadag och 3:dje Advent!

Butik Drängstugan sa...

Kul ideér!
Härlig och trevlig blogg.

Hälsningar
Cina

Växthusmadam sa...

Verkligen jättesöta, vilket fynd!
Växthusmadam

Wilhelmiina sa...

I have same kind of tree what you have :)
Beautiful pictures absolutely!

Janne sa...

Her var det fantastisk mye flott inpirasjon:)

Klemmer fra en ny følger.

pysseltanten sa...

De där granarna köpte jag förra julen på Jysk....=))
Faktiskt ursöta..
Jysk har faktiskt många bra erbjudanden ibland.....=)))
Kraamizar Git

A home far away sa...

Wow så fina foton du tar och vilka härliga fynd du gjort!!

Kram Gunilla i Singapore

Lillsnörpa sa...

SÅ FINT! Tänk vilka fynd! Alltid roligt! :) /Lillsnörpa

EvaB sa...

Vackra bilder! Ska verkligen försöka komma ihåg att slå på TVn i god tid så att jag inte missar dig!

Maria i Lilla villa vita sa...

Hej!
Jag hittade hit via Pernillas "dona blogg". Vilken underbar blogg du har. Jag har tittat igenom den till långt tillbaka. Jag hoppas det är okej att jag länkar till dig, så att jag inte missar något fint framöver.
Kram Maria

Skatan sa...

Kul att få se dig på tv Minna! Bra jobbat :)

Anna

EN INREDOHOLIC sa...

Roligt att se dig på tv. Urfina saker du visar!! Du inspirerar verkligen.

Kram kram
Jannice

Carole~Maynard Greenhouse sa...

Wow thank you I really needed to come to your blog tonight and get revitalized!
Merry Christmas!

Lilith sa...

Härligt att fynda fina saker för en billig slant! :) Ha en fin fortsättning på veckan!

Körsbärsgården sa...

Hej Minna!

I kväll bänkar jag mig med glädje framför TVn och inväntar inslaget med Dig. Vad kul det ska bli!!

Kram från Karin i vintrig Körsbärsgård.

maría cecilia sa...

Dear one, may your christmas be a very happy one together with the ones you love and may next year brings much happiness, love and blessings to you all.
Muchos cariños
Maria Cecilia

*Ulrike* sa...

Those are too cute!!!
Ulrike

Lina sa...

Tror att du kanske fyller år idag?! Grattis i så fall! Passar på att önska dig en riktigt God Jul!! Kram Lina

Laura S sa...

Hälsningar från en stor ö i södra Finlands skärgård! Har varit och beundrat dina underbara foton flera gånger, du är verkligen jätteduktig! Det finns så mycket skönhet man kan rikta ögonen på i den här kalla världen..hjärtligt välkommen allihopa att titta in i min blogg också, www.prinsessanmeddoftarten.blogspot.com är adressen! Varma hälsningar från Laura

Helena/ROOM AND SERVE sa...

Tack för tipset :)

Katharina sa...

Hi Minna.

This ideas are great. So lovely.

Have a nice day.
Katharina