25 september, 2008

Privet, stiff sticks and (soontobetold) juicy details

Privet (liguster in swedish) is quite similar to elderberries. It works better in bouquettes and arrangements since it has a stiff stick.

(stiff stick...oh my lord.. sometimes I wonder if you're laughing away when reading my postings...my english has gotten really bad and I have to look up words from tyda.se all the time... well, have fun, ask if you don't understand).

I've been meaning to do something with these beauties I nicked from a park close to my childrens school, but haven't got anything to show yet. And now when I look at the picture - I don't think I want to do anything, they make a lovely bouquette alone!

Tomorrow will be a special day for me...and Monday will be even more special! Come back for the juicy details :)

Yours,
Minna : )

15 kommentarer:

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Helt enig med deg de var helt nydelig alene også!
Ble spent på juicy details, venter i "spenning" :o)

Ønsker deg en god kveld.

Skatan sa...

Hej frun!

Jag älskar din engelska...eller framförallt - din humor! Stiff stick...ja, tur att inte jag behöver skriva på engelska. Jag säger då bara det. Min är egenhändigt komponerad. Rakt igenom.

Nu skall jag kika än en gång på din vackra bild innan jag flyger iväg!

Kram,

Anna

Älfgärdet sa...

Har inte hunnit med att klippa min ligusterhäck i år....men så har jag ju en massa bär nu också. Lycka! Underbara. Nån krans får det nog bli.

Lina sa...

Hi, hi, man småskrattar allt lite när man läser dt. Inte för att min engelska är bättre dock! Ha en riktigt skön helg!

Rabenfrau sa...

Liguster is a good idea! I laughed, when I read you have to look up your words. So do I, only I go to leo.org *g*
Rabenfrau

Something White sa...

Ooh, I just begin to think about what you´re saying here... haha! We do understand what you mean... :)
The simplicity in your flower-compositions is very beautiful. I like the reality of that simplicity very much, because it´s so true and not fake or artificial. Thank you for those nice pictures and ideas.

lottens vita och gröna sa...

ohhhhhh suck så vacker, tänk att besitta en sån gåva minna, du är sååååå bäst! varmastekramen lotten

anu sa...

Oh you have made so much incredible beautiful decorations out of plants and moss!!!You have given me so much inspiration!Maybe i finally can get started to do something!!!
Have a lovely weekend!

Gardenlife sa...

Supersnygga arrangemang och snyggt fotat!
Tack för titten!
/Janne

Brita sa...

Vilka härliga arrangemang du har. Och vilken härlig blogg. Tack för den och fina idéerna.
Kram

Liljorochtulpaner sa...

Du är en sann inspiration.
Och en fantastisk fotograf!!!
Genom din kameralins får allt en extra dimension.
Hälsningar Tulipa

Min verden sa...

Stiff stick du :o) Hehe! Linguser er vakkert - vakkert og det tenker jeg at jeg bør ha noe av i hagen. Får se til neste år. Hanne

vosgesparis sa...

you are right they are beautiful as they come.

Tusenfröjd sa...

Stiff stick... underbart, man bara måste småskratta lite för sig själv!!! Nu är jag väldigt nyfiken på vad som ska ske imorgon...
Ha det så underbart tills dess/ Liv

Lu sa...

Your english is great!!!