06 september, 2007

Krans söker hem


Alltså... nu tillverkas det en hel del kransar här i verkstaden och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med alla (ett riktigt i-landsproblem). Sen kom jag tänka på er och att jag vill gärna ge bort det till en av er som troget besöker mig och gillar mina alster. För rättvisans skull ska det till ett lotteri - vill du ha en krans som på bilden (hjärtformad, huvudmaterial; hortensia, almkottar, buxbum, brudslöja) så lämna ditt förnamn och hemort så är du med i lottningen som sker nästa onsdag, den 12 september. Vinnaren meddelas här på sidan följande dag och är välkommen att kontakta mig via mail och berätta till vilken adress kransen ska skickas.

Oj, det här blev riktigt spännande. Kul att se var kransen hamnar!!!

Kram! Minna :)

98 kommentarer:

OM MIG sa...

Men oj, jag hittade hit för första gången idag via Evelinas Hus och jag är helt stum... Vilka sagolikt vackra saker du gör!!! Vilka sagolikt vackra bilder du tar!!! Galet fint allting!!! Eftersom jag är en precis ny läsar hos dig antar jag att jag inte har så stor chans att vara med i utlottningen av din fina krans!!? I vilket fall kommer den nya ägaren vara lyckligt lottad! Nu ska jag fortsätta läsa äldre inlägg och njuta av alla fina bilder!
Kramar från Jenny

Hannele sa...

Eftersom jag är så klantiig med att göra kransar själv, så skulle det nog passa men en färdig här på Hisingen :)

Anonym sa...

Hej Minna.

Otroligt fin krans. Jag skulle kunna tänka mig att hänga den på ytterdörren.
/Johanna från Asmundtorp

Anonym sa...

Hej,
Jag är en trogen läsare av din blogg och vill absolut vara med i din utlottning... Superfin krans!
Hälsningar
Helen från Sollefteå

Anonym sa...

Spännande... möjligheten att få se en live! & klämma & känna! Tack för all inspiration hitills :) /Malin Uppsala

Anonym sa...

Återkommer ofta till din sida för att njuta av vackra bilder och få inspiration! Skulle gärna hänga en så´n vacker krans hemma hos mig! /Malin i Kalmar

Vella sa...

Men ÅÅ så spännande!!!klart att man vill vara med i utlottningen.
/Kram Vella, Sundsvall

Anna sa...

Va kul! Tycker din blogg är så inspirerande och fin, vill jättegärna ha en krans!
Kram Anna i Eskilstuna

Anonym sa...

hej vilken otroligt fin krans skulle passa vid min guldspegel i matrummet. kristina i kopparberg

Tanja sa...

Oih! Dina buketter och kransar är jättevackra! Varma hösthälsningar! Tanja från Helsinki

Willow Grouse sa...

Besöker din sida ofta och tar del av dina vackra alster. Har fått mycket inspiration av din sida nu när naturen är full av material. Jag vill gärna delta i utlottningen av din krans. Må så gott och sköt om den lille!
Höst hälsningar från Dalarna

karin a sa...

Kul med en liten utlottning! Dina kransar är ju underbara och jag skulle mer än gärna ha en på min dörr. Ha det fint och kram från Göteborg! :)

Marina sa...

Naturligtvis vill jag gärna ha en så vacker krans. Jag är väldigt imponerad av dina kransalster och hänger gärna den hos mig.
Marina i Kristianstad

Lusthuset sa...

Ingen skulle vara gladare än jag om jag fick hänga upp din fina krans på min dörr.
Kram Lena Helsingborg

Anonym sa...

Du får göra en Sverige karta med knappnålar sen för att se läsekretsens spridning i sverige! Kan nog bli en del anmälningar under veckan!

sofia sa...

Men oj vad du är produktiv!
Klart jag vill vara med på utlottning!! Kram på dej/ Sofia i Örkelljunga

Skrotmaja sa...

Åh, men ja tack! Så gärna! Du har fått mig att själv prova att göra kransar, men ännu så länge är vägen för mig lång...och krokig ;-) Således behöver jag en fin förlaga att lära av. Skrotmaja i Umeå säger härmed godnatt!

TiniTott sa...

Åhh en chans att få en av dina underbara kransar, den kan jag ju bara inte missa! =) Försöker tappert göra mina egna, men lyckas aldrig så bra som dig! =) // Tina i Sälen

Lotta sa...

Så klart att man vill vara med i utlottningen, underbar krans!

Lotta från Billeberga

Mia sa...

Men å vad skoj, vill hemskt gärna vara med i utlottningen! Kram! Mia/Torslanda

Åsa sa...

Åh vad kul!
Åsa från Lidköping

Anca sa...

Du är en sådan källa till inspiration. Jag tittar, tänker och önskar mig tid och handalag.
Jag hittade hit för ett bra tag sen och är fortfarande stum av beundran! Anca i Malax, Finland

Lina sa...

Oh, dina kransar är ju fantastiska! Den hade passat väldigt fint hemma hos mig.... Sköt om dig!

Signes vind sa...

Självklart vill man vara med i utlottningen - den är ju underbar.
Förstår inte hur du alltid får till det så vackert.
Kramar Lotta från Göteborg

minja sa...

Hei!

Selailin omaa blogiani ja kommenteja taaksepäin ja nyt vasta huomasin kommenttisi.
Kiitos vierailustasi ja tervetuloa uudestaan :) Täytyy perehtyä näihin sinunkin blogeihisi nyt kun tänne löysin.

Anonym sa...

Jag är en trogen besökare av din blogg och har hämtat mycket inspiration. Tack! Naturligtvis vill jag vara med i utlottningen.
Mvh Eva, Bodafors, Småland

SOFIE sa...

Åhh, vill också vara med i lottningen :-) Helt underbara kransar du gör, önskar jag kunde...
Vänligen Sofie från Värmland.

Anonym sa...

Hej, när man klickat sig fram till din sida känner man hur lugnet kommer. Otroliga bilder och mycket inspiration....en krans hemma hos mig skulle kännas underbart

Kram från Kristin i Märsta

Susan sa...

Vilken supersnygg krans. Ha en trevlig helg./Susan Växjö

Frk.Badegakk sa...

Ville bare ønske deg en riktig god helg, og si at du lager veldig nydelige blomsteroppsatser!!!!=) Hilsen en ekte flower lover;)

Tilde sa...

tack för snälla ord om min veranda,
men hur hinner du göra dina fina kransar, med så små barn,du verkar harmonisk..
ser att du har en tävling om din vackra krans . klart jag vill va me!kram Tilde

Linda i Krstd sa...

JAAA, så klart vill jag vara med i utlottningen av denna underbara krans! Den skulle passa utmärkt på min innergårdsdörr.

mvh
Linda i Kristianstad

Anonym sa...

Om jag har en chans, vill jag gärna vinna en krans.

Jesper
Kristianstad

Anonym sa...

Åh vilken fin krans! Den skulle jag gärna vilja vinna!
Maria i Kungsbacka

Anonym sa...

Skulle passa perfekt hos mig som bor i asfaltsjungeln mitt i Göteborg! Där skulle jag behöva ha lite vackert från Skåne att titta och njuta av!
Följer din blogg med glädje!
Hälsningar
Berit
Göteborg

Chatarina sa...

Vilken kul grej.
Jag älskar verkligen dina kransar, så det är klart man vill vara med.
Chatarina, Karlskoga

Ankianka sa...

...jag har varit såndär smygläsare som osynligt läst men aldrig kommenterat...och jag kände bara när jag såg kransen...vill ha...vill ha...och då måste man kanske ge sig till känna?! // Anki Eskilstuna

elina sa...

Hej, dina sidor och bilder är så vackra! Jag skulle gärna äga din sköna kransen...
Elina från Ilmajoki, Finland

Sagalisa sa...

Nämen ååå vad roligt att du skulle vilja glädja ngn av oss med ditt verk!Du är så duktig som hinner med allt....Kram på dig/trebarnsmamman Anna i Höganäs

Linda sa...

Hej!

jag satt och googlade på höstkransar, och hittade hit, och gud vad glad jag blev!
Så mycket underbart du gör, själv är jag mer en papperspysslare, men brukar jag göra kransar!
I dag hade jag tänkt att gå ut i skogen och plocka material..tack för all inspiration!

mvh Linda

Cornelias Country Corner sa...

Klart jag vill vara med! Spännande! Kram från Qornelia i Jönköping

Lena(Lenalandis) sa...

Oj här var det mycket fint! Hittade hit via muhrens sida. Lägger bloggen till favoriter direkt. Återkommer snart igen!

Madicken´s sa...

Jättefin krans den vill jag gärna få, Carina från Vasa e jag.Tingeling!

Linda sa...

Vilken underbar krans! :) Den hade gjort sig väldigt bra på dörren här i Halmstad. :)

Kristina sa...

Vlken härlig och vacker krans. Nu känns det att hösten är i annalkande. Den skulle bli fin på vår dörr.
Kristina/Blekinge

Anonym sa...

Hej
Gud vad underbara saker du gör och vilka vackra bilder!!!
Jag skulle gärna anmäla min syster Ulla
på utlottningen, som bor i Borås, hon
skulle bli överlycklig! :)

gunilla/nilla sa...

Klart man vill vara med i utlottningen av en så fin krans. Har tittat runt på din sida och OJ vad mkt fint här var.
Gunilla från Höllviken

Hem & Harmoni sa...

Så vacker krans... )
Jag är gärna med i utlottningen!
Kram Marie från Kungälv

Anonym sa...

Vilka fina kransar och bilder, jätte kul att se! Är här för första gången men jag kommer att titta in ofta för att njuta.
Kram från Lena

Erica sa...

Vilken jättefin krans! Fantastiskt fin inspiration du ger med denna sida jag nyss hittat till, tack! MVH, Erica, Umeå.

majsan sa...

Hej igen (el kanske inte) Google gillar visst inte mitt användarnam (happymajsan) men nu försöker jag igen med annat namn, om du får två mail från mig så är det inte ett försök att få vara med två ggr på din dragning av den fina kransen utan det beror på ovanstående. Trevlig lördagkväll och håll tummarna för de svenske i fotbollen. Kram från Majvor i Söderhamn

hulukvarn sa...

Hej Hej! jag behöver verkligen en av dina kransar:)Den skulle få pryda vårt sovrum som behöver lite positiv energi. ( Just nu är den full av rentvätt, smutstvätt, rena blöjor och smutsiga blöjor....)

Lycka till!

Kram kram

hulukvarn sa...

Oj jag glömde skriva att jag är från Jönköping....Hälsningar Hanna

Minne sa...

Jag anmäler mig härmed till detta fantastiska lotteri. Hoppas på tur!
Jacqueline från Malmö

Anna sa...

Du är verkligen hur duktig som helst på att binda kransar!
Vilken spännande och generös idé! Kramar Anna/Örebro

Elisa sa...

Självklart vill jag på detta vis ta en lott! Vilka härliga kransar du gör! Jag blir alldeles lyrisk... Hoppas på tur!

Frida från Östersund sa...

Åh vad din krans skulle passa bra på min dörr i höst. Jag bara älskar den! *håller tummarna för att jag har lite tur nu*

lotta sa...

Jaaaa! Absolut!! Så fin krans måste jag ju försöka "vinna". Lotta i Göteborg =)

Anonym sa...

Hej! åå vilka fina saker du gör, och kransen va ju jättefin! den skulle sitta perfekt på min dörr i hallen :)
mvh Jennie i Töllsjö, eller ja, nästan i :)

Sussiebre sa...

Jätte fina kransar!
Tar gärna chansen att vinna så kransen kan pryda vår dörr här på Ekerö.

Kram Sussie på Ekerö

Gunilla sa...

Underbar krans! Glad att jag hittat hit. Verkligen inte en dag för tidigt!

/Gunilla/Löberöd

Sara sa...

Jag vill också vara med, vore kul att få se en av dina fina kransar "live"!
/Sara från Hortlax

marie sa...

Som vanligt bjuder du på de mest underbara bilder! Längtar så till att få se ditt hem i det kommande reportaget! Klart att man vill ha en krans som du har gjort! Den skulle nog göra sig fin på många platser! Att du hinner med en liten! Kram från Marie i Björketorp

Kosepute sa...

Superfin krans!
//Linda från Borås

Anonym sa...

Kjempefine dekorasjoner du lager. Tenk å ha slike evner. Jeg skulle gjerne hatt en slik krans.
Ha en fin dag.

hilsen Wenke på Sunnmøre i Norge

moderncountry sa...

Oj så gøy! Klart jeg ville blitt veldig glad hvis denne gaven hadde havnet her i Nederland hos meg! :) Et lite pust fra Skandinavia formet som en vakker krans. Jeg vil gjerne få være med i denne konkurransen, så skriv opp meg og!
Nyt Søndagen!Klemmer fra Aina
(",)

Anonym sa...

Åh, vilka fina saker du gör, helt otroligt!!! Lena från Storfors

Annette sa...

Underbara kransar och härlig blogg överhuvudtaget! Tänk om jag vann en sådan fin krans att ha på vår dörr.. Hoppas, hoppas...

Annette från Rimbo

Ann-Louice sa...

Vilken jättefin krans! Skulle gärna vilja ha en på min dörr.

/ Ann-Louice, Alunda, Uppland

krumeluran sa...

Oj vilken fin blogg :) Hittade hit för första gången idag, och oj så inspirerande :) klart man vill vara med på utlottning :) JAg bor förståss inte i sverige, men skulle jag vinna tror jag min kära mor med glädje hänger denna vackra krans på sin dörr i Deje Värmland

Hälsningar
Katarina

Granne med Selma sa...

Älskar att besöka din blogg även om jag för det mesta är dålig på att lämna kommentarer. Gör gärna kransar själv, men om sanningen ska fram så har det allt hänt att jag smygtittat inne hos dig för att få inspiration först... :-)
Hälsningar från Sussie i Östra Ämtervik

Ulrica sa...

Ohh så fin, den skulle passa på min dörr.
Ulrica i Huddinge.

katarina sa...

Hej:)
Tänk att du har en sådan vacker krans som söker hem att få bo i:)
Ett hem i form av vårt g:a Stationshus kan den mer än gärna få, vi skulle vårda den ömt och njuta av den i fulla drag:)
Varma hälsningar Katarina i Västerljung

Kram Katarina

Therese sa...

Vilken underbar sida du har!! Therese /Göteborg

Marit i Stavern. sa...

Hei.
Har beundret kransene dine lenge.
Kunne da virkelig godt tenke meg en krans.
Marit i Stavern.

Anonym sa...

Läckert, läckert!Den kransen skulle verkligen få ett bra hem hos mig./Kranskullan Christina i Majorna

Helene sa...

Så spännande med en tävling,/Helene i Hamburgsund

Anonym sa...

Åh vilken fin krans! Det skulle passa min snart nymålade ytterdörr.
/Anna Lerum

Mia sa...

Kransen din er bare nydelig, og jeg skulle gjerne vært en lykkelig eier av en slik en. Du er jo bare så flink og lager så utrolig mye vakkert.

Anonym sa...

Jisses vilken fin krans, klart man vill vara med i utlottningen.

Kram Sabina från Lesjöfors

Malin sa...

Drömmer om en sådan fin krans på min dörr...

/Malin, Enskede

Maria sa...

Vilken fantastisk krans, är på jakt efter ngt att häna på dörren på mitt torp och hamnade då på din sida.....Vilka konstverk, nu hoppas jag på tur när du lottar :-)

//Maria

Gertie sa...

Du gör de mest fantastiska kreationer, och är en fantastisk person som jag saknar enormt! Gertie Ericsson i Malmö ;-)

Lisa sa...

Precis en sån som jag behöver! Hälsningar Lisa i Kalix

Anonym sa...

Oj vad fin kransen var, den skulle pryda vårt hus i Höör! Själv har jag inte hunnit med den kreativa sidan på ett tag,men inspiration finns ju att få hos dig. Vi hade en blomsterkurs hos dig med jobbet i november förra året (Multicom) och det var otroligt roligt, ser fram emot fler tillfällen!
Hälsningar
Jenny Lindahl

Anonym sa...

Jag skulle bli sååå lycklig om jag fick hänga din vackra krans på min dörr o göra grannarna avundsjuka!!
Du skulle ha en liten webshop!?

Kramar!
Anna, Mönsterås.

Anonym sa...

Amelie, uppsala vill också gärna vara med i utlottningen av den fina kransen

Tessan sa...

Oj, den passar perfekt här på dörren i Gävle!
På Brynäs ;-)

UNDERBART fin!
Mvh Tessan

Anonym sa...

Åh.vilka vackra kransar!!!

Jag vill jätte gärna chansa och vara med i utlottningen av den underbara hjärtekransen!
Nu ska jag hålla tummarna...
Mvh Pernilla i Gävle

lyck-annas sa...

89 Kommentarer - det är inte illa. Min chans är minimal men man måste ju försöka!
Kram!

Min Skattkammare sa...

Hej där!
Min väninna som inte har en blogg, men gärna tittar på din, sa att det var "kranslotteri" här, hi hi!
Jodu..........dina alster är ju något över det vanliga, måste jag säga. Kan tänka att höstens skörd ger många vackra kransar.
Ha´det gott!
Kicki

Mikaela sa...

Åh, jag vill ha den!
Mikaela i Göteborg

Berit sa...

Ååååå, her var det utrolig mye fint, storkoste meg her. Har linket deg om det er greitt?
Klart jeg har lyst å være med i lotteriet, spennende det.
Hilsen Berit, Karmøy, Norge

Karolina sa...

Då jag själv är florist måste jag säga, WOW, härliga kransar du gör. naturligt charmigt är ordet....

Jag är gärna med i din utlottning.

Fröken Fägring ( Karolina i Osby)

Lenaslera sa...

Jag skulle verkligen behöva en sådan fin krans. Saker och ting är lite motigt just nu. Jag behöver muntras upp. Lena i Örebro

Anonym sa...

Hejsan...hittade också hit först idag och tänk vilken utlottning, inte undra på att du fått många kommentarer...

Underbara bilder och vilka kransar...

Monica

kiva67 sa...

Hej Minna!
Underbart! Jag och min lilla Isak (7veckor) sitter här och tycker att din sida är så fin. Jag blir så glad och inspirerad utav dina kransar och vill önska dig all lycka till med ditt skapandet. Vi vill gärna vara med din lottning!
Med varma höstliga hälsningar,Pirjo

Jennyshemochharmoni sa...

Vilken otroligt underbar krans! Den hade gärna få hamnat hos mig :) Hoppas du har det bra där hemma! KRAM