15 januari, 2008

Tre snabba och kransen kanske blir din!




Idag, mina kära vänner, vill jag ställa några frågor till er. Inget avancerat, men viktigt för mig. Eftersom jag nu lägger ner en hel del tid på bloggeriet så är det lika bra att göra det så alla får mest ut av det. Därav min nyfikenhet.
Jag älskar att göra kransar, så dem kommer ni aldrig slippa, men om ni till exempel skiter i hur jag har gjort så visar jag hellre fler färdiga kransar och färre med beskrivning. Ni fattar...
Frågorna lyder som följer:
1) Hur ofta hälsar du på här i Blomsterverkstaden?
a. varje dag
b. en/två gånger i veckan
c. annat _________
2) Vad får dig att klicka dig hit, vad ger sidan dig?
a. inspiration
b. kunskap
c. lägesrapport
3) Vad saknar du på sidan? (mer än mina svar på era frågor - jag erkänner genast att jag är usel på det...tiden är bara sååååå knapp)
Alla som svarar på frågorna är med i lottningen av kransen som ni ser på bilderna. Har du mycket att säga och vill hellre skicka ett mail så går det bra.
Dragning kommer att ske på måndag den 21 januari kl 13.00.
Tusen tack på förhand och varmt välkomna med era svar!
Kram, Minna the marknadsundersökare : )

85 kommentarer:

Anna sa...

Jag kikar in på din blogg så gott som dagligen! Det gör jag för att få inspiration. Det jag vill se mer om är massor av olika blomsterarrangemang! :-)

Anonym sa...

Hej!

Jag brukar inte lämna kommentarer så ofta men jag är inne och läser din blogg ganska ofta. Jag vill svara på dina frågor så att du får ett ordentligt underlag att sammanställa.(Alltså inte bara för att vinna kransen fast det skulle ju vara otroligt roligt!)
Fråga 1: c. 4-5 ggr/vecka.
Fråga 2: a+b+c
Fråga 3: Jag saknar inget, det är din blogg med din prägel på. Jag tittar in här för att jag gillar stilen på dina alster!

Hälsningar
Gabriella i Uppsala

Älfgärdet sa...

Jag älskar dina arrangemang! Eftersom jag själv håller på en del med kransar & dyl så ger du mig både kunskap & ideér. Tycker därför att det är bra att se steg för steg. Du ligger på min bloggkoll-lista så jag är inne hos dig så snart du har lagt in nåt...! Vill bara se mer av det du gör!
//Madeleine

Anonym sa...

Hej ! Mina svar är :
1 A
2 B
3 inget jag kan komma på.
hälsn Åsa Andersson

Jennyshemochharmoni sa...

1.Så ofta jag bara hinner! Svårt att ge dig ett antal känner jag. :)2.INSPIRATION och kunskap skulle jag säga :)3. Inget :)

KRAM!

Moderncountry sa...

åh, for en vaker vakker serviettring Minna!! Jeg drømmer om å dra til et Brocant Marked i Frankrike jeg og. I mellomtiden nyter jeg av alle de vakre skattene det er å se i Franske blogger :)

På dine spørsmål :

1) Hur ofta hälsar du på här i Blomsterverkstaden?
c. annat, ca. 4 ganger.

2) Vad får dig att klicka dig hit, vad ger sidan dig?
a. inspiration
b. kunskap

3) Vad saknar du på sidan?
Bilder fra ditt verksted kanskje? Jeg er så fornøyd med alt jeg ser, dine arrangementer, dine kranser og vakre dekorasjoner. Men jeg skulle ville ha sett mer av ditt verksted hvor du jobber.

Håper du har det bra Minna!
Kraaam

Änglablommor sa...

Hej Minna!!
Jag brukar titta in på din blogg nästan varje dag. Är själv väldigt intresserad av blommor och växter. Har nu två bloggar Änglagård och den senaste Änglablommor. Anledningen till att jag kollar din blogg är framförallt inspiration, inspiration och inspiration!!! Du verkar som om du lyckas göra så fina arrangemang oavsett vad det är för material du har att jobba med! Jag saknar inget i din blogg!! Mvh Åsa

Carolina sa...

Hej!
Jag tittar in i din blogg så fort du gör ett nytt inlägg, dvs. jag har dig på min reader lista, vilket är väldigt praktiskt så man aldrig missar något! Varför jag gillar att kika in i din blogg är för att jag verkligen får härlig inspiration från alla dina bilder! Även för att kanske lära mig göra något arrangemang någon gång, då jag i nuläget är hopplöst dålig på det.. Jag saknar inget på bloggen, men ser gärna lite mer av allt :) Vänlig hälsning, Carolina

beas barnslikheter sa...

1) Hur ofta hälsar du på här i Blomsterverkstaden?

c. annat
Jag kikar in när jag ser på bloggkoll att du gjort ett nytt inlägg.

2) Vad får dig att klicka dig hit, vad ger sidan dig?
a. inspiration, främst...skulle jag säga...

3) Vad saknar du på sidan?
Ingenting särskilt...jag tycker om när man skriver med själen, det är då det blir mest äkta och mest levande. Och det är också DÅ det blir roligast för dig att blogga och det är DET som är det viktiga...att du känner att det är kul att blogga, för vi läser ändå vet du...och njuter och inspireras av vackra bilder förstås. :-)

Anonym sa...

jag svarar mer än gärna på frågorna... på fråga 1:a, 2:a+b, 3: det saknas absolutinget i din underbara blogg, den överträffar det mesta! det som jag letar efter ibland är krukdekorationer om du förstår vad jag menar. man kan göra så mycket kul med en kruka som bas (inte jag men säkert du). kram emma

Marie sa...

Hej !

Hittade hit för bara ett par veckor sedan.Men sedan dess har jag varit inne och kollat nästan varje dag.
Sidan ger mig inspiration och såklart en del kunskap.
Saknar inget. Men vill inte att du inte skulle beskriva hur kransarna görs till förmån för fler bilder.

//Marie

Linda - www.knorrigt.com sa...

1. Så fort du har uppdaterat! Jag har lagt till dig i min rss-läsare som automatiskt kollar när du uppdaterat och så fort jag ser att du gjort det kommer jag in så att jag inte missar något.

2. Inspiration först och främst, men även kunskap.

3. Arrangemang med kaktusar och suckulenter - mina favoriter. :)

Anonym sa...

Jag tittar in varje dag, tycker att du gör superläckra grejer och har mycket fina detaljer och tillbehör.Gillar vackra saker, men jag gör inga kransar eller arrangemang själv, för tillfället iallafall, kanske börjar nångång Jag kommer inte på någonting som jag saknar.
mvh Ingela_70

Susanna sa...

1) Jag prenummererar på dina inlägg, så det blir besök varje gång du skriver ett inlägg.

2)Inspiration och kunskap, och att bara njuta av dina underbara alster och bilder

3) Egentligen ingenting. Det är bra som det är. Kanske info om var du skaffar ditt material.

Livet på landet sa...

Kollar din sida i det dolda ca 4-5 ggr/vecka för att ta del av din kunskap och inspiration. Skulle gärna delta i någon av dina kurser du verkar ha emellanåt men bor tyvärr för långt bort! Saknar inget på din sida den har din prägel precis som det skall vara enlgt min åsikt!

Cin sa...

Hej Minna! Vill gärna vara med att slåss om den finfina kransen, så jag svara på dina frågor.

1) Hur ofta hälsar du på här i Blomsterverkstaden?
c. annat: ca 4 ggr i veckan

2) Vad får dig att klicka dig hit, vad ger sidan dig?
a. inspiration
b. kunskap
c. lägesrapport

3) Vad saknar du på sidan? Jag saknar ingenting, tycker din sida är en perfekt inspirationskälla! Drömmer mig tillbaka till vår bloggdag när jag är här inne och läser. :)

Stor kram från Cin.

kimsan sa...

1JAG går in här ibland ca 1 g/ veckan det är bra med tydliga beskrivningar .Så tydliga att minna elever kunde göra egna kransar till jul. 2 svar b
Plocka gärna inmer bilder det inspirrerar mvh kim i åkerby

Lina sa...

Hej!! Kikar in här dagligen!! Inspireras verkligen av dina bilder och dina kransar! Fortsätt i samma stil!! Saknar ingenting på din underbara blogg!!

Lina sa...

Hej!! Kikar in här dagligen!! Inspireras verkligen av dina bilder och dina kransar! Fortsätt i samma stil!! Saknar ingenting på din underbara blogg!!

Barbara sa...

how beautiful....amazing...

Lotta sa...

Då skall jag försöka vara snabb så kankse, kanske kransen blir min :)
1 a
2 a - b och c :)
3 - saknar ingenting... din blogg har precis det som jag vill läsa/titta på vackra bilder/få insipiration till eget pyssel. Det jag saknar är i så fall att kunna lukta och känna på dina kransar.. Ha det bra 8`)

M&Co sa...

Hei :-)

1 = a (Din blogge er jo så herlig så jeg klarer ikke holde meg borte)
2 = a og b (Liker godt at du bruker så mange ting man finner rundt om kring i kombinasjon med dine blomster)
3 = Kanskje en tutorial i ny og ne. Syntes egentlig jeg får akkuratt det jeg er ute etter når jeg besøker deg jeg)

TiniTott sa...

Mina svar är:
1.C, 3-4 ggr/vecka
2. A+B först o främst
3. Saknar inget, älskar dina arrangemang och det du visar. Du ger otroligt mycket inspiration som det är idag =) Tack =)// Tina

"M" sa...

Jag tittar in till dej för att jag vet att du gör så vackra saker....och här får man inspiration till att själv gå ut och skapa...det är såå roligt att skapa med grönt och allt man kan finna i naturen..det är du bra på..jag kollar in kanske 3 gånger i veckan...skulle göra det mer om det var fler inlägg, men jag förstår att du inte har den tiden...saknar ingenting....kram

Anonym sa...

jag går in och kikar på din blogg dagligen! den ger mig inspiration och nya ideèr till mitt eget hem. Jag skulle vilja se mera enkla blomster arrangemang som man kan följa steg för steg. Annars innehåller din blogg en bra blandning av allt man kan önska sig!

Mvh
Maria i Norrtälje

Ingela sa...

Här kommer mina svar:
1;a
2;a+b+c
3;din blogg är personlig och har en själ, därför saknar jag ingenting.

SEASIDE LIVING sa...

Jag är här inne och njuter av dina vackra arrangemang och bilder så gott som varje dag. Din sida ger mig både massor med inspiration och kunskap. Jag saknar verkligen ingenting på din sida, det enda är att jag längtar tills nästa inlägg!! :)

Kramar Jenny

PS. Underbara servettringar!!!

GårdsLyktan sa...

Hej Minna!

Här kommer mina svar:
1 B
2 A & C
3 Jag saknar ingenting i din blogg.

Tack för en trevlig och inspirerande blogg!

MVH
Sabina

Graadskan sa...

Hej Minna!
Underbart vacker krans! Måste ta chansen att vara med i utlottningen!
Jag är inne på din blogg en/två gånger i veckan.
Sidan ger mig otroligt mycket inspiration! Även kunskap såklart, men framförallt inspiration.
Bloggen är riktigt bra som den är. Lagom variation mellan kransar (även jag älskar just kransar!) och andra arrangemang. För min del behöver du inte ändra något!!
Kram Graadskan

Anonym sa...

Hej Minna!

Självklart ska jag hjälpa dig så att du får ett underlag att jobba med.
Fråga 1. b Det brukar bli en till två gånger i vecckan, har jag mycket tid så tittar jag in oftare.
Fråga 2. Eftersom jag är väldigt intresserad av blommor och även jobbat i blomsteraffär så går jag väl in på din sida för att få främst inspiration (alltså svar a), men jag skulle tycka att det var lite synd om du tog bort allt där du visar hur du gör. För i och med att man kan göra saker på olika sätt så tycker jag att det är väldigt intressant att se hur just du har gjort det och oftast brukar ju det bara bidra med att vi får se fler fina bilder (om än på samma sak) :-)
fråga 3. Jag kan inte säga att jag saknar något på sidan för jag gillar din sida precis som den är för det är ju den som är du. Jag gillar också att du visar att man kan använda så mycket både från skogen och det man har i sin trädgård, det blir dels inte så dyrt men framförallt blir det ju så levande! Så jag tycker att det viktigaste är att du gör så som du tycker känns rätt för dig och det kan ju knappast vara fel för vi är ju många som besöker dig :-)

Roligt och ambitiöst av dig att göra den här lilla undersökningen - du bryr dig verkligen!

Hoppas du får ut något vettigt av mina svar.

Sköt om dig så gott!

Kramar Camilla i Örebro

bulan sa...

1) Hur ofta hälsar du på här i Blomsterverkstaden?

b. en/två gånger i veckan

2) Vad får dig att klicka dig hit, vad ger sidan dig?

a. inspiration

3) Vad saknar du på sidan?

Jag saknar doften av alla kransar, buketter och arrangemang men det blir kanske svårt att åtgärda ;)

Dekorera medmera sa...

Denna underbara inspirerande sida besker jag dagligen!
Fråga 1: A
Fråga 2 A, B, C
Fråga 3: Kan inte komma på något. Önskar bara att det inte var så långt bort, hade velat gå en kurs...

Ha en bra dag!

Karin sa...

Hej Minna,
Jag vill också gärna svara på dina frågor trots att jag (tyvärr) aldrig lämnar någon hälsning när jag "hälsar på" hos dig.
Fråga 1: B
Fråga 2: A mest
Fråga 3: Eftersom du är så jätteduktig med blommor och växter så skulle det vara roligt att se mer av ditt hem som säkert också är supermysigt!
Hälsningar från Karin

Anonym sa...

Hej!

Vilka vackra kransar!

Svarar gärna på dina frågor och hoppas på att bli en lycklig vinnare.

1)Jag besöker din blogg ett flertal gånger i veckan.
2)INSPIRATION. Du visar många vackra arrangemang med enkla medel, det gillar jag skarpt!
3) Jag tycker om din bloggsida precis som den är, för den visar ju en liten bit av dig.
Skulle det vara något så är det ju att jag vill se mer...!
Fler bilder på dekoration med blommor.
Ha en trevlig vecka!

/M som i Mica

jessica -fröt sa...

1) Hur ofta hälsar du på här i Blomsterverkstaden?
b. en/två gånger i veckan
2) Vad får dig att klicka dig hit, vad ger sidan dig?
a. inspiration
3) Vad saknar du på sidan? Jag kan inte säga att jag saknar något men eftersom jag är ren nybörjagare så uppskattar jag när du visar hur du gör och inte bara färdiga modeller - men som sagt det är ju något du redan gör :)

risulintu sa...

1.) Jag besöker här kanske 3-4 gånger i månad.

2.) Din härliga handarbete. Det framkallar inspiration.

3.) Jag kan inte alltid identifiera blommor och växter du anvander i din kransar från bilder.

Laeriss sa...

Ce coeur en feuillage est ravissant !!!

Anonym sa...

Hej Minna!
Jag läser din blogg ofta och inspireras mycket av den. Här kommer mina svar:

1: c: ca 5 gånger per vecka
2: a
3: saknar inget direkt, kanske lite mer info om material i så fall.

Hälsningar
Helena Hammar

Azola sa...

Även jag kikar in så fort det kommer något nytt. Hamnade här hos dig för just dina kransars skull.

Glädje att följa skapandet och inspiration...jag har mycket att lära!

Jag saknar inte något, fortsätt som du gör så fantastiskt och gläd oss!

Azola sa...

Även jag kikar in så fort det kommer något nytt. Hamnade här hos dig för just dina kransars skull.

Glädje att följa skapandet och inspiration...jag har mycket att lära!

Jag saknar inte något, fortsätt som du gör så fantastiskt och gläd oss!

Azola sa...

Även jag kikar in så fort det kommer något nytt. Hamnade här hos dig för just dina kransars skull.

Glädje att följa skapandet och inspiration...jag har mycket att lära!

Jag saknar inte något, fortsätt som du gör så fantastiskt och gläd oss!

Azola sa...

Även jag kikar in så fort det kommer något nytt. Hamnade här hos dig för just dina kransars skull.

Glädje att följa skapandet och inspiration...jag har mycket att lära!

Jag saknar inte något, fortsätt som du gör så fantastiskt och gläd oss!

Zaga sa...

Jag besöker din blogg några gånger/vecka och jag får så mycket inspiration och ideer av Dig!
Jag tycker att din Blogg inte saknar något utan man får ut det man vill av den, vackra blommor/kransar, arrangemang, saker, ideer mm.
Kram E

linnea-maria sa...

Hejsan Självklart vill jag vara med och tävla!!
Fråga 1: jag svarar c: det är nog oftare än 2 gånger i veckan.
Fråga 2: Både a och b. Ditt sätt att använda naturmaterial sådant som går att få tag på bara man går ut tycker jag är väldigt inspirerande även om jag inte gör lika arbetade arrangemang så får jag mycket idéer på vad jag kan använda.
Fråga 3: Faktiskt jag tycker din blogg är bra. Det är så roligt att få se dina konstverk och arrangemang. Du visar inte så mycket inredning men det tycker jag inte gör något för det ser man i alla andra bloggar. Kram /linnea-maria

Anita sa...

Jeg er innom her 4-5 dager i uken! Og det er fordi du har en inspirerende og fantastisk side!
Tror ikke jeg savner noe jeg!!
He en flott uke videre!

Linda P sa...

Halloj!
1)Dagligen
2)Alla tre alt.
3)Jag hade gärna sett lite mer av arrangemang i ditt hem eller i andra miljöer, inköp osv om man nu får önska fritt :)

Ha det gott!

Pernilla sa...

Hejsan!
Jag kikar in 3-4 ggr per vecka.Bara för att få lite inspiration å släcka min törst efter floristyrket.Varit mammaledig å hemmafru ni i 5 år.Längtar ut i yrket igen *LER*.
saknar inget på din sida...den är underbar.
Kram pernilla

Anna sa...

Får jag tid över på jobbet vid fika eller så går jag in på sidan för att få lite inspiration eller bara titta på ngt fint för det gör mej glad :)

Jag har nyss upptäkt sidan men kommer nog att gå in som nu sedan dec ca en gång i veckan....kanske oftare när våren ger kreativitet!

Jättefina bilder och lagom mkt text tycker jag. kul att få veta lite om vem som har sidan.
Bra att få hur man gör kransarna.
Jättebra länkar!
Det jag saknar nu men det är kanske för att jag är insnöad på det just nu så är det lite annorlunda, bondromantiskt och kul ideer till bröllop. Inte bara buketten utan annat med att dekorera lokal etc med. Men gärna buketter med...det finns så mkt fint men gillar din stil och hade blivit glad om du hade mer sådana tips.

Lycka till och det ska bli jättekul att följa din blogg nu till våren och få härlig inspiration! :)

kram
/Anna

Pioner äro vita sa...

Hej

Jag kikar in på din blogg kanske i gg/veckan

För att den ger min inspiration.

Jag tycker inte att det saknas något här för att jag känner mig glad och nöjd när jag går härifrån.

Karin

flora sa...

Hej !

Jag brukar vanligen inte lämna kommentarer i bloggvärlden men läser din blogg 1:flera ggr/vecka. Har nyligen upptäckt den efter att ha läst om dig. Jag tittar in för att få 2: inspiration. Jag vill gärna ta del av tillvägagångsätt, tips och trix som man som amatör har nytta av för att "få till det". 3: Dock är det viktigaste att du skriver om det du vill och tycker är roligt, för läsare har du i massor !!
// Flora

Jennie sa...

Äntligen har jag fått tummen ur och här kommer mina svar...

1. a) En gång varje dag hälsar jag på dig, men är lite lat med att lämna kommentarer...
2. a) Din sida ger mig inspiration till sånt jag skulle vilja kunna göra, hoppas jag får chansen att göra fina kransar den dagen jag "blir med hus"...vi väntar på svar just nu.
3. Saknar inget direkt....tycker det är så bra som det är.

ha det bra/ Jennie

(Behöver inte vara med på själva lottningen för tyvärr har jag ingenstans och hänga en sån vacker krans.... :(

Under en vind sa...

Hallå!!!

Jag besöker din blogg ca 4-5 ggr per vecka, alternativ C alltså. Jag gör det för att få A - massor av inspiration!!

Jag saknar ingenting...mer inlägg kan man ju alltid be snällt om! Efter att ha besökt din vackra gård skulle det vara roligt att se mer av den och omgivningarna! Otroligt vacker plats! Å ert gästhus var sååå mysigt!
Kram!

hannamarie sa...

Hej!
Jag har ingen egen blogg, men tittar gärna in hos andra. Din blogg ligger högt på listan skall du veta!

Fråga 1
Jag tittar ett par gånger i veckan, minst.

Fråga 2
Jag tycker att du gör så otroligt vackra saker, helt underbara grejer. (Ja, jag tycker verkligen det!) Tittar in på din blogg för att mest få inspiration till egna alster som jag förgyller mitt hem med. Njuter av att bara titta runt bland dina konstverk. Så smakfullt!

Fråga 3
Jag saknar ingenting, fortsätt på ditt sätt, med din egen stil. Glad att jag hittat din blogg!

/ Hannamarie

Anna i GBG sa...

1) Hur ofta hälsar du på här i Blomsterverkstaden?
b. 4-5 gånger i veckan
2) Vad får dig att klicka dig hit, vad ger sidan dig?
a. inspiration
3) Vad saknar du på sidan? inget, du sätter prägeln själv på bloggen och hur mycket du vill visa men kanske mer "in-aktion-bilder" i verkstaden...

Malina sa...

Du lär få lägga upp ett statistik programm... tror du har så många fler läsare som bara njuuuter av dina arr & bilder än vi har krav på dej/ bloggen :)
1)C ca 4
2) a + b + vackert & vilsamt feel-good sida!
3) vill veta _hur_ saker tillverkas, har aldrig gått kurs, gärna rekommendationer vart/ hur stommar köps/ fixas, "hårnålar" mm Gillar verkligen ditt ta-vad-du-har & gör nåt vackert metod! så fortsätt du :)
/malina uppsala

Kristina sa...

Hej!

Brukar vara inne ofta och kolla och ett sånt här tillfälle att vinna en vacker krans kan man ju bara inte motstå!

Så svar på dina frågor:
1. 3-4 ggr/ vecka
2. a+b
3. Hållr med många av de andra att jag inte direkt saknar något. Det är en härligt inspirerande sida som man lätt blir fast i!

Jonna sa...

Hej!

Jag svarar
1. b
2. a
3. inget :)

Eva sa...

Jag tittar in ca 1 gång i veckan, jag tittar in för att få inspiration & njuta av bilderna! Jag vill gärna ha beskrivning på hur man går tillväga i arrangemangen. Annars saknar jag inget särskilt.

/Eva

Franska Liljan sa...

Hej
jag tittar in nästan varje dag, men det är första gången jag vågar skriva nåt... Är inne här för inspirationens skull, älskar blommor och blader och ser frame mot att vår tvättstuga skall bli mitt blomsterpysslar-rum oxå.

Som sagt, 1C, inne nästan varje dag.
2; inspiration och glädje
3; niente, dvs saknar inget. Men läser gärna mer info om hur du skapat dina alster!
Kram Helena

millan sa...

jag är inne en eller två gånger dagligen och tycker att den är jätte inspererande!

rost&rosor sa...

Har aldrig lämnat kommentar här förut men titar in då och då.En av de första bloggar jag började titta på innan jag själv skaffade blogg.
Fråga1.1-2 ggr i veckan
Fråga2.Inspiration
Fråga3.Saknar egentligen ingenting på sidan den är jättefin och inspirerande du visar många fina saker.
M.v.h.Katta

På Norrgården sa...

Vilken jättefin krans! Passar så bra nu efter jul! Ok, frågorna då:
1. c. 2-3 ggr/vecka.
2. a + b
3. Inget jag kan komma på direkt...bara ännu mer tips på arramgemang! Kan inte få nog!

Kram Ida

http://cieldorage.canalblog.com sa...

Toujours cet univers de poésie que j'admire chez toi !

Whoopsi Daisy sa...

Hei
JEg er ofte innom sidene dine og koser meg med alle bildene. Får masse inspirasjon.
1. 3-4 ganger i uken
2. inspirasjon
3. jeg savner ingen ting på sidnee dine, jeg er inne her for å se på fine bilder og få inspirasjon. Det er flotte sider du har.

God helg
Whoopsi Dasiy

Kristin sa...

Hej Minna!
Här är mina svar
1b
2a
3 - saknar eg inget, jag tycker du gör så underbara inlägg att jag alltid blir superglad när det är ett nytt inlägg som jag inte läst! Både bilderna och texterna är fina och jag kan inte komma på vad jag skulle kunna begära mer. Du är toppen helt enkelt! Bara fortsätt i samma stil!

hulukvarn sa...

1) Hur ofta hälsar du på här i Blomsterverkstaden?
a. varje dag, i hopp om nya vackra inlägg!

2) Vad får dig att klicka dig hit, vad ger sidan dig?

Jag hälsar på hos dig för att få inspiration men den största anledningen är att din sida är ögongodis för mig:)

3) Vad saknar du på sidan? Jag önskar att dina inlägg kom lite oftare??!! Och sedan är jag lite nyfiken på inomhusmiljöer hos dig. Eftersom du är så duktig på blomsterarrangemang och utomhusmiljöer måste du ju vara en klippa på inomhusmiljöer!

Ha en härlig helg i alla fall! Kram/Hanna

AgenturenDesignideer/Bella sa...

Har precis upptäckt "bloggvärlden" och stötte av en slump på din sida när jag sökte bilder på Google. Tack för att jag får kika in och bli inspirerad!
Jag vore tacksam om du skriver vad dina kransar innehåller så kan jag som en extra utmaning försöka klara mig utan beskrivning.

Här kommer mina svar;
1. Så ofta jag hinner, vilket i realiteten blir ca 2 gånger i veckan.
2. ABC
3. Din blogg är underbar som den är men får man önska så vore det att få se fler foton...

Anonym sa...

Hejsan!
Jag skall försöka svara på dina frågor: Jag besöker din blogg ca 4-5 ggr i veckan för inspiration men också bara för att njuta. Tycker det är så kul att se vad du gör, men får sällan gjort något själv :).Så fortsätt som du gör och gärna massor med bilder ;) (men jag förstår om du inte hinner det :)).
Kram
Lena P i Göteborg

Lotti sa...

Hej! Kan inte låta bli att försöka vinna en krans av dig. Du är ju helt otrolig på att skapa fina saker.

Fråga 1 - ca 2-4 gånger i veckan.
Fråga 2 - Inspiration!!!
Fråga 3 - Instruktion (med hjälp av bilder) på hur man rent gör en krans

Tack för din härligt inspirerande sida!!

Smycka dig sa...

Hej besöker din blogg då och då jag har länkat dig till min favorit blogg sedan länge tillbaka..
Som gammal florist så njuter jag för fullt att se dina vackra alster... det är ett yrke jag saknar ibland men får mitt lystmäte i trädgården på sommarn..
Svaren är:
1:a
2:b
3 du ger allt som jag behöver av inspiration och lust till arrangemang.
Kram
Lotta

Elisa Day sa...

1.Du ligger på min bloggkoll-lista ser så fort du gjort ett nytt inlägg 2. A och B
3. Kanske mer information om hur du gör och vilka material

molly sa...

Jeg vil ha din butikk, ved siden av min butikk;)

Hallongränd 4 sa...

Jag gillar marknadsundersökningar, enkäter och sifo-undersökningar. Så jag bara måste svara.

Fråga 1:
C - jag tittar in då och då. Jag är busy med yrkesliv och husmorsplikter. Bloggandet och bloggläsning sker på tid som jag egentligen inte har.
Fråga 2:
A,B och C, fast mest C.
Fråga 3:
Saknar ingenting. Du har fina, inspirerande bilder. Så fort tid och lust infinner sig så ska jag göra ett mosshjärta, som du hade i ditt inlägg den 23 december. Det tyckte jag var underbart vackert.
Kram från Annette

Karin( Myrtenochsilver) sa...

Hej Minna!
Här kommer mina svar:
Fråga 1: Tittar in så gott som dagligen!(A)
Fråga 2:För att få inspiration!
Fråga 3:Skulle vilja se mer av ditt hem och din gård.. vi har ju fått se små bitar då och då (fast nu var det länge sen) och man blir så sugen på att se mer. Du har ju sån fin stil och blick för detaljer.
Massor med kramar! Karin

Anonym sa...

Fråga1:varje dag.
Fråga2:Alla alternativ
Fråga3:jag skulle vilja kunna göra Dina bilder större, genom att klicka på dom. Jag vill kunna göra likadana.

Anonym sa...

Hei,
käyn sivuillasi pari-kolme kertaa viikossa ja lähinnä haen inspiraatiota sekä ihailen todella kauniita kuviasi.
Varsinaisesti en mitään blogissasi muuttaisi, mutta tällaista aloittelijakranssinsitojaa ilahduttaisi vaihe-vaiheelta kuvat silloin tällöin.
Terveisin
Heini

tindralitemera sa...

Hej!
Det var din sida som jag hittade första gången jag sökte på google på shabby chic,och du hamnade på min favorit lista!
Svar på frågorna:
1. Dagligen
2.Mycket inspirerande,bra med beskrivninger..för mig som är nybörjare.
3.Tycker din sida är underbar som den är!
Hälsningar Katarina

mona sa...

Vil se dine nydelige arrangementer,både kranser og annet,du inspirerer sååå mye :) Fortsett som du alltid har gjort !! Ha en fin uke :)

sofia sa...

Halloj!
Klart man kollar in här ofta! Blir nog nästan dagligen! Gör det för att njuta av vackra foton och arrangemang, inspiration bjuder du på i massor!!
saknar egentligen ingenting - mer än att man hela tiden vill se mer :)
KRAM på dej!
(och du.. det gör inget att du glömde mej på bloggträffslistan :9 - nu fick jag ju massor av besök på det här viset istället ;) )

Fröken Fräken ifrån Fryken.. sa...

Hej,

Jag brukar titta in till din blogg 1-2 gånger i veckan för att njuta och få inspireras av dina vackra kransar & arrangemang.

Nej, jag saknar egentligen ingenting, jag vet själv hur svårt det är att hinna med allt annars skulle jag nog säga FLER inlägg & mer bloggande om dina underbara alster :-)

Ha det gott & Kram /Frida

Lotta sa...

1. B eller så ofta jag hinner
2. A i massor. Älskar din stil och se dina bilder gör att jag själv får nya idéer och jag bli sugen på att bara sätta igång bums.
3. Saknar egentligen ingenting. Vill bara ha MER. :)

Lotta i Småland

Lene sa...

Hei!

Tusen takk for en inspirerende og ide rik blogg!
Du er en av mine daglige faste blogger jeg er innom.

Mine svar:
1.a
2.a/b
3.bilder fra ditt verksted

Ønsker deg lykke til videre med bloggingen!

Vennlig hilsen Lene

Anonym sa...

Hejsan!!
Jag kikar in oftast så gott som dagligen i din underbara blogg, du bjuder på så mycket ögongodis. Oftast bara för att få inspiration men även om jag kan lära mig något.Har aldrig gått kurs eller så, så jag skulle tycka om att få tips på inköpsställen.
Vill tacka dig för att du delar med dig på din härliga blogg man blir så glad av den!//Kramar i massor//Marie-Louise

Vella sa...

Svar: 1= A
2= A,B,C
3= Jag saknar inget....
Jag bara njuter då jag besöker din underbara blogg!! / Kramisar Vella
vellasgarden.tradgardsblogg.se

Fridhemspinglan sa...

1. en gång i veckan - som med de andra favoriterna!
2. inspiration
3. Saknar inget, men är nyfiken på hur du inreder ditt hem. jag ser ju att du kan...!

Ingela :)