11 oktober, 2007

Allers Julmagasin


Jap, det är jag det. En del av er har redan hunnit upptäcka tidningen, själv trodde jag att den skulle komma ut först i slutet av månaden.
Jo, så här var det; Aller besökte mig förra året, jag pysslade massa och de tog bilder och intervjuade. Och nu är tidningen ute. Hade nästan glömt vad som skulle vara med. Då var jag nämligen nygravid o superillamående. Fast det har de lyckats photoshoppa bort. Den gröna ansiktsfärgen alltså :)

Kan verkligen rekommendera tidningen till alla pysselsugna, redaktören Tina som var här har lyckats att göra en supermysig och matnyttig tidning.

Yours truly!
Minna : )

38 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Osedvanligt trevlig Jul-pyssel-tidning. Fina bilder, mysiga reportage - superfint med dig - och trevliga och som, jag tycker, vettiga pysselidéer.
Tidningen rekommenderas varmt!
Hej från Aggie.

Lina sa...

Det var ett jätte fint reportage tycker jag! Hela tidningen innehöll roliga tips och ideér! Nu längtar man verkligen till jul! En liten fråga. Hur fäster du taklöken på kransar och i arrangemang. Jag har fäst dem med "hårnålar" på kransar innan, men tycker att de rutnar ganska fort eller att bladen trillar av. I arrangemang, låter du jordklumpen sitta kvar? Kanske att jag vattnar för mycket??? Såg du mitt mail förrästen? Trevlig helg! kram Lina

Lönnergårds Anna sa...

Köpte tidningen för några dagar sedan och i går lusläste jag....hm Minna lät lite bekant och när jag sedan läste vidare förstod jag att det var DU.
Vad roligt och vad mycket fint och vad söt du är :-)
Rekomenderar tidningen varmt, mycket myspys i den.

Ha det gott!
Kram Anna

an angel at my table sa...

Vad kul jag ska genast köpa tidningen. Grattis vad roligt!!
Kram Mari

Jordgubbar med mjölk sa...

Men så roligt! Den måste jag köpa! Du är en sådan inspiratör och dessutom otroligt duktig fotograf!

Jordgubbar med mjölk sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
mintid sa...

Jag kikar runt och försöker hitta lite nya roliga bloggar att besöka och här har vi en! :)
Får nog gå och shoppa en Allers idag ;-) Det var längesedan!

Ha en fin helg!

Linda - knorrigt.com sa...

Så coolt! Kanske ska köpa Allers för en gångs skull.

Bodil sa...

Vad spännande. Måste genast ut och köpa. Söt är du också :-). Kram, kram.

TiniTott sa...

Åh vad roligt, grattis! Den måste jag absolut köpa =)

Lilla Blanka sa...

Jag har redan lus-läst tidningen, som var full med bra tips och idéer, jättekul!
Ha en bra helg!
PS du är en jättesöt omslagstjej, inte ett spår av graviditetsillamående :)

liviro sa...

Vilket härligt repotage med dina underbart fina växter och ideer!! liviro

Signes vind sa...

Grattis till ett kanonreportage.
Handlade för några timmar sedan på ICA och tänkte - hmmm en tidning måste jag nog ha, undrar om det finns någon bra pysseltidning eftersom jag håller på o julpysslar lite nu.
Hittade direkt Allers - och nästan skrek när jag såg ditt namn!!! Rusade med tidningen i handen efter min man i affären och ropade här är hon som gjort den fina kransen vi har på våran dörr.
Så kul att få se dig och tidningen verkar jättebra.
Undrar om du har några kurser under hösten - min svägerska o jag skulle gärna åka ner.

Kram / Lotta

EVA AGNES sa...

Jätteroligt Minna!
Nu ska jag kasta mig ut och skaffa det magasinet.
Du ser frisk och ärtig ut.
Stora kramar och skön helg
Eva Agnes

Marie sa...

Köpte tidningen idag. Har bara hunnit bläddra lite än så länge, men reportaget med dig såg jättefint ut. Ska läsa den ordentligt ikväll.

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Terese sa...

å vilken härlig blogg! hittade å mycket här att jag måste springa och köpa något gott och läsa mig igenom allt!

Hanneles jul sa...

Grattis, fin artikel, har redan köpt den, älskar jultidningar!

Eva-Lis sa...

Hejsan!
Brukar ofta gå in i don blogg och se på dina fina alster. Köpte Allers jultidning i går och upptäckte till min glädje att du var med där! Jätte fint reportage.
Höst hälsningar från Eva-Lis

rostistel sa...

I morgon ska jag in till stan och köpa tidningen. Så spännande!

Du är jättesöt på bilden!!!

sublim design sa...

Grattis!, och kul för dig att få ha varit med där.
Ska väl ta och köpa mig ett nummer.
Vad vackra bilder du visar upp i ditt tidigare inlägg om vintage by nina.
trevlig helg.
/S

elin79 sa...

Ohh, denna tidning såg jag idag på affären :) nästa gång slinker den ner i kundkorgen.

Tack för en otroligt inspirerande blogg!

Älfgärdet sa...

Tycker att Allers är den bästa trädgårdstidningen om man vill pyssla - helt klart! Måste köpa den för att läsa om dig! Brukar alltid köpa numret som kommer i tid till julpysslet.

Mysiga lantliga ting sa...

Så roligt att du är med, den tidningen måste jag köpa. Kul med pysseltips!
Trevlig helg.
Kram Johanna.

Styling a`la Anna sa...

Ja den var verkligen superfin!! Ja både tidningen i sin helhet och reportaget med dig!! Åhh vad roligt det var att se!!
Ha en trevlig helg!!

Hulda sa...

Så spennende at du er med i dette bladet, bare så synd jeg ikke får kjøpt det i Norge. Tenker at det er mye fint der. Flotte bilder du har lagt ut i det siste. Nydelige ting fra Vintage by Nina.

Körsbärsgården sa...

Oh, va kul! Den ska jag försöka få tag i så fort som möjligt! Ska bli spännande att se vad Du delar med Dig för fint! :)

Har bihåleinflammation som inte vill ge med sig och tar alla tillfällen att lätta upp stämningen.
Kul att specialtidningarna inför julen börjar komma (de tenderar komma tidigare och tidigare varje år!) och speciellt de som har fina reportage om blomster- dekorationer, kransar och liknande. För mig är julens dekorationer mest olika kransar, girlanger och blommor. Sedan måste granrisbockarna stå på gården och välkomna oss och våra besökare i adventstid!

Önskar Dig en riktigt skön helg!
Kram från Karin i Körsbärsgården.

Karna sa...

Så koselig, tror ikke jeg får fatt i det bladet i Norge, hvis ikke de har samme repotasjen her da?!? Håper det!

Veldgig greit med litt triksing med foto av og til, kunne godt gjort det mer på bildene av meg...he,he...

Tusen takk for koselig kommentar hos meg, ha en kjempe fin helg!!!

karin a sa...

Ska köpa tidningen och ser verkligen fram emot att läsa om och se bilder på det du gjort! Ha en fin helg Minna! Kram

Marina sa...

Men jag som precis varit iväg, då kunde jag ju köpt den tidningen! Den måste jag ju bara ha, det syns lång väg.

Linnéa sa...

Den tidningen fick föllja med mig hem igår, underbar inspiration måste jag säga. Kan inte julen komma lite fortare!!

Anna sa...

Jag har köpt tidningen och den är underbar! Stort grattis till dig som är med och visar underbara arrangemang! Jag blev verkligen sugen på att linda mossa kring hyacinter och lägga upp på silverfat:)

Du är jättesöt på bilderna!
Kram
:)Anna

Anonym sa...

Hej!

Köpte naturligtvis tidningen för att lusläsa och framför allt inspireras av dina fina alster. Ha det bäst.

Monica

På landet, mot skogen sa...

Köpte den tidningen idag, och den var verkligen jättefin! Älskar julen, och nu längtar jag dit än mer :)! Tycker mycket om din blogg, jättevackra bilder att sitta och njuta av.
Jag länkar till dig, hoppas det är ok!

Kosepute sa...

Köpte tidningen idag. Vilken fin artikel! =) Jättekul tidning, nu ska här pysslas!
Kram, Linda

Johanna sa...

Hej, tittar in här ibland, alltid bra att hitta inspiration från andra... :) Vilket trevligt reportage om dig i tidningen. Hoppas fler hittar till dig. Är själv på jakt efter ett hus lite utanför stan med tillhörande hus som man kan ha blomsteratelje i :)Få se om den drömmen blir verkligehet någon dag.
Vänligen Johanna.

Hemmarikets Charlotte sa...

Jättebra initiativ av dig Minna! Tyvärr kan jag inte komma själv men det hade varit trevligt!

Anonym sa...

Hej! den tidingen har jag köpt ju! Den var jätte mysig! :D /rebecca

Mia sa...

Jaa, visst har jag inhandlat tidningen redan. Underbar inspiration som kommer att hänga med ända fram till jul.

Kram Mia