Äggsamlardags


Vänner! Det skulle bli en lille paus..som sedan växte till en rejäl paus. Vi har varit i sydligare bredgrader med en bunta vänninnor och massor med barn. Underbart välbehövligt ljus- och vänskapsterapi. Märker hur hela jag har fyllts med energi och väl hemma har det städats massor, tvättats massor, möblerats om, barnen har en tålmodig och lekful mamma och mannen en pigg och välutvilad fru :) Att semesterresan kantades av en smittsam kräsjuka, tillfällig blåst och moln, halvpension som liknade skolbespisning, allt det har jag förträngt :)

Ville alltså säga hej och påminna er att det är hög tid att börja äggjakten. Vaktelägg, rostiga ägg, Tages ägg - mmm, det är min påsk gjord av!

Har bestämt att hoppa över påskkurserna i år. Vill spendera min mammaledighet med barnen och njuta av familjen nu när jag har den lyxiga möjligheten. Det andra får helt enkelt vänta. Bloggen hör till familjen: )))

Kul att vara igång igen, stor kramar från Minna : )