Skön sommar

Bebisen var beräknad till igår men än så länge har vi inte delat på oss : ))) Det känns lite... så inom de närmsta dagarna kommer jag nog räknas som en trebarnsmor - jippii!!!




Ville bara tipsa hur man kan använda de stackars små äpplen som har trillat ned från trädet... de är så vackert gröna och precis lagom till en krans... klipp en stomme av kraftig ståltråd, träd in äpplena och "lås" genom att göra två öglor som sitter ihop. Håller inte så värst länge... max 1-2 veckor, men är vacker o användbar även som t ex bordsdekoration. Bilderna är från förra året, men högst aktuella just nu.

Tar en liten paus från bloggandet nu, men tro inte att jag håller mig borta längre än nödvändigt - det händer så mycket som jag vill dela med mig : ))) Vill önska alla en riktigt skön sommar och hoppas ni får möjlighet till att göra precis det ni vill!

Kram, Minna