19 januari, 2009

Skatter hos Bitte* Treasures at Bitte's

Foto: Minna Mercke Schmidt


Ska göra reportage hos uberkreativa Bitte när våren kommer igång ordentligt.
Se bara på dessa skatter hon har i sin trädgård - och det här är bara bråkdelen... Som jag sa: jag älskar mitt jobb!!!

I'm going to make a feature at Bitte's soon. She's so creative and you should see all the treasures she has in her garden... this is only a fraction... As I said in my previous post: I love my job!!!

Hugs, Minna :)

p.s. sitter du också på en skattkista, dvs en spännande, personlig, underbar trädgård - hör av dig så kanske vi gör nästa reportage hos dig :)

8 kommentarer:

Millas hem sa...

Hej!

Ja, det ser riktigt charmigt ut...spännande med reportaget!
Vilket himla roligt arbete!

Camilla

Tulipa sa...

Hej Minna!
Jag förstår att du älskar ditt jobb!
Har du gått fotoutbildning ( dum fråga kanske)?
Jag har följt din blogg länge, men jag kommer inte ihåg hur det hela ligger till!
Jag kanske mest koncentrerat mig på dina underbara blomsterarrangemang och blomsterbilder som alltid är ljuvliga kompositiner!
Då ska man börja spana efter ditt namn under bilderna nu då...får börja med att plocka upp Lantliv som jag trodde jag läst färdigt i väntan på nästa nummer...

Ha en skön tisdag!

Kram Mariette

Coty Farquhar sa...

Hi Minna,

I feel like I'm looking at my stuff at the back of my house. I have the very same large wire basket at my back door and lots of similar props. However, I don't have the broom sticks. Holidays are nearly over, only a week and a half to go here in Australia before school returns.
It is hard to do much blogging while they are at home.

xxx hugs xxx Coty

Anettes hus sa...

Hei! Herlig bilde! Ser ut til å være en nyyydelig hage!!

Så flott blogg du har!! Her var det masse inspirasjon å hente! Jeg linker:)

Klem Anette:)

Ragnhild sa...

Inspirerende å se alle de fine kranserne. Kjempefine ting og bilder.

Det ligger noe til deg på siden min.
Ha en super uke

white-vintage sa...

Good Morning...
you're Pictures are so beautyful..I have no words. I'm looking every Time in your Blog in you're Block and I'm so inspired. WUNDERFUL-10 Points...
Thanks
Tine

Corine sa...

For en flott blogg, har ikke vært innom deg før. Legger derfor igjen denne kommentaren :) Gleder meg til å lese/følge deg videre på bloggen!

Laeriss sa...

Que j'aime ces mises en scène naturelles ! Bises à toi Minna ;-)