05 april, 2009

Wanted!


Om tre veckor ska jag ut på äventyr! Till Frankrike, till Laeriss med bloggen Heart In Provence. Visst är det häftigt med bloggen?! Helt plötsligt har man vänneröver hela jordklotet.
Ja, men till saken, Laeriss hade sett dessa skor och är helt vild - jag ser något märke där vid hälen, men kan inteläsa vad det står. Kan någon tipsa var jag kan köpa dem att ta med till henne. Tusen tusen tusen tack!

Ha en skön vecka!!! Önskar solsken och massaplusgrader till er alla som fortfarande har snö - nu ska den alltså bort!

Kram, Minna :)

Going to France to visit Laeriss, Heart In Provence in three weeks! Love blogging - suddenly you have friends all over the world!

25 kommentarer:

rosenskära sa...

Godmorgon Minna, jag tror minsann det står Anncatrin, googla på det så kanske du hittar!

Jag ska faktsikt önska mig ett par "hasbeens" i födelsedagspresent, du vet träskor med peeptoe och klack.

Kram/Lena

Skatan sa...

Godmorgon frun!

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med träskorna. Vi har en bit kvar av vintern innan jag börjar drömma om att klampa runt i sommarskor! Men då...jag drömde i natt att jag hade på mig ett par nya röda i lack. Det måste vara barnet i mig som vaknar till liv...jag minns att jag hade ett par sådana.

HOppas du får tag på din present. Den blir garanterat uppskattad!

Kram.

Anna Skata

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Kan inte hjälpa dig med tofflorna, men ha nu en riktigt härligt resa till Frankrike.
Påskkram, Lydia

Styling by Coty Farquhar sa...

Hi Minna,

Have a wonderful time in France. Can't wait to see all your images and hear about your trip.

Looking forward to you coming to out Australia soon.

xxx Coty

Guldkant På Livet sa...

Men va härligt till Frankrike, och besöka en bloggvän! Ja, dessa skor har jag sett på ett par ställen men minns inte var nu men du får nog hjälp här i kommentarerna..

Ser fram emot dina vackra bilder fr Frankrike sedan! Soliga vårhälsn till Dig!

Of Spring and Summer sa...

Jag vet att de fanns att köpa 2008 på Vardagsrum i Stockholm. vardagsrum.se
Ha det så trevligt i Frankrike
Kram Ingrid

liven sa...

Hei!!
Så fantastisk å få reise til Frankrike:o)
Ja med bloggingen blir man kjent med mange nye hyggelige mennesker:o)
Utrolig flott blogg du har og kjempeinspirerende bilder!!

Ha en fin påskeuke :o)

Ju sa...

Kontakta AnnCatrin Rosenqvist: http://www.121.nu/onetoone/foretag/anncatrin-rosenqvist - jag tror att det är hon som har designat skorna. Hälsningar - Jurate på solrosor.blogspot.com

Jillsan sa...

Hej Minna!
Kan tyvärr inte hjälpa dig med träskorna, de är dock döläckra, kan tänka mig ett par själv.
Vad härligt, vår i Frankrike.
Visst är det kul med bloggandet, makes the world smaller ;)
Ha en riktigt skön påsk, och får jag veta något om tofflorna så hör jag av mig.
Kram, Jill

E. sa...

Vill tipsa om http://www.calou.se ! Om du vill ha med dig ett par vansinnigt fina träskor till din bloggvän men inte hittar den där AnnCatrin! :)

Elisa Day sa...

På sidan http://uthuset.com/ har man kunnat köpa såna tidigare. Tror tom att hon har på sin såna på bilden. Kram

Anonym sa...

Hej Minna! jag tror att jag har sett träskona hos Uthuset i Gävle.Om du inte kan få tag i dom där så kanske hon vet hon ju iaf vilket märke det är.Lycka till!
Hälsningar.
bomhusblommor.blogspot.com

Sara

Anonym sa...

Kolla här om de kan hjälpa dig: http://biskopsgarden.com/inspiration/

Hälsningar Lotta

Anna sa...

Vilka vackra och inspirerande foton.

Anna

http://www.encoreskrivbyra.blogspot.com/

Tusenfröjd sa...

Hej Minna! Är ofta inne på din sida och njuter av dina bilder och blir inspirerad!
De där tofflorna hade jag i min butik förra våren så nu påminde du mig om att beställa nya! Men jag tror att du kan hitta dem på Uthuset, tror jag. Det är AnnCatrin Rosenkvist som har designat dem.
Ha en riktigt härlig påsk!
Liv

Carole~Maynard Greenhouse sa...

Hi Minna,
That's the wonderful thing about blogging is all the wonderful and creative people you meet. So glad I found your blog.
Have a great Easter

Helena/ROOM AND SERVE sa...

Underbara :)

Polar Bear Creations sa...

Oh I love those shoes!! :0)
Sue

Min Verden Hanne sa...

http://biskopsgarden.com/start/ Hvis du ikke har fått tak i skoene et annet sted :) Lykke til og god tur - heldiggris. Hanne

Nicole Davet sa...

Have a nice trip to France..
I live in east south of France ( near Vaison la Romaine )...
If you'll visit that part of France, and if you want, let it me know.Nicole

Sara Qvint sa...

www.biskopsgarden.com - där hittar du tofflorna redan på första sidan efter introt!

tack för en härlig blogg med massor av skön inspiration!
Sara Q

Anonym sa...

Så vad sägs om domen idag kompisar?

http://www.rosor.dk/v/rosa-rosor/rosa-rosor-220.JPG.html
http://www.blomma.at/v/prastkrage/Prastkrage+11.jpg.html

Linda P sa...

Kanske försent men jag undrar om de inte finns hos House of HEdda?

disa sa...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,外遇,抓姦,尋人,徵信社,徵信,抓 姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信,徵信社,外遇,抓姦,尋人,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,尋人,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,情趣用品,情趣,抓姦

MARY PERNULA sa...

I LOVE YOUR BLOG AND WHITE CLOGS, WHERE COULD I FIND SOME LIKE THAT. XO MARY