10 januari, 2009

Ute och Inne är inne * Out(doors) and in(doors) is in

Foto: Karin Andersson/Ute och inne

Om ni inte ha besökt Karin på bloggen Ute och Inne än så nu är det dags. Hon tar fantastiska bilder, älskar sin trädgård, blommor och dekorationer. Garanterad må bra- och inspirationskälla till likasinnade.
.

If you haven't visited Karin with the blog Ute och Inne (out(doors) and in(doors) please do. She takes magnificent photos, loves flowers, gardening and decorating. Ultimate source for lots of feel good and inspiration. Both in Swe and English.
.
Bises, Minna
(thank you all my sweet French visitors for learning me to say hugs in French)

16 kommentarer:

Skatan sa...

Jag har besökt henne för länge sedan...jag inser att det är dags med ett nytt besök!

Önskar dig en fin helg.

Kram,

ANna

Ledighetsparadiset Solåkra sa...

Tack tack för tipset. Jag gick in och tittade - och nu prenumererar jag på hennes inlägg också... Din blogg är en ständig inspirationskälla för mig. Dina kransar underbara.

Maria sa...

Hej Minna!
Vad mycket vackert du gör, det är en fröjd för ögat.
Trevlig helg!
maria

Sandras älskade hem sa...

Det ska jag göra med en gång!! :)
Ha en jätte bra helg.

Kram Sandra

Laeriss sa...

For your question, Minna : Hugs = Bisous (in french).

Tulipa sa...

Jag är en stor beundrare av Karin och hennes bilder!
Härlig bild du hade i förra inlägget...och vart tog den vackra ljusa snön vägen. Det var ju riktig vinter ett kort ögonblick!

Kram Tulipa

Beatrice sa...

Tulpaner är vackra, speciellt den här årstiden när man lääängtar efter vår! :-)

Kram
Beatrice

Mia sa...

Åh tack, vilket fin blogg du tipsar om. Ännu en blogg som kommer att ta en del av min tid. :)

Ha en fin söndag!
Kram Mia

RANA sa...

Vackert. Tack för tipset.

Hoppas du har en jättemysig söndag.

Kram, Rana

Lilith sa...

Ljuvliga tulpaner! Fick en fin bukett med vita sådadana av min käre sambo i fredags. :)
Ska ta mig en titt på Karins blogg!

Fundera grönt sa...

Klart jag hänger där inne titt som tätt :)
Ha det gott!

Fransk inredning sa...

En underbar blogg med mycket vackra bilder!Tack för all inspiration Kraam Susanne

Babette sa...

Quelle jolie image , c'est magnifique . A bientôt . Babette

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

TUSEN takk for hyggelige ord inne hos meg!:o)Er ofte innom bloggen din- HERLIG og INSPIRERENDE!

Vibeke :o)

hannas form sa...

Jaaaa, visst är hon duktig...njuter då jag tittar in till henne...och till dig...du har förmågan att skapa och att fånga upp en känsla på bild...vill bara se mer, mer och mer.....

Varma kramar
Hanna

Såg din bild i Lantliv...så roligt, stort grattis!

risulintu sa...

What a wonderful site I found there. Thank you for inspiration :)