21 januari, 2008

Tack och grattis!


Tusen och åter tusen tack för era svar!!!! Ni kan själv läsa vad de andra tycker, plus att jag fick även 11 st mail. Av alla deltagare (minus en dubbel och en dubbeldubbel) drog assistenten här hemma fram den lyckliga vinnaren, som denna gång blev nummer 56!
Och bakom nummer 56 hittade jag Millan!!! Grattis! Mailar du din adress till mig så postar jag kransen genast.
Nu ska jag börja analysera era svar och dra massa statistiska slutsatser, tabellerna förjer : ))) he, he, som om matte o sånt skulle vara min starka sida : )
Ännu en gång tack till er alla som tog er tid att svara, det uppskattar jag verkligen!
Kram,
Minna : )

32 kommentarer:

Guldkant På Livet sa...

Jäklar, jag missade din tävling!! Grattis till Millan, kransen är ljuvlig!! Din blogg, den har allt en blogg i denna kategori ska ha,inspiration & en njutning för ögat!! Mari.

Jennyshemochharmoni sa...

Jag är jätteavis på Millan men stort GRATTIS ändå ;) Kransen är helt underbar!! KRAM

Under en vind sa...

Grattis till vinnaren!!! Ha en toppenvecka! Kram!

marie sa...

Den kransen är helt underbar och man får gratulera Millan som får den!Tänk nu är våren snart här och lökarna kommer snart spira.Ska bli så kul att se vad du bestämt dig för att publicera på bloggen. Allt är fint du visar så för mig får du gärna fortsätta i samma anda. När kommer det där reportaget ut som de gjorde hos dig, vill inte missa det??! Kra

marie sa...

Ojdå! Det skulle stå kram, inte kra och inte krax.....

atmosphere sa...

Superfyndigt med "marknadsundersökningen"
Jätteroligt att få feed-back! Ha e fin vecka.
Kram Ingrid

Becca sa...

What a very beautiful blog! I can not understand a single word but the photos are lovely.

SKATAN sa...

Hej! Vill bara titta in och säga hej. Det var så länge sedan jag hade möjlighet att surfa runt i lugn och ro en stund! Har missat massor av dina vackra inlägg. Du är verkligen en häftig inspirationskälla : )

Kram.

Jeanettes hus sa...

Grattis till Millan som fick din fina krans. Nu får man väl själv försöka göra något liknande.
Längtar till din nästa kurs.
Vi ses och hörs.
Ja en kanonvecka!
Kramisar Jeanette

Jeanettes hus sa...

Grattis till Millan som fick din fina krans. Nu får man väl själv försöka göra något liknande.
Längtar till din nästa kurs.
Vi ses och hörs.
Ja en kanonvecka!
Kramisar Jeanette

molly sa...

Grattis:) Skulle ønske jeg hadde en slik krans, men kanskje en gang når du åpner en filial i Norge;)

Paula/Dekoreramedmera sa...

Grattis till kransen!
Älskar det du gör! Gillar gamla rostiga saker, och du får verkligen in det på massa roliga, nya sätt.

Ha en bra dag!
Hälsar

Paula

Pia..... sa...

jjahaja..en till som missade nåt...så tråkigt..förresten så blir jagalldeles stum när jag kommer in här...du har så mycket fint.....:)..PIA

Hem & Lyckas Mia sa...

Attans, nu missade jag tävlingen :-( Nåväl, grattis Millan!! kram

Vita tankar sa...

Hur kunde jag missa denna tävlingen!!? Den kransen var bara så underbar!

Grattis till Millan, iallafall..;-)

Hälsningar Linda

Kajsa sa...

Åh vilken mysig blog! Hit återkommer jag gärna!

Ha en skön helg!

Azola sa...

GRATTIS Millan!!
ingen ide att gråta över spilld krans ;)...ehh ..skojade bara!
Härlig blogg och snygga bilder och mycket lärorik...kikar in varken jag vunnit eller inte. Tack för att du finns! kram Azola

mérote sa...

Continuez, c'est tellement beau ce que vous faites. J'attends chaque jour vos nouvelles créations. Bravo! (J'habite Bordeaux).

alexpupin@hotmail.fr

saint-ange sa...

hi,
your blog is very, very delicious !!!
I love all...
friendly of Provence

bettan sa...

Hejsan !

Vill bara gratulera till din underbara sida, den är så ljuvlig med alla trevliga hälsningar du får samt bilderna, så underbart fina, och länkarna därtill .. kunde aldrig drömma om att det fanns en sån härlig hemsida --- jag tror din länk kom ifrån Ulriksdals Slottsträdgård --

Frk.Badegakk sa...

For en nydelig krans! Heldige Millan! Virkelig et vakkert stykke arbeid!=D

Moderncountry sa...

Grattis til Millan, vakker vakker krans!! Ja, man blir jo litt misunnelig selv, men man kan jo ikke få alt såklart.

Så, hvordan går det med deg da Minna? Sitter du også der i et ruskevær? Her blåser nesten vinduene inn, så sterke stormer har vi. Nå ser jeg noe fly gjennom luften. Katten følger livlig med :)
Jeg slurper en deilig te og tenker ut nye broderier. Ja, det er det jeg gjør om dagen, syr og broderer. Håper det blir noe ut av det, så jeg ikke skuffer alle som er interessert. Man får jo nesten prestasjonsangst her inne, så mye vakkert som er å se.

Nei, nå får du ha det så bra, sender en varm klem med en stormete vind herifra Nord Holland!
Aina

Hannas form sa...

Så mycket vackra bilder...vad glad jag är att ha hittat hit...hoppas det är ok att jag länkar?

Ha det gott!
KRAM
Hanna

Mamma Millan sa...

hej .vilka vackra blomesterarrangemang...som taget ur en tidning. första gången jag besöker dig...såg att jag missat din tävling!!Kunde ju varit jag som var vinnaren till den ljuvliga kransen...(syftar på namnet)

Kram// Millan...Mamma Millan

Kära Stina sa...

Å så fina kransar och ddekorationer! Din blogg är ny för mig men jag ska definitivt lägga den på minnet! Så härligt med allt det gröna och min vårlängtan blir nu ännu svårare! Ha en skön helg! /Kram Kerstin

Margareta sa...

Vilken trevlig bekantskap Så mkt vackert och läsvärt på din blogg. har även varit inne på din hemsida.
Trevligt att du har en liten Elmer i huset. Jag är mormor till en liten Elmer som nyss var liten, men blir 6 i sommar.
Lycka till i blomsterverkstan.
Hälsningar Margareta

Kicki sa...

Hej
ah SÅ inspirerande grejor på din fantastiska Blogg! Ville bara tala om att jag också tänkt bli flitigare med Bloggandet och berätta mera storys och visa fler bilder från det stolliga livet med Countrystyle på Thyrasgård. Har därför flyttat över alla mina 3 Bloggar till thyrasgard.blogspot.com. Här finns mycket inredningsbilder och massor med läsning! Lantstil.blogspot.com uppdateras därför inte from nu.
Kram från Kicki

debsters sa...

I hope you read English. Your pictures are a pleasure to look at and absolutely gorgeous. Thanks so much for sharing them.

P-lina sa...

Ser att jag kommer försent ...hihi.
Det gör inget , är ändå väldigt glad att jag hittade hit.

Din blog är så fin! Love it!
Kommer garanterar tbx!/P-lina

Anonym sa...

Bonjour, j'aime vos idées champêtres,et l'esprit de votre équipe,pouvez vous m'aider à sauver cette vieille serre, je l'aime et ne sais comment lui rendre son charme, peut être qu'en réunissant vos talents vous auriez une idée.merci d'avance!
Bien à vous.
béatrice.
le bord des nuages

Anonym sa...

Bonjour, j'aime vos idées champêtres,et l'esprit de votre équipe,pouvez vous m'aider à sauver cette vieille serre, je l'aime et ne sais comment lui rendre son charme, peut être qu'en réunissant vos talents vous auriez une idée.merci d'avance!
Bien à vous.
béatrice.
le bord des nuages

Anonym sa...

Bonjour, j'aime vos idées champêtres,et l'esprit de votre équipe,pouvez vous m'aider à sauver cette vieille serre, je l'aime et ne sais comment lui rendre son charme, peut être qu'en réunissant vos talents vous auriez une idée.merci d'avance!
Bien à vous.
béatrice.
le bord des nuages