13 oktober, 2007

Angenäm helg och tack!


Vill önska er alla wonderbara bloggvänner en riktigt trevlig helg! Här har det varit frost i natt och mitt olivträd står ute!!! Panik, hoppas den har klarat sig.

Jag vill också tacka för alla de upplyftande, snälla, roliga, fina kommentarer ni lämnat här hos mig. Ni känns som mina goda vänner och jag skulle vilja lämna hälsningar hos er varje gång jag besöker er...men det hinner jag bara inte med. Men jag tänker på er och glädjer mig så för den inspirationen jag får från er! TACK!

Stor kram,
Minna : )

p.s. ni känner säkert igen björkris-saken som jag visat tidigare. När rosorna hade vissnat, plockade jag en knippe snöbärskvistar och stoppade i vasen inuti.

17 kommentarer:

Laeriss sa...

Lovely post... it's very nice !

EVA AGNES sa...

Godmorgon Minna!
Nu har jag kikat på dig och din blomsterverkstad i Allas julnummer som jag skaffade i går.
Du känns som en god vän d också.
Kramar Eva Agnes

Marjorie sa...

I am Belgian.
Tank you for these beautiful images.
Marjorie

Lime sa...

Trevlig helg till dig också! Det blir nog ett ex av Allers julnummer endera dagen :-)

Ruffa sa...

Tack för att du delar med dig av din blogg! Helt underbar inspiration! kram

eva i halmstad sa...

Ja tack för all inspiration du ger mej, jag är ur dålig på de här med "pynt" o blommor, skönt med någon som visar hur.
Ha de gott, Eva

Guldkant På Livet sa...

Hallå där, så länge sen jag kikade in här nu men oj så mycket vackert du visar och gör!! och så kul att du är med på omslaget av Allerstidningen, jättekul, grattis! Underbara kransar, alltihopa! Tidningen ska jag köpa, ha en bra höstvecka! Mari.

moderncountry sa...

Heisann Minna!
Nå har jeg tittet på forrige post om reportasje i Allas Julnummer, så supermysigt det så ut! Og hei på deg :)Så vakker du er da, kjempeflott bilde. Så varmt og friskt på en gang. Synd jeg ikke får tak i det bladet her nede altså :( Så hyggelig at du tar deg en tur til Nederland, blir det før Jul? Hadde vært så hyggelig med et lite møte :) Ja, som du sier. Man føler jo at de som besøker siden blir ens venner. Jeg kommer jo innom her nesten hver dag, litt sent ute i dag da, men man rekker jo å bli litt kjent. Det er så utrolig hyggelig med blogging, ville ikke vært foruten!Nå skal jeg straks gå og pusle litt mer, ha en trivelig kveld Minna, klemmer(",)

Pernilla sa...

Hej på dej!
Såg ditt reportage i tidningen....super fint.
Jag blir sååå avundsjuuuuk.
Kramizar

På Norrgården sa...

Ska köpa Allers julmagasin imorgon när jag kommer till första bästa affär! Börjar känna mig riktigt julsugen å det bästa är ju att få planera å tänka ut nu i förväg tycker jag. Efter allt det fina jag sett på din blogg tror jag säkert jag kommer få se mycket fint från dig i tidningen. Förväntansfull!

Lina sa...

Önsakar dig en härlig vecka! Vi hörs! Kram L

SEASIDE LIVING sa...

Jag har köpt tidningen och läst och beundrat alla dina arrangemang! Du är verkligen urduktig!!! :)

Stora kramar Jenny

Tidsmästarinnan sa...

hej!
vilket vackert arrangemang det blev, jag hade aldrig kommit att tänka på det där med björkriset men det blev verkligen super. Nu får jag väl springa till affären och kika i tidningshyllan också!
Må så gott!
/S

WhiteVintageDreams sa...

Grattis till reportaget!!!
Jag har oxå köpt tidningen...var tvungen att kika på bilderna igen. (Bara för att du sa att du inte kände dig på topp då.) Men du ser jättefräsch ut och visar underbara arrangemang som vanligt :)!
Jag har en av världens kortaste guldfiskminne. Jag vet att jag frågat dig, om jag kan länka till dig. Men minns inte i vilket inlägg jag gjort det ;). Jag hittar alltså inte ditt svar *generad*. Så förlåt mitt tjat...men får jag länka till dig ;)?
Kramar

katarina sa...

Din underbar sida är alltid lika skoj att koka in på:)
Go kväll ! ( höll på o glömma)
Tidningen skall inhandlas i morgon och dina alla arrangemang njuts hela tiden, du har en så mysig blogg :)
(jag lånade en bild av dig i dag men talade nogsammt om vartifrån)
Ha en toppenskön höstkväll !
Kram katarina

Pernilla sa...

Hej på dej!

Tack för fina inlägg, din blogg är så inspirerande....mammaledig florist som känner en viss frustration...hihi.
Kram på dej

Mia sa...

enkelt men ack så snyggt!