18 maj, 2008

Vakre Hjem & Interiör


Nu är den ute... Vakre Hem & Interiör med mina bilder i. Stolt att få finnas med alla de vackra bilder och artiklar som finns i det färska numret.
Tusen miljoner tack för alla era söta, snälla, uppmuntrande kommentarer. De värmer verkligen!
Klem,
Minna : )
You can find my pictures in the new issue of Norwegian Vakre Hjem &Interior. Proud to see my images among so many beautiful pictures and articles : )
Thank you so much for all your kind and encouraging comment. They really make a difference!

25 kommentarer:

Under en vind sa...

Som jag skrev i förr ainlägget...såå fina bilder!! Du kan vara stolt! Kram!

lottens vita och gröna sa...

det har jag ju såklart sett och njutit med! varmkram lotten

vosgesparis sa...

ohh good for you You go girl!!! I would love to have a copy , but I quess I have to wait to get my hands on a very expensive one ;(
But still happy for you!!

Jan sa...

I am not surprised at all. Your loved all over the world...

Lina sa...

När jag slog upp ditt reportage sa jag för mig själv, men det är ju Minnas bord! Och det var det ju också!! När är nästa reportage??? Ha en riktigt bra vecka min vän!

Gårdsromantik sa...

Visst är den underbar!

Är du sugen på att tävla så kika in hos mig. Jag firar 10000 besökare och lottar ut lite inredningsting bland er som lämnar kommentarer.

Kram Maud

Tina sa...

Vad kul, jag köpte tidningen i helgen men har inte hunnit kika ordentligt i den...då ska jag leta fram dina bilder. Kul och grattis. Kram Tina

Dreamhouse sa...

jag har inte införskaffat ännu men ser verkligen fram emot att kika!

Dadda sa...

Hej! DU har värkligen en trevlig
blog, tack får tipset om tidningen
ska nu köra och handla...
Brukar titta i din blogg!
kramar Dadda.

Randi sa...

Vilken tur att jag inte missade det här inlägget!!! Visserligen prenumererar jag på tidningen, men har inte hunnit läsa den ännu. Fick nästan panik när jag förstod att du hade en artikel i den och jag hade absolut ingen aning om var tidningen var. Men nu har jag hittat den!!! Urläckra bilder och härlig text. Du är ju superduktig! Blir jätteimponerad. När får vi läsa din nästa artikel?
Jag är såååå nyfiken på vad det är för tallrikar, som du har längst ner på vänster sida, sid 170? Ser så mysigt ojämna ut!
Jättekram Randi

Karin A sa...

Grattis Minna! Jag prenumerar inte men måste naturligtvis genast köpa detta nummer (letade efter det häromdagen i affären). Ha det gott! Kram Karin

Guldkant På Livet sa...

Nej men gud va roligt!!! Jag ska köpa tidningen, brukar gör det då och då, prenumerar inte på den men det är en mycket vacker tidning och dina bilder gör sig nog perfekt i den! Mari.

StyggaLillaLoppan sa...

men jisses hur kan jag ha missat det ? har bara bläddrat som hastigast men ändå?

ha en bra vecka !

Lilla Blanka sa...

Hej Minna!

Tack för titten hos mig!
Åh (nu blev jag sådär stum igen...)
Din sida är underbar..och dina bilder helt makalösa..jag lägger omedelbums till dig bland mina favoritlänkar!
Jag måste kolla mer..det finns ju älre inlägg :)
Ha det så jättebra och välkommen åter!
Kram
Mia
Ps golvet var fläckvist underbart, men helheten blev inte bra obehandlat så jag har målat det vitt. Ser fräscht ut också.

Hjärtat Mitt sa...

Grattis!
Kul när det man gör blir uppskattat.

Karm MAri i MArieholm

viccha sa...

I have seen your pictures! (one of my friend sent me the last Vakre)
And I just wanted to congratulate you!

Haga i Vitt sa...

Hej! Vilken super-mysig blog du har. Artikeln i "Vakre Hjem & Interiör" är verkligen fin. Dina bilder är SÅ bra. / Mia

RANA sa...

Efter att ha sett dina bilder har jag MYCKET lätt att förstå att de ville ha dem!!! Otroligt vackra.

Kram, Rana

Jessika sa...

Köpte tidningen i går kväll innan jag skulle börja jobba natt. Kastade mig över reportaget i bilen på parkeringen utanför affären.

Var stolt över allt fint du fixar och delar med dig av.

Efter att ha sovit tre timmar och sedan åkt till frissan vid 12-tiden i dag satt jag och läste mer i tidningen. Det tar en stund att ta sig igenom texten på danska eller är det norska. Men vilken härlig tidning det är.

Hanneles paradis sa...

Grattis!

Hem & Lyckas Mia sa...

Oj, vad kul, grattis! Har faktiskt inte hunnit bläddra i den ännu men prenumererar så jag ska strax kika. kram!

idémakeriet sa...

Toppen bilder, jag köpte tidningen förra veckan och är min snuttetidningen på kvällen några veckor framöver.
Härligt bild förresten med dig och Elmer. Man ser på honom att han njuter av att titta och känna på blommorna.
Kram Gerda

Anonym sa...

Hi, ordered the magazine as I often view your pictures on this block. They make my day!
Thanks you,
Kris

Leva som jag sa...

Du kan verkligen vara stolt över alla de vackra bilderna!
kramar Malin

Anonym sa...

Hello,
I am French and I have just seen your blog this day. It's wonderful and The colors beautiful. It's like Provence colors the place where I'm living. One suggestion, please visit "le jardin d'Emma" where you can see pictures of home of Provence and works of my friend. Best regards. Jean-Paul