09 mars, 2008


Jag bara älskar sidor där man kan tillverka små kort, tidningsklipp osv. Egna små kort kan du tillverka här. Tipset fick jag från Outi/White Country.

Ha en bra vårvecka allihop!

I just love pages that ables you to make your own litte cards, news etc. You can mak your own cards here. I found the link at Outi's White Country

When you're making your own card think about following:
Choose "printed"
Call number = date 2008-03-10 (on my card above)
title = veckans härligheter
text = list, 5 lines
scribble 1 = fagelkvitter
scribble 2 = blomster & andra
scribble 3 = krama din familj
Note as well that if you want to change the text on your card you have start all over again.

8 kommentarer:

yegane sa...

hej hej! Du kan vinna en IPOD på min blogg nu :)

www.yegane.blogg.se

Ha det super!

Under en vind sa...

Vilket bra tips! Ha en ny bra vecka! Kram!

Roslagsdrömmar sa...

Hej!
Vilka härliga tips : )

Ha en underbar vecka!!

Kram Maria

Lina sa...

Vilket bra tips!! Tack! Ha en bra vecka!

lilith sa...

Bra tips, men... Hur funkar den där sidan egentligen? *dumma jag*

Broarne sa...

Så roligt med ovanliga små kort.
Annmarie

Lisas torp sa...

Hej!

Vilken underbar sida du har! Så många inspirerande vårblomsterbilder!

Jag tittar in igen och vill gärna länka dej, är det OK?

Lisa

Titti sa...

Jättefin sida! Underbart inspirerande! Jag länkar gärna till dej om det är okej?
Och undrar som lilith, hur funkar den där göra kort sidan? Jag lyckas inte riktigt..