08 oktober, 2008

Vitamin Wreath


Found this vitamin bomb when I was cleaning my archives. I think it's so challenging to try to make something out of what I already have around the house and garden. Buying lots of expensive materials just isn't my cup of tea (but yes I have to admit that even I go sometimes grazy in my local flowershop...)
This wreath was made for an excibition where I was demonstrating the secrets of making floral decorations in my way for couple years ago : )
By the way, have you smelled the (dry) fallen leaves - my favorite at the moment!
Hugs, Minna : )

6 kommentarer:

Guldkant På Livet sa...

Verkligen vitaminbomb, vilken döläcker krans!!!! Mari.

C´est la vie sa...

Wow, vilka sköna färger...

Kram Lina
nätbutiken C´est la vie Home

Skatan sa...

God morgon!

Det är nog en av de saker jag gillar med dig och din kreativitet - att du använder dig av material som finns runt omkring dig, beroende på vilken årstid det är, och att du inte så ofta springer i väg och köper precis det du vill ha...Den påhittigheten finns i de bloggar jag gillar allra bäst :)

Här regnar det idag. Jag får väl ta mig en tur ut och lukta på löven...om jag tar mig ned till backen, det vill säga...

/Kanonkulan

Ljuvligt Hemma sa...

Vilken underbar krans :)

disa sa...

債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社

CORES DA TERRA sa...

Wonderful!!

Júlia
Portugal