08 oktober, 2008

Win a wreath-kit!




Again - I can't thank you enough for your mails and comments. It's been overwhelming to read your letters to me. It has made me realize that this blog really is doing what it was aimed to do - inspire!!! And that has helped me to decide one thing - I'll open my blog for you and your beautiful creations. Once a week I'll have a "visitors day" showing your work, linking to your pages and maybe even making interviews.

So, start sending those images! Write also your blogadress if you have one and a little bit of yourselves (where you're from, when and how your interest in flowers started, favourite material etc).


In order to spead the word I'll throw a lottery. The price is a complete wreath-kit with straw wreath base, steel wires and material to decorate with!


Here is how to participate:


Bloggers - Link to this lottery by using the image above and some text for example "Share the Beauty. Win a price. Click on the image above." or "Dela det vackra. Vinn ett pris. Klicka på bilden ovan." or the same thing on the language your readers understand : ) Leave a comment/mail me here after linking.


Non-bloggers - leave a comment/mail me about which of my recents postings has inspired you the most.


I'll draw the winner 16th of October. Good luck everybody!


Minna : )



76 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

OHHH ja! Det får jag absolut inte missa - anmäler mig på stört och länkar på högra sidan av min blogg :)

Kram Jenny

Skatan sa...

Hej!

Kul initiativ - och helt klart en intressant idé :)

Jag skall länka dig omgående!! (Jag gör således lite bakvänt...)

Lycka till,

Anna

Skatan sa...

Done :)

Lina sa...

JAg anmäler mig och lägger upp en länk!

Hem och Lycka sa...

Vilken bra idé! Länkar dig i högerkanten på min blogg. kram!

anu sa...

Oi ihanaa arvonta! minä osallistuin!

bagateller.se sa...

Detta vill jag absolut inte missa! Jag har lagt upp din länk och skrivit ett inlägg.

En mycket trevlig idé att andra kan dela med sig. Fast du är ju bäst!

Kram Terese

Ingela la la sa...

Vad kul! Jag vill vara med och tävla. Har länkat på min blogg.

Hälsningar ingela

Mississippi Sisters sa...

I always enjoy looking at your post. you have such fresh ideas.
You've been tagged!

Sublim Design sa...

Vad trevligt att få vara med!
Har länkat:)
Må så gott.
/S

Lotta sa...

Hej,
vill gärna vara med och tävla och har länkat.
hälsn. Lotta

Long Island sa...

Todella kiva blogi.
Ihanaa haluan mukaan arvontaan.
Tiina

Karin A sa...

Vilken trevlig idé Minna! Var ju med när du hade kransutställning och det var kul... :)

Vill gärna vara med i tävlingen och har länkat (högersidan på bloggen).

Kram Karin

E. sa...

Ciao Minna!
What a lovely idea! :)
I just added the image link on my blog.

Kram
E. Floral

Designe sa...

Hej! Jag är jättegärna med och tävlar och har även länkat med bild hos mig! :)

Tidsmästarinnan sa...

En alldeles fantastisk idé, tycker jag - och har också länkat med bild i min blogg.

Tusen tack för allt fint du visar!

Kram
Susanne

Ramme alvor sa...

Heng meg på. Skal leggje ut bilete og lenkje til deg!

Britt i Ramme Alvor

Älfgärdet sa...

Du är så inspirerande! Lägger in en länk till dig hos mig :)

Hjärtat Mitt sa...

Bild och länkning färdigt på min sida :)

Kram Mari i Marieholm

Clarice sa...

Jo absolut vill jag delta : )

Länkar dig på min sida!

Kramis

Kära Stina sa...

Gick faktiskt hit pga din vackra bild som fanns i högerspalten på en annans blogg - så nu har även jag länkat till dig och lagt till den fina bilden!
Kram Kerstin

Anonym sa...

Täällä yks onneton kielitaidoton, joka haluaisi tekstit myös suomenkielellä, että asiat tulisivat täysin ymmärrettyä. Onko ihan mahdoton toive? Blogisi on ihana ja sitä ahkerasti seurailen, mutta osittain ummikkona.

Satu

Les Cotrions sa...

Hi Minna! What a wonderful idea! I've just linked your image on my blog! I really love yours...so many inspiring ideas!
Happy week end!
Vale

Anna sa...

Ja en fantastisk idé! Jag länkar till dig direkt! Kanske turen är på min sida :-)

Lycka till, Anna

Cia sa...

Tämä on myös yksi minun suosikki blogeistani:)Ihanaa katsella kauniita töitäsi,itse kun olen täysin peukalo keskellä kämmentä tyyppiä!

Moderncountry sa...

Hei Minna!

Håper du ikke blåser boprt i dette blåsige været! Hushjørnene trenger å bli feiet riktig godt om dagen. Men mysig inne selvfølgelig :)

Nydelig bilde med vakkert arrangement! Tenk om jeg hadde vært like flink til å få et slikt hjørne på min veranda..Du inspirer meg som alltid like mye!

Gode nye ideer, og klart jeg også vil være med! Linker med en gang.

Ha en riktig trivelig helg!

Ps: Lille Selmer har det bra?

Signes vind sa...

Du är månadens blogg hos mig - hoppas det var OK att jag lånade några bilder...
Så kul att du satsar fullt ut på din enorma kreativitet. Lycka till!!!
Önskar att du börjar skriva på svenska igen - men jag förstår att du har läsare över hela världen och att de vill veta mer om dig och din blogg.
Kram Lotta på Signes vind

Granne med Selma sa...

Gokväll!
Tack snälla för länkningen och lycka till i utlottningen:-)
Jag länkar dig inne hos mig såklart!
Kram Sussie

Annika Christensen sa...

Tack för kommentaren. Lysande ide det kommer att gå bra för dig.
Nu har vi ätit upp de underbart goda kastanjerna.
Ha det gott
Annika

E. sa...

Ciao Minna,
thank you very much for visiting my blog and for your kind words; I enjoy all this stunning scandinavian blog world :)
I'm sure Sweden is beautiful too! My boyfriend and I are planning to go on a little tour one day.
Cari saluti,
E.

Lotta sa...

Hejsan! Så roligt initiativ! Älskar ju att pyssla :) Jag deltar gärna i tävligen och lägger in länk till dig i min blogg. Ha en bra helg 8`)

Hwita Villan sa...

Klart jag vill vara med och tävla! Har länkat från min blogg också!

Kram M

Skatan sa...

Kanske kan jag lura dig genom att lämna ytterligare en kommentar ;-)

Trevlig helg!!

Linda sa...

Vilken rolig idé! Jag bloggar inte själv, men ser fram emot att se de framtida inläggen. Jag är otroligt faschinerad över dina kreationer och äälskar ditt mosshjärta!! Hoppas få se mycket mer framöver!

Pia..... sa...

åhjaaaa..vill ..och nu länkar jag på stört..vill inte missa detta....kram..PIA

allt o inget med jeanette sa...

Jag är oxå med o tävlar!!
Har länkat i högerkanten!!

Jeanette

Vitt är vackert sa...

Vilket fint pris!!!
Jag är gärna med och tävlar!
Håller alla mina tummar!
Länkar!

Kram Ellinor

Frida sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar,länkar också i den högra sidan av bloggen.
Din sida är helt fantastisk. Jag är utbildad florist och häpnar av din kreativitet.
Kram Frida

Zaga sa...

Hejsan!
Självklart vill jag vara med i utlottningen! Din blogg ger såååååå mycket inspiration till kreativitet och ideer. Må så gott och snart väntar ju adventstider med allt vad det innebär. Jag har länkat till din blogg på min sida.Må så gott!!
Kram Eva-Lis

Violas Trädgård sa...

Hejsan! Jag vill jättegärna vara med och tävla. Din blogg är en otrolig inspirationskälla!
Kram Karin

Violas Trädgård sa...

Oj, glömde att säga att jag länkar direkt!

Angel.Pearls sa...

Vill gärna vara med å tävla- lånar bild o länkar till höger immin Pärlblogg! // Eva

Vem är jag? sa...

Jag är med och länkar till dig i min blogg..

Jenny

Mervi sa...

I found your blog today - how beautiful pictures! And so many ideas how to decorate with flowers and other natural things. I will visit again and I'm participating to the lottery too!

Best wishes Memmu

Vita ljuva tankar sa...

Lät ju väldigt spännande och kul. Jag vill gärna vara med :-)

Jag länkar nu.

Kram Linda

Leva som jag sa...

Åh detta är ju underbart, såklart vill jag delta och hoppas på vinst :-) Länkat och klart hos mig
kram M

Adoridarling sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla, har länkat på min blogg!

Din blogg är fantastiskt inspirerande!

/Maria

Åsa sa...

Lycka till!
Kommer gärna på kurs hos dig igen.

Vitaminkransen är ju helt underbar.

ha en skön höst
Åsa

Brita sa...

Vill gärna vara med och tävla. Har länkat till din kommentar.

lottens vita och gröna sa...

åhhh klart att jag vill vara med, länkar hit i min högerkant minna!
varmrkram lotten

Terese sa...

Åååååh så kul det skulle vara att vinna, har länkat dig på min blogg.
Kram Terese

Annis/Blomman sa...

Jag anmäler mej och sätter in en länk!
http://annis.tradgardsblogg.se/
Kramiz

Zuzu sa...

Hi Minna,
I am so happy to read that you will continue sharing with us all!
It would be very hard for me to pick just one post that has inspired me most - I love them all. :) But, I did just recently post in an American forum called 'Cottage Living' and shared your work there... I hope to make one of these some day soon. You can scroll to the bottom of the page to see what I am talking about
http://community.cottageliving.com/showthread.php?t=2770

Again, thank you so much for sharing your beautiful work with us all.

In friendship,
Zuzu

Zuzu sa...

Oh - the URL wasn't all there. I'll try again.
http://community.cottageliving.com/
showthread.php?t=2770

:)
Zuzu

Körsbärsgården sa...

Hej Minna!
Jag inspireras av mycket på Din fina blogg men något som verkligen gjort intryck på mig var då Du skrev att Du sagt upp Dig från Ditt arbete för att nu jobba heltid med Blomsterverkstad! Vad härligt att Du tagit steget att förverkliga Din dröm!:) Stort LYCKA TILL!

Kram från Karin i Körsbärsgården som gärna är med och tävlar. :)

MissStorm sa...

Vilket kul och pyssligt pris! Jag vill vara med!

Kram
MissStorm
Ps: Har länkat.

Merja sa...

Vill gärna vara med i tävlingen! OCh länkad det är du redan:)
Tack för alla fina tips du visar på din fina blogg!!

Inspiration i vitt sa...

Din blogg är helt underbar och du kan då konsten att dela med dig utav allt vackert du gör.
Här får man sådan inspiration och lust att skapa, du är otroligt duktig.
Har länkat dig hos mig med bild och hoppas på lite tur.
Kram/Ingela.

emäntä sa...

Kiva idea!
Arvontaan toki mukaan=)

Söstrami sa...

Detta vill man ju inte missa ;))

Allt gott/Anna

Mumintroll sa...

You have so beautiful ideas!

Pulsatilla sa...

Har lenket deg i mitt siste innlegg: hagenpalandet.blogspot.com

Kan hende neste innlegg viser litt inspirert blomsterbinderi, om dagen går som jeg vil!

Kristin sa...

Hejsan! Jag vill gärna vara med och tävlar och skapar ett inlägg med länk hit till dig idag. DU gör så fina saker så jag alltid blir alldeles kliig i fingrarna efter att ha tittat in hos dig.
Jag önskar dig stort lycka till nu när du kör Blomsterverkstad på 100%.

Kram KRistin

Willewira sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Willewira sa...

Naturligtvis vill jag vara med i utlottningen!!

Tog bort förra kommentaren - glömde ju att säga att jag naturligtvis länkar till dig på min blogg.

Jag är ofta inne och tittar till dig och njuter av dina verk. Underbart inspirerande!!

Ha det så gott!
Kram Willewira

sofia sa...

Jag vill vara med! :) Länkat o klart! KRAM

Marianne sa...

Hi, I hope I am not too late but I linked to your blog too. Love your blog and I am looking forward to all the changes.
Greetings, M

Saint Ange sa...

HI I have not understand all you write...
But I try
friendly from provence

rosabeer sa...

Not to late I hope. I link your blog on mine. Good luck with your new ideas.
I love your blog for inspiration.
Greetings Marja

Saint Ange sa...

I minna
you are in my links but impossible for me to put your lovely picture !

Betongänglar sa...

Absolut med - Har Länkat med ord och Bild
Kramis/Annelie

Herzblatt sa...

Hey Minna,
how beautiful.....I love your blog and I've just linked your image on my blog.
I must learn your language to understand all these lovely comments.....:-)))
Kram Iris

Haga i Vitt sa...

Jag vill gärna vara med. har ordnat en länk.
Kram Mia

Jacoline (Lien) sa...

Just saw your blog, it's great. Your work is more than lovely

vit och pastell sa...

Älskar blommor och pyssel! Jag är gärna med och tävlar. Lägger upp bilden och länkar till dig.

Håller tummarna,
Kram Maria

disa sa...

情趣用品,情趣,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲