16 oktober, 2008

Congratulations Karin A!


Congratulations Karin A with the blog Ute och Inne! You were nr 12 - the winning number drawn by my daughter! Please mail me your adress and the wreath-kit will be on it's way to you soon! Hope we get to see what you make out of it...we happen to know that you are a great wreath maker ( check out Karin's Christmas wreath here).
Thank you all for participating! And thank you all who have sent in pictures of your creations, they were wonderful! Next week I'll present the very first guest here on my blog!
Hugs, Minna : )

4 kommentarer:

Lina sa...

Bättre lycka nästa gång... JAg glömde skriva något till bilderna kom jag på... Är det av intresse och något du undrar över, får du höra av dig! Stor kram

E. sa...

Ciao Minna,
what an interesting blog she owns, indeed! Beautiful nature photos, looking forward to see what she will create.
It was nice just to partecipate, and lovely to get to know you!
Cari saluti,
E.

Karin A sa...

Åhh, jisses va glad jag blir! :D Jag brukar ju inte ha turen på min sida...och så går jag och vinner din härliga tävling. Fniss, duktig kransmakerska vet jag inte om jag är men med dina saker ska jag nog lyckas få ihop något att visa upp. :) Mailar dig med en gång....

Trevlig helg!
Kramar Karin

Lissen sa...

Fin blogg, som är intressant att läs och få fina tips. Ett extra + är att det är på engelska och svenska. Jagfå liksom lite träning på engelska också,L
Trevlig helg