02 december, 2009

Julbloggar * Christmas Blogs

Hannas Sjarmerande Jul - en härlig julblogg med pyssel, mums, idéer och julmys!

Älskar du jul? Har du en egen julblogg med tips och idéer till en vacker, enkel, fyndig, mysig och god ju? Eller har du kanske adress till en underbar inspirerande sida som är juligast av dem alla - dela med dig.
.
Lämna adressen här i kommentarer och hjälp till att sprida de bästa tipsen och idéerna för en härlig juletid!
.
Sidor för samlad julglädje:
Nordingården - Mari kan jul - garanterad stämningshöjare
Ikea -gilla julen tävling
.
******************************
If you have or visit an ultimate Christmas blog - please, share it with us. Leave the adress in comments so we all get the best ideas for beautiful, easy, yummy and cosy Christmas! Above my few links.
.
I'm really getting in to the mood now...
Hugs, Minna :)

16 kommentarer:

Ljuvligt Hemma sa...

Vilken underbar bild... måste genast klicka mig till Hannas julblogg :) Tack för tipset!

Blickwinkel sa...

I visit Hannas Sjarmerande Jul Blog too.
And I like it very much!I love the lovely christmas decorations, and Inspirations of hannas jul Blog!
Hugs
Esther

Vit poesi sa...

Får man tipsa om sin egen :-) www.denvitajulen.blogspot.com
kram Malin

Joan@anthinggoeshere sa...

I am hosting a Vintage Christmas Monday blog party for all of Christmas season. Each Monday over 60 participants share their own vintage Christmas items and things made with vintage items. My blog address is thepottingshed-anythinggoeshere.blogspot.com/ Thanks for considering me. xo Joan

fröken knopp sa...

jag hoppas att jag kan dela med mig av mycket jul inne hos mig..:)
Älskar julen!!

Ske genast kika in till de du tipsade om idag..:)

varma kramar elin

The Secret Garden sa...

Hejsan!
Ja jag har ju inte en specifik julblogg...men det kommer att bli mycket jul och pynt nu framöver!! :)
Kolla gärna och se om det kanske kan passa in. Nästa inlägg kommer att vara ett jularrangemang, växter, som kanske är Lite annorlunda..:)

Ha en bra kväll!

Something White sa...

I can warmly recommend the beautiful Christmas-blog:
www.allthebeautifulchristmas.blogspot.com. A Lithuanian photographer and artist who captures so nicely the Christmas-spirit and Christmas-atmosphere!

Nordingården sa...

Nej men Minna, NU ser jag, du har ju nämnt och länkat mej!?? Tusen tack snälla rara du, du är väl för gullig, tack va glad jag blir!!!

Och tack ocksså för den fina bloggens tips, jag kikade in där, vilken julig och vacker blogg!!

Nu ska jag tänka ut ngn julig blogg att tipsa om!

Åh va glad jag är att du nämnde mej! Mari.

Vintage Fairy Tales Rebecka sa...

Christmas is coming to "Vintage Fairy Tales"!
True and untrue stories....
Very Welcome!
Becky

Blomsterverkstad sa...

hittade en till underbar julig sida:
http://mittlivpalandet.blogspot.com

Blomsterverkstad sa...

förlåt, adressen var visst:
http://mittlivplandet.blogspot.com

http://milouson.canalblog.com sa...

how lovely!

Hanna sa...

Hos mig handlar det mest om julen o julpyssel dessa dagar :) Om man får tipsa om sin egen blogg :P

Här hos dig var det mycket fina julbilder med!

Ha en mysig andra advent!
Kram Hanna

Ljuva Lantliv sa...

Hej Minna, har njutit av dina underbara bilder och blogg ett bra tag nu. Alltid lika roligt att titta in här. Tipsar om min egen sida precis som några i tidigare kommentarer, ljuvalantliv.blogspot.com.
Önskar dig en mysig andra advent.
Kram Anna

purple area sa...

Så snyggt!!

amy sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色