13 mars, 2009

Dukning efter säsong * Seasonal table decorations


Styling: Catharina Lindeberg-Bernhardsson Foto: Roland Persson

Underbar inspirerande ny bok! Precis i min stil! Massor med spännande dukningstips och läckra bilder. Catharina Lindeberg Bernhardsson har trollat fram underbara dekorationer av enkla material - och här kliar det i fingrarna för att testa att göra de fyndiga arrangemangen.
Rekommenderar varmt! Kan köpas här snart!

Vacker weekend till er alla!
Minna :)

A beautiful and inspiring bok about table decorating is soon available here in Sweden. The author uses nature materials and shows the most amazing decorations, that everyone can copy home! I recommend!

Have a wonderful weekend!
Minna :)

27 kommentarer:

Guldkant På Livet sa...

Mewn vilken läcker bok Minna, det ser ut som om det var du som stod för fotografierna: ) Tack för fint tips & trevlig helg!! Mari.

Fru Ekeby sa...

Tack för bok tipset! Trädgårdsböcker kan man aldrig få för många av! Roligt när dom har en lite annorlunda vinkling. Trevlig helg önskar Fru Ekeby.

Randi sa...

Den här boken har jag väntat på! Jag har hennes förra bok och har sett henne "in action". Hon är superduktig och hon har verkligen inspirerat mig till stordåd...*ler*!
Kram Randi

Lyst på livet sa...

Takk for boktips .-)
ha en trivelig helg du også.

Klem Torunn

Tulipa sa...

Ja den där boken får jag definitivt skaffa mig!
Flera tipsar om den och den verkar så läcker, skulle kunnat vara en Minna bok!!!

Trevlig helg!

Kram mariette

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Nämen...nu har jag sett reklam på den boken flera ggr, nu måste jag snart ha den! ;o)
Ha det så bra,
Lydia

Hulda sa...

Boken ser flott ut! - Akkurat min stil også. Vet du om den blir å få kjøpt i Norge?

Malin sa...

Er så herlig å være inne på din blogg!

Du viser fantastiske bilder!
Flink du!!

Klemmer Malin

tales from an O.C. cottage sa...

Sooooooooooooo lovely!

m ^..^

Stenlycka sa...

Tack för tipset. Jobbar på en liten biblioteksfilial och det är jättebra att få nya boktips. Den skall jag köpa in till bibblan. Jag har massor med trädgårdsintresserade låntagare som slukar trädgårdsböcker och som ständigt frågar efter nyheter. Det har varit ett sådant sug efter sådana böcker i flera år, kul tycker jag eftersom jag själ är trädgårdstokig.
Har läst om dig i flera repotage i tidningar och på din blogg, vad duktig du är att skapa, jag bara njuter av allt vackert som du gör.
Kram och Tack än en gång för tipset!
Stenlycka

melontha sa...

Beautiful scenery can be seen in the book. I like these unusual ideas and you can be nice to get inspiration.

Cordial greetings Melontha

Ljuvligt Hemma sa...

En bok jag verkligen måste klicka hem :)

purple area sa...

Den boken låter jättebra, gillade dina fina bilder av snödroppar!

livet på utanäs sa...

Snöbollsbusken och syrener är två av mina favoriter. Jag bor högt upp vid Bottenviken och här trivs de två växterna utmärkt ... första gången jag såg just Snöbollsbusken var i Tornio i Finland. Den var enormt STOR och med gigantiska "snöbollar",så vackert ...raskt köpte jag ett eget exemplar som nu växer hos mig =)

Tack för din inspirerande och fina blogg !
Sussi O

Sivs hus sa...

Hei, Så nydelig bord du viser. god helgeklem Siv

texasdaisey sa...

Beautiful post as always!
Debbie

tales from an O.C. cottage sa...

That book looks so fun!!!! What pretty tablescapes!

m ^..^

Maria sa...

Så vakre blomsterbilder! NÅ vil jeg ha vår! ;)
Klem Maria fra Idekroken

Laeriss sa...

Ce livre de décoration florale est vraiment superbe ! Bises.

Jeanettes hus sa...

Verkar vara en bok man måste investera i.
Inte ofta man hittar någon bok som verkligen känns ny och superfräsch.

Hoppas helgen varit god.

Vi hörs
Kramisar Jeanette

Designe sa...

Vilken underbar bok! Tack för tipset! Den MÅSTE jag nog köpa! Tack för inspirationen här hos dig! Om jag är less och uttråkad och tittar in här blir jag genast på bättre humör! :)
Kram

Of Spring and Summer sa...

Ser ut att vara en fin bok. Ska köpa den i sommar när jag är i Sverige.Tack för tipset.

me, myself, I sa...

I LOVE, LOVE, LOVE your blog and this post is just awesom :)

Miss Marple sa...

Hei!

Så vakre bilder du viser i nyeste Vakre hjem & interiør!!!

Vicki's Bit-o-earth sa...

Minna, I can't help with your need for help in the garden. I love your designs! I follow your blog for the beauty of it. Good luck with finding help for your garden. (:

Vicki

Titti sa...

Suomen Adlibriksn sivuilla kävin katsomassa, eikä siellä vielä ollut ilmestynyt.. Harmi, -näyttää ihanalta!

Denise Fasanello sa...

I love that table decor! fabulous