07 maj, 2007

Utsikt


Jag längtar efter att få diska i gästhuset. Både vasken och utsikten är som en dröm! Lite sneak preview av det halvfärdiga köket... och en av de ljuvliga äppelträden utanför köksfönstret.



Det är full rulle med det sista i gästhuset... och jag med min tjocka mage kan bara se på. Det är frusterande, det är så mycket jag skulle vilja göra! Well, jag har min älskade action man och hans gäng... : ))) Så färdigt blir det - första gästerna väntas i början på juli!

Känns otroligt att det börjar äntligen bli färdigt - och det allra bästa - inredning och all pynteri kan börja!

Lovar mer bilder allteftersom!
Minna : )

15 kommentarer:

Gita sa...

Köket ser ut att bli ljuvligt, ett drömkök.

Karna sa...

Tror til og med jeg hadde likt å vaske opp med den utsikten...nydelig!

Lina sa...

Det ser jätte fint ut! Är det tänkt som ett B&B eller bara för privata gäster? Väntar med spänning på fler bilder!!

liviro sa...

En vacker utsikt i ett vackert kök, ska bli spännande och se vad Du ska göra för läckert i det:-))

marie sa...

Det blir ju riktigt fint, kan tänka mig när du fått satt dina händer och prägel på det! Ska bli riktigt kul att få se fler bilder sen?? När kommer din lilla bebis då? Mysigt!! Som Lina undra: Ska det bli bed & breakfast? Då vill jag komma och bo!!!!

Ljuvligt Hemma sa...

Ska bli spännande att se slutresultatet :)

Mikkeline sa...

Det var et nydelig kjøkken, og det skal bli spennende å se etter at du tar det i bruk. Men du får kanskje snart annet å henge fingrene i? Lykke til med den store magen!

Minna sa...

Ni är varmt välkomna!!! Kanske inte nu i sommar, familjen har bokat de flesta veckorna, bebisen ska komma i början på juli - men sen när vi har hittat våra rutiner. Huset är för året runt boende och kaminen i köket förhöjer säkert mysfaktorn ett snäpp även om sommarvärmen har bytts ut till höststormar. Priser o sånt har vi inte ens börjat fundera på än...

maria sa...

Vilken mysig blogg du har! Fick en massa inspiration =) Kommer att kika in igen för att se hur köket blir!

Eva Agnes sa...

Härligt Minna där skulle jag vilja stå och diska också...och drömma mig bort bland äppleblommen...
Har hälsat Karla att du blev inspirerad av hennes grejer.
Kramar Eva Agnes

Signe sa...

Åh, va fint! Vilket härligt fönster att titta ut genom och se grönskan! Ser fram emot fler bilder! :)
/designe.blogg.se

Signes vind sa...

Det blir jättefint. Trevligt att läsa din blogg igen - du saknas när du inte skriver - men jag har verkligen full förståelse för att du har annat att göra.

Tinginneoute sa...

Kul att få komma in och kika hos dig! massa inspiration. Både till min trädgård och mitt hem. Tack för titten.

Poppins sa...

Skulle gärna bli gäst hos dig. Vilket vackert kök.

an angel at my table sa...

Det ser ut att bli jätte fint. Urmysigt att kunna titta ut genom fönstret när man diskar.