05 oktober, 2007

Helgens menu


Ikväll ska jag njuta av god mat och fredagsmys med familjen toppad med nya Lantliv. (Stylisten Eva Lindh som brukar göra modereportagen är min idol!)

Extra krydda för helgen ger morgondagens besök hos Vintage by Nina. Hon öppnar sin nya showroom/butik i närheten. Jipppppiiiiiiiiii, ser verkligen framemot utflykten dit. Förväntningarna är höga!!! Hon har en butik på nätet, och bor i ett alldeles ljuvligt hus i Höllviken (bilder finns under press på hennes sida). Kolla alltihop här.



bild Vintage by Nina



Som mellanmål serveras det besök till min käraste Blomsterverkstad. Jag slinker dit så ofta tillfälle ges mellan handboll, fotboll, blöjbyten och fiskpinnestekning. Ibland står jag bara och låter själen vila i allt det (i mina ögön) vackra. Ju rostigare desto bättre :)







Njut av det vackra mina vänner! Och av era nära och kära!

Kram, Minna

11 kommentarer:

kristin Co sa...

Le rêve ... Dame-Nature dans son élément ... les images parlent d'elle-mêmes ! Que du beau !!!

Pia..... sa...

Ja det var vackert ...och måste fråga vad är det du har längst bak?..en gammal dörr eller?...fint iallafall...och rostigt ja det håller jag med dej om..ju rostigare ju bättre..:) ha en trevlig helg..PIA

SKATAN sa...

Jag njuter för fullt! Din lyckans ost... : )Insup intryck för oss också!

Kram!

karin a sa...

Det låter som en helg kryddad med trevligheter! Hoppas du tar med dig kameran och rapporterar här med. Kram

Randi sa...

Tack för tipset! Nu måste jag försöka göra en omplanering av helgens aktiviteter. Vill såååå gärna besöka Nina´s butik.

Marina sa...

Tack för den uppmaningen. Den behövs ofta! Inte för att jag inte njuter utan för att verklgien påminnas om hur tacksam man ska vara för naturen och varandra. Har nya lantliv kommit? Det har jag missat!

sublim design sa...

Vilka härliga bilder,
en riktig njutning för ögat!
/S

Ljuva ro sa...

Va läckert! Att hönsnät och gamlaplank kan vara så vackert...

Pernilla sa...

Oj vilken härlig helg det låter som...mums för själen och en fröjd för ögat.
Mvh Pernilla

vildängel sa...

vilka läckra bilder och läckra arr du visar :D

an angel at my table sa...

Vilka fina arrangemang du har gjort!!!