24 april, 2007

Blommor till er!


Usch vad tiden går fort - eller sen är det jag som är långsam : ))) Vill tacka alla för era otroligt varmande mail och kommentarer. Ska definitivt svara på varendaste en - har superdålig samvete...
Har en mycket händelserik vecka bakom mig med kärt besök och renovering och jobb och diskoarrangemang och kalas. När allt detta har hänt i snigelfart (min stooora mage ni vet) så har Ni fått kolla på samma bilder om och om igen. Men som jag skriver på Blomsterverkstadens officiella hemsida: även om kursverksamheten vilar så inspirationsinläggen fortsätter här på bloggen : ))) Delad glädje är dubbel glädje!
Klem och knus från Minna!
p.s. kvistarna på bilden är samma som vi använde till att göra kransar sist - och nu vet jag att de kommer från en lönn!!!

6 kommentarer:

Karna sa...

Du viser alltid så nydelige bilder, lager utrolig flotte kranser og buketter...

Kos deg med magen din, høres ikke ut som du har så mye pause... =0)

Signes vind sa...

Roligt att se dig blogga igen! Återkommer ofta till din sida eftersom det finns så mycket fint att vila ögonen på.

Mia sa...

Vilken underbar blogg du har!

Lina sa...

I bland hinns inte allting med alltid.... Men jag väntar tåligt!!! Alltid lika roligt och inspirerande med dina inlägg!!

liviro sa...

Vill bara säg att: Dina bilder på bloggen är underbara och jag blir så glad av dem!!:)

siennes sa...

Vilken otroligt vacker blogg!
Hit kommer jag igen!

Sienneis