09 december, 2008

french * country * shabby * vintage



Ett flaskställ från Frankrike. Perfekta julklappen till någon som älskar fransk-lantligt-shabby-gammalt-äkta-vackert-country. Marie från LaBricollette sponsrar tävlingen och planerar för fullt inför sin nästa inköpsresa till Frankrike..

Lämna en kommentar för att vara med i lottningen, dubbla vinstchansen genom att länka till tävlingen från din blogg (lämna medd om det). Icke-bloggare dubblar chanserna genom att nämna sin favoritvara i butiken LaBricollette.
Vinnaren meddelas här tisdagen den 16 december. Lycka till!

.
Old bottle holder from France. The perfect gift for someone who loves French-country-shabby-vintage. Marie from LaBricollette is the sponsor of this give away and she's already planning for her next trip to France in order to fill the shop with more of this goodie stuff!
Leave a comment and the bottle holder can be yours! Dubble your changes by linking to this give away. If you're not a blogger, visit LaBricollette and name you favourite item. .
.
The winner will be announced here 16th of Dec. Best of luck!

83 kommentarer:

Sara sa...

åååh, ett flaskställ har jag alltid önskat mig! Annars blev jag superförtjust i den fina gunghästen. En julklapp till mig själv kanske...

Lisa sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen!

Och jag skulle gärna tänka mig de där resväskorna i läder... Den dagen då mina barn har växt upp och jag har en extra hand ledig dvs!

Lena Kristina sa...

Vilket fint flaskställ som lottas ut!

Jag vill gärna vara med i tävlingen.

Trevlig butik hon har. Om jag fick önska mig något där skulle jag vilja ha den söta turkosa bordsklockan :D

//Lena

Kari sa...

En flaskeholder har jeg ønsket meg lenge... ;-) Klarer ikke bare å ta ut en sak fra butikken, det ble flere: Golvlampa art. 15332, Skrivbordstol art. 25560, Osthus art. 98765 og så tilslutt resveskene art. 6941, de var bare fantastiske. :-)

Something White sa...

Oh, I´m in for the game, definitely YES! That bottleholder is beautifully vintage. Thank you for the offer.

Mia sa...

Åh vilket fint flaskställ, visst vill jag också vara med.
Länkar i min blogg också!
Kram Mia

Laura sa...

I LOVE your Blog!! I would Love to win the French Bottle Holder (I'll keep my fingers crossed)

Pien sa...

What a great bottle holder.
I love it very much!

Fundera grönt sa...

Fina! Jag är med! :)

heidi sa...

Kjempefint flaskestativ, - det kunne jeg nok gjerne ønsket meg ja... Krysser fingrene og håper.

Fra La Bricollette kunne jeg ønsket meg det store sølv fatet, (Artnr:1007) Det var lekkert:o)

Penny @ The Comforts of Home/Lavender Hill Studio sa...

I get so much inspiration when I visit here! I would love to win that wonderful country French bottle holder! Thank you for having this generous giveaway!
Penny

Lily of the valley sa...

Jättefint! Klart jag vill vara med :D
Kram Lily

Marianne@Songbirdisnesting sa...

You have the best give aways. I love those french botlle holders. Thank you for offering this to us!
Greetings, M

Agnes sa...

Vill gärna vara med och tävla.
Jag hittade en olivtunna i silver som var helt underbar..

Haga i Vitt sa...

Flaskstället är helt underbart, jag vill gärna vara med i utlottningen. Jag länkar från min blogg.
Kram Mia

Sandras älskade hem sa...

ÅHHH!!! Vilket vackert flaskställ! Det skulle ju vara jätte fint att ha framme på bänken med vaskra flaskor, eller kanske saft?! Det var väldigt vackert. Och självklart vill jag vara med i utlottningen om det :) Jag länkar så klart från min blogg!!!
Ha en bra fortsättning!!

Kram Sandra

Fru Skrot - Rouva Romu sa...

Hej, vill absolut vara med i tävlingen! Länkar med bild!

Lisa sa...

Å så fint flaskställ!!
jag vill absolut vara med i utlottningen!

Ljusstakarna i fattigmanssilver skulle passa jätte bra hemma hon mig !!

seelenruhig sa...

Oh - I love France - even lived there for many years ...

an I love this blog - the Blomsterverkstad!

Happy Christmas for you all from Germany - Lake Constance from

Ellen

info@ellen-schnell.de

Irina sa...

Love your blog!
and what a generous giveaway! hope I can win :)
Irina

Mumintroll sa...

That bottleholder is so beautiful!!
I love it

VILLA MOA sa...

Har letat efter ett sådant flaskställ, så denna tävling vill jag vara med på. Länkar vidare självklart.

Fin butik, mycket jag vill ha :-)
Nettan

Anonym sa...

Åh - kul med en ny utlottning. Jag gillar verkligen tidskrifthållaren i läder.

Kram/Mia T

Red River Interiors: sa...

I absolutely love your blog!! I just discovered it today...the wreaths are beautiful and unique...can I enter for the give away from America?...Hope so... Fay

Evelyne sa...

Your give aways are always with great fine taste ! like your blog !!!
greetings from Southern Switzerland !

oumberligating sa...

Hej! Oumberligating Peter sitter och bloggar runt och hamnar här, fint foto och trevlig blogg måste jag säga mvh från Peter!

Anonym sa...

Ett flaskställ vore helt perfekt att vinna! Jag tycker att den ljusblåa lilla klockan är helt underbar. Hälsar Eva frän Småland

Ulla sa...

Oh... I love your wonderful ideas, your inspirations and the joy you give me every day.
You have the bottle-holder and I have the wine...... :o)
What shall we do?

Kind regards
Ulla from Germany

Carola sa...

i visit your blog almost every day and i really, really love it. i'm a bit shy in making comments but today i can't resist cuz i'd love to win your give-away :)

anu sa...

Oi miten ihana pulloteline haluan ehdottomasti osallistua myös ja laitoin linkin myös sivuilleni!
Anu

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med och tävla!=)
Jag länkar till tävlingen!
Mvh Anna

Jamie sa...

You have a very beautiful blog - I love to visit! The bottle holder is wonderful - I'd like to win! Jamie V
amzanioli@yahoo.com
http://rem-nants.blogspot.com

Ann sa...

That is such a charming bottle/wine holder.:)

tindra lite mera sa...

Jättefint flaskställ är med i tävlingen på studs och har länkat till utlottningen på min blogg!

Kram Katarina

Anne-Mette sa...

The bottleholder is so pretty - I can't resist and would love to take part in the drawing. Will put a link to your blog and the drawing in my blog.
Det ville være en vidunderlig julegave at få.
Mange hilsner
Anne-Mette

Gunilla sa...

Alltså ett sådant flaskställ skulle passa mig perfekt. Jag håller tummarna.
Länkar såklart.

Ha det gott
Gunilla

H elle K sa...

Ddet var skikkelig fint.. Lykke til konkkuransen.. Kristin..Ps det var myeå ønske seg der.

annashusidingtuna sa...

Jag vill vara med och tävla!
Självklart länkar jag också i mon högerkolumm.
Kram Anna

Niina sa...

Mukana :)
Jag vill vara med i tävlingen ...

pam sa...

I love your blog and always find your photos inspiring. I would love to have a chance to win your generous giveaway. Thanks for the chance and for your beautiful blog.

selene sa...

Ett flaskställ har stått på min önskelista väldigt länge. Är hemskt gärna med i utlottningen och länkar. kram

olla sa...

Basically I am not brave enough to leave comments on this lovely blog, but I could't resist this time ...hoping to win :))

camilla sa...

Ååååh ett flaskställ skulle man ju verkligen inte tacka nej till, de är ju såå vackra!/Camilla

Hjärtat Mitt sa...

Vilket underbart flaskställ. Jag är gärna med och tävlar och har länkat till tävlingen.

Kram Mari i Marieholm

sofie sa...

Härligt flaskställ, är gärna med och tävlar! Länkar från min blogg!

Efter behag sa...

Vill gärna vara med och tävla. Länkar från min blogg.

Hälsningar Ann-Louise

Anonym sa...

Your site has been on my favorites list for a long time. Love your site and love the wine holder. Best wishes.

G in CT

ANNIKA sa...

Jag väljer träkorgen: 0066 oc får dubbel chans eftersom jag ej har blogg.flaskstället är jättefint vilken härlig julklapp till mig själv.
gustafsson.57@hotmail.com

Heather sa...

Thanks for offering the bottle holder as a giveaway - I would love to win it !
Heather in FL

High Desert Diva sa...

Just popping in via Here, There, Elsewhere and More.

Beautiful blog.

Anna sa...

Halloj! Jag vill oxå vara med och tävla. Länkat och klart inne hos mig. Välkommen!! // Anna ♥

C De-sign sa...

Hej
Vilket underbart flaskställ..... klart jag vill vara med och prova lyckan.....(håller tummarna...) och naturligtvis länkar jag också! Nu är det pysseltider minsann...och mycket ska hinnas med, men man måste vila lite också och njuta av all härlighet...så jag önskar dig en njutningsfull tredje advent! Kram fr C

Cecilias inredning sa...

Skulle gärna vinna en tidig julklapp till min mor! Har också länkat från min blogg, så håller tummarna för att jag vinner! :o)

Cecilia

Tesa sa...

Vilken underbar hållare. Håll(are)er tummarna ;o) Kram

maria sa...

Åhh, jag vill gärna pröva lyckan! ;)
Om jag fick önska något från webshoppen skulle det vara den underbara antika franska tavlan!! Hoppas på tur..mvh mariaagren3@hotmail.com

Sparrow sa...

i love it! i also love your blog! it is so inspiring!

Natalie

Susanne sa...

Har varit inne här på denna blogg förr,..men nu så lägger jag den i favoriter, så jag inte tappar bort den igen.

Hoppas även på turen att vinna flaskstället, det skulle bli bra på min bänk. Jättebra skulle det bli! Håller tummarna!
gotland@speedmail.se

Addis och Leif sa...

Jag är gärna med och tävlar! Så fint att ha kryddor i flaskstället! Länkat från vår blogg också! http://renen15.blogspot.com

Mvh
/Addis

Merja sa...

Vill också vara med:)
Du är redan länkad!

Annas tävlingsblogg sa...

Jag är med, har länkat i min tävlingstipsarblogg (tipsa gärna mig om du ska ha fler tävlingar)

http://molnboanna.blogg.se/2008/december/flaskstall-1.html

info@annakarlsson.se

skruttisochjag.blogg.se sa...

Åhh, så fint! Hoppas på tur!:)

Länk finns här:
http://evastavlingar.blogg.se/2008/december/flaskstall.html

eva_champion@hotmail.com

Mickan sa...

Åh, jag är gärna med och tävlar om en sådan. :D

millah sa...

Jag är med :) ha de kanon

Lilla jag sa...

Vilka läckra produkter, skulle vilja köpa hela butiken. Hoppas på lite tur i tävlingen, och givetvis har jag länkat.

Anneli sa...

Dette blir jeg gjerne med på (:
Ha en fin førjulstid <3
*kram*

Annika sa...

Jag är gärna med!! :) skulle vara en perfekt julklapp till min ena brorsa =) åh!

annikaaa91@hotmail.com

Liz sa...

Jag gillade tekannan och muggarna till, enkla och så snygga.
Jag är defenitivt med och tävlar så ni har fått en länk sida hos mig.
Kram och godnatt från Malmberget :)

Lotta sa...

Hej,
vill gärna vara med om att tävla om flaskstället.
länkar.
Hälsn. Lotta

Tårtsmulan sa...

Vilket otroligt vackert flaskställ!
Jag vill gärna vara med och tävla om det och länkar på höger sida på min blogg :)

Önskar dig en fortsatt mysig kväll.
Kram!

Nanna sa...

Jag vill gärna vara med och tävla, en av mina favoriter är "Silver fat på fot".

Lotta sa...

Tänk om jag kunde vinna det underbara vinstället till min bror som julklapp
Självklart länkar jag från min blogg

Anonym sa...

Ett flaskställ har länge stått längst upp på önskelistan.
I butiken föll jag för lampan i antik silver - den är helt underbar.

yvonne sa...

jag ville inte vara anonym som det blev nyss

Carola sa...

Jätte fint flaskställ:) Skulle gärna vinna ett till svärmor, skulle verkligen passa hos henne.
svartakatten@live.se

r e b e c k a sa...

Tack för påminnelsen, jag höll helt på att missa din fina tävling!
Har länkat i min vänsterspalt. Ha en toppendag! :)

Eddan sa...

Oj oj oj, höll på att glömma den här tävligen *hjälp*

Sitter på jobbet och kan tyvärr inte länka p g a begränsningar i datasystemet :-(.

Kikade runt inne i butiken och ville typ ha: ALLT!! ;-). Högst upp på önskelistan står dock den vackra skrivbordsstolen, älskar den! På andra plats, tätt efter, kommer olivtunnan.

MVH Anette

Julia sa...

Hej å jag vill vara med och tävla :)

Kram, och tack för en så inspirerande blogg som ger mig mycket!

laptitelili sa...

Thanks for the inspiration. I already made a read onions wreath, it was such a great idea!

maxell sa...

Så praktiskt och även vackert. Jag är gärna med och lottar om det inte är för sent. Å jag länkar från min blogg.

Fröken Lavendel sa...

Tack för påminnelsen, Minna! Jag vill helt klart vara med i tävlingen om att vinna ett sånt vackert vinställ.

Mona sa...

Jag vill jättegärna vara med i utlottningen!
monablomman@hotmail.com

Lilla Blanka sa...

Hej Minna!

Åh sånna där flaskställ är ju underbara!

Jättfint också med flaskan i dagens inlägg, du kan verkligen få till fantastiska bilder...!

Kram och ha en fin vecka!
Mia

bo sa...

this bottle is beautiful! i hope i'm not too late.